کتاب های کمک درسی سوم دبستان ویرا کتاب | ketabko

کتاب کار علوم سوم دبستان خیلی سبز، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان در درس علوم این پایه است. هر بخش این کتاب، درس‌نامه‌ای خلاصه و کاربردی داشته که پوشش سراسری بر روی مطالب کتاب دارد. یکی از بهترین کتاب‌های کمک درسی پایه سوم ابتدایی خیلی سبز کتاب کار فارسی است. این کتاب با ارزش و مهم از بهترین کتاب‌های کار فارسی پایه سوم است که در آن به بهترین شکل مطالب توضیح داده شده است تا دانش آموزان بتوانند مطالب را درک کرده و بیاموزند. از ویژگی بارز کتاب کار فارسی نشر خیلی سبز وجود سوالات مختلف امتحانی و خلاصه‌های درسی است که دانش آموزان برای یادگیری بیشتر می‌توانند خلاصه هر درس از کتاب فارسی سوم را در این کتاب بخوانند و برای تمرین و تکرار بیشتر سوالات امتحانی این کتاب را پاسخ دهند.

زیبا نویسی فارسی سوم ابتدایی پویش اندیشه خوارزمی

نظر شما در این خرید کتاب کمک درسی سوم دبستان باره چیست؟ آیا جای خالی کتابی را در این لیست حس می‌کنید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا شاید راه گشای عزیزان دیگر باشد. کتاب دیکته شب کلاس سومی‌هاانتشارات قدیانی، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان در درس دیکته است. این کتاب بر اساس کتاب فارسی این پایه تنظیم شده و در هر درس سه بخش متنی شبیه به متن کتاب، واژه‌های جدید و تمرین‌هایی برای یادگیری نکات دستوری و املایی وجود دارد. کتاب دیکته شب کلاس سومی‌ها قدیانی معتقد است که درک نکات است که باعث آموختن درست املا می‌شود. کتاب املای سبز سوم دبستانانتشارات راه اندیشهنیز، یکی دیگر از کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان و تنظیم شده بر اساس آموخته‌های دانش‌آموزان این پایه است. این کتاب از خلاصه درس شامل مشخص‌کردن کلمات مهم، جاهای خالی، جدول کلمات خاص، مهم و عربی و املای گروهی تشکیل شده است که در آن دانش‌آموز امکان امتیازدهی به خود را دارد.

  • تمرینات این کتاب با چاشنی صبر و دقت، می‌تواند علت زیبانویسی دانش‌آموزان این پایه باشد.
  • با زیاد شدن تعداد کتاب‌های درسی و سخت‌تر شدن مطالب کتاب‌ها، دیگر دانش آموزان قادر به یادگیری تمامی مطالب به طور کامل و به راحتی نیستند و احتیاج به یک ابزار کمک آموزشی برای یادگیری بیشتر دارند.
  • در این کتاب تضمین شده که دانش‌آموزان پس از مطالعه، امکان پاسخ‌گویی به‌تمامی سؤالات این درس را خواهند داشت.
  • کتاب کار ریاضی سوم دبستان ازانتشارات خیلی سبز، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان در این درس است.
  • کتاب جامع سوم تیزهوشان از انتشارات خیلی سبز یکی از بهترین کتاب های جامع مقطع سوم دبستان است.
  • درباره ما مجله اینترنتی باحال مگ فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.
کتاب های کمک درسی سوم دبستان ویرا کتاب | ketabko

این نوع چینش و ارتباط این سه بخش با هم، باعث به‌وجودآمدن رغبت در مطالعه دانش‌آموز شده و او را به مطالعه دقیق علاقه‌مند می‌کند. در انتهای هر فصل، سؤالات تستی مخصوص دانش‌آموزان پرتلاش ارائه شده است. در قسمت پاسخ‌نامه نیز، پاسخ نهایی سؤالات مفهومی، پاسخ‌نامه کلیدی سؤالات محاسباتی و پاسخ تشریحی تست‌های آخر فصل آورده شده است.

به همین دلیل یادگیری آن فقط با تکرار و تمرین مکرر در پایه سوم دبستان امکان پذیر است. کتاب ریاضی این پایه به اندازه‌ی کافی دارای سوالات مختلف برای تمرین دانش آموزان نمی‌باشد، لذا باید برای تسلط بیشتر فرزندتان از تهیه‌ی کتاب‌های کمک آموزشی غافل نشوید. انتشارات گاج، خیلی سبز و منتشران کتاب‌های کمک درسی بسیار خوبی را با هدف پیشرفت فرزندان شما در پایه‌ی سوم دبستان منتشر کردند. اگر می‌خواهید فرزند شما در درس علوم تجربی، پیشرفت قابل توجهی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب کمک آموزشی را برای او تهیه کنید. همچنین در پایان هر بخش نیز، تعدادی سوال برای دانش‌آموزان سخت‌کوش قرار داده شده است تا آن‌ها بتوانند خود را برای آزمون‌های سخت‌تر و پیچیده‌تر آماده کنند.

لیست درس های (فهرست) کتاب درسی ریاضی سوم (3 ام) دبستان

توسط لاله هلندی

لاله هلندی