گل رز؛ از معرفی انواع آن تا کاشت و نگهداری | atisflower

این مجموعه شامل دو فروشگاه بزرگ با بیش از 450 متر مربع فضا در تهران و ده ها نمایندگی معتبر در سرتاسر ایران و جهان می باشد. تمامی محصولات موجود در گل باختر با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شود. ما معتقد هستیم که هر روزی که زندگی می کنیم ارزش جشن گرفتن دارد. گل ها و گیاهانی که به عزیزترین شخص زندگیتون هدیه می دهید خانه ما را خوشحال تر می کند.

درخت پالم، برگ پالم از برگ های زینتی و کاربردی در گل آرایی

از بهترین و زیباترین گل هایی که همه به آن علاقه دارند و به هم دیگر هدیه می دهند همین گل رز قرمز است. یکی از معروف‌ترین نژادهای گل سرخ یا گل رز که در ایران استفاده‌های متفاوتی مانند خوراکی و دارویی می‌شود، رز دمشقی یا همان گل محمدی خودمان است. این گل امروزه در تمام دنیا وجود دارد اما زیستگاه اصلی گل محمدی در ایران کاشان است. گل دمشقی دارای عطر و مزه فوق‌العاده است که علاوه بر خشک شده این گل که در طبخ غذاهای مختلف از گل آب آن نیز استفاده‌های متفاوتی می‌شود. حالا که با تمام رنگ‌های رز آشنا شدید و مفهوم هر یک را دانستید به راحتی می‌توانید مطابق با مناسب‌های پیش رویتان گل خود را انتخاب کنید. برای سفارش تاج گل، سبد گل و دسته گل با گل رز با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

  • رز صورتی را می‌توانید در سبد گل یا دسته گل برای قدردانی و یا عرض تشکر از یک خانوم استفاده کنید.
  • گل رز الهه ای است ازعشق و پیوند و در یونان باستان و رومیان از گل رز به عنوان نماد اصلی عشق و علاقه استفاده می کردند.
  • گل رز زیبا هم برای حفظ سلامتی و گل های باکیفیت نیازهای خاص خود را دارد که اگر شما قصد مراقبت از آن را دارید باید کاملاً رعایت کنید.
  • گل های رز یکی از پرطرفدارترین و زیباترین گیاهان یا بهتر است بگوییم انواع گل رز باغچه ای هستند.
حتی در صورتی که باکس گل رز هلندی انتخاب شما باشد، می‌توانیم آن را همراه متن دلخواهتان از طرف شما ارسال کنیم. در گل باختر سعی شده، قیمت گل رز هلندی در گونه ها،رنگ‌های متنوع وکیفیت بالا همراه با گلدان مناسب آنها با قیمت معقول نسبت به بازار، برای شما تهیه گردد. اگر شما هم قصد این را دارید که بهترین انواع گل رز را تهیه کنید، می توانید برای خرید آن به اصلی ترین مرکز تهیه انواع گل مراجعه کنید. از انواع گلهای رز نمونه بعدی را می توان رز بلیز نام برد که رنگی قرمز دارد و احتیاج به داشتن نور کامل و رطوبت متوسط برای رشد دارد. مورد بعدی رز دورتموند می باشد که گلهایی سفید و قرمز داشته که رنگ سفید آن در مرکز قرار دارد و برگهای آن قرمز می باشد. این نوع از گلها به خاک زهکش و نور بالا احتیاج دارند و خاک اسیدی و رطوبت و کود شیمیایی متوسط برای رشد مناسب آن لازم است.

http://dekoram.irرزهای رونده نیز مثل اغلب گیاهان پُر گل دیگر، باید منظم کوددهی شده و هر 4 هفته یکبار، با کود فرموله شده مخصوص گل رز تقویت شوند. در ابتدا برای کاشت گل رز باید به شرایط آب و هوایی منطقه توجه کنیم و گل رز مناسب را انتخاب کنیم بعد برای آن فضای زیاد و مناسب رشد در نظر بگیریم و مهمتر اینکه گلی را انتخاب کنیم که دوستش داشته باشیم. همان طور که در روشتکثیراز طریق قلمه زدن گل رز اشاره کردیم، می بایست قلمه ای مناسب از بوته ی گیاه تهیه شده تا تکثیر موفقیت آمیز باشد به طوری که قلمه سالم، جوان و حداقل دارای 20 سانتی متر ارتفاع باشد.

گل پنبه

از آنجایی که هدف اصلی از مجله خبری گل و گیاه آتیس رزها داشتن گل‌هایی سالم و متراکم است، حتما آن‌ها را در جایی بکارید که بیشترین تطابق را با نور محیط داشته باشند. ساقه های رز آلبا یا فاقد خار بوده یا تعداد خار ها بسیار اندک است . گلبرگ های این نوع رز به شکل گرد و دایره ای می‌باشد که با آهنگ منظمی پشت هم ردیف می‌شوند.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی