کی 50 گیمینگ Redmi k50 Gaming 12 256 فروشگاه محصولات شیائومی

شیائومی k50 گیمینگ از حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده کرده تا کاربران از بالاترین سرعت در تحلیل داده‌های ذخیره شده بهره‌مند شوند، همچنین به کمک این نسخه از حافظه‌های داخلی، سرعت انتقال بسیار بالاتری را نیز تجربه خواهید کرد. همچنین در زمان‌هایی که گوشی شما پس از ساعت‌ها بازی کردن بیش از حد گرم شود، هشدار‌هایی را دریافت خواهید کرد تا از بروز مشکلات جلوگیری شود. تنظیمات تریگر‌های گیمینگ فیزیکی گوشی نیز در دسترس است تا کاربران بتوانند شخصی سازی‌های خود جهت داشتن بهترین عملکرد را بر روی گوشی اعمال کنند. این تنظیمات با یک سنسور زاویه‌ای 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای xiaomi تکمیل شده است. به عنوان یک گوشی گیمینگ، K50 گیمینگ به طور طبیعی دکمه های کناری را حفظ کرده است و همچنان با یک سوئیچ تاگل و یک دکمه پاور که از باز کردن قفل اثر انگشت پشتیبانی می‌کند. شیائومی در ضمن از مدل فرمول یک مرسدس این گوشی هم رونمایی کرده که از نظر طراحی پنل پشتی تفاوت‌هایی با مدل استاندارد دارد ولی از نظر مشخصات سخت‌افزاری بین این دو مدل تفاوتی دیده نمی‌شود.

اخبار و خواندنیهای Xiaomi Redmi K50 Gaming

از دیگر قابلیت‌های اتصال Redmi K50 Gaming می‌توان به NFC و سنسور اثر انگشت در لبه k50 قیمت گوشی اشاره کرد. تامین قدرت Redmi K50 Gaming را یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بر عهده دارد. این تراشه 4 نانومتری عملکرد CPU بهتری دارد و پردازش گرافیکی آن 52 درصد نسبت به اسنپدراگون 888 بهبود یافته است.

  • از یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از HDR بهره می برد که تصاویر در بخش سلفی نیز با کیفیت بسیار خوبی ثبت می شود.
  • گوشی کی ۵۰ گیمینگ یک مدل انحصاری برای چین است ولی با رام گلوبال برای سایر کشور ها قابل استفاده می باشد.
  • فقط دمای بازی به خوبی کنترل می‌شود، نرخ فریم بازی آنطور که باید خوب نبود.
  • علاوه بر خود گوشی، یک قاب شفاف همراه با کیت شارژ سریع 120 واتی نیز وجود دارد که همانطور که گفته شد می‌تواند باتری بزرگ 4700 میلی‌آمپر ساعتی گوشی را تنها در 17 دقیقه به طور کامل شارژ کند و از شارژ سریع در حین بازی پشتیبانی می‌کند.
  • گوشی پرچمدار ردمی کی 50 گیمینگ ‌ رسما کار خود را در چین آغاز کرد.
کی 50 گیمینگ Redmi k50 Gaming 12 256 فروشگاه محصولات شیائومی

کابل شارژ Type-C به شکل L است و بلندتر از کابل های ارائه شده در سایر گوشی ها است. از طرف دیگر بازی گنشین ایمپکت ما را با عملکرد خود شگفت زده نکرد. میانگین نرخ فریم به اندازه شیائومی 12 پرو نیست و ثبات آن به خوبی وان پلاس 10 پرو نیست. این تراشه و رم قدرتمند قطعا به یک سیستم قوی برای کنترل دما نیاز دارند. ردمی K50G برای خنک کردن سیستم و جلوگیری از افزایش دمای دستگاه، به دو محفظه بخار از جنس فولاد ضدزنگ مجهز شده که تنها فضای 4,860mm² را اشغال می‌کند.

آنباکسینگ شیائومی ردمی K50 گیمینگ

سلام حسین جان باید بدانید باتری قطعه سخت جانی است و به این سادگی و در این مدت کوتاه ضعیف نمی شود. اگر احساس می کنید زود خالی میشه پس بطور حتم یه چیزی داره زیادی باتری مصرف میکنه. برای فهمیدنِ این موضوع باید تستِ کاملِ مصرفِ باتری را انجام دهید.

شیائومی از ردمی K50 گیمینگ با قیمت ۵۲۰ دلار رونمایی کرد

نمایشگر این گوشی تاییدیه +Display Mate A را دارد و به پوشش محافظ گوریلا گلس وکتوس مجهز است. کی 50 گیمینگ در لبه سمت راستی به دو دکمه شولدر مجهز شده و دکمه پاور هم کمی پایین‌تر از این دکمه‌ها قرار دارد. دکمه‌های تنظیم صدا در لبه سمت چپ گوشی و کمی پایین‌تر از جایگاه معمول که در اغلب گوشی‌ها می‌بینیم، قرار گرفته‌اند. در ادامه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت ردمی کی 50 گیمینگ را بررسی می‌کنیم. آن‌ها سال گذشته پوکو F3 GT را در ماه مارس (اسفند/فروردین) معرفی کردند و در ماه آپریل (فروردین/اردیبهشت) هم آن را وارد بازار کردند.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی