پرده های هوشمند هوشمندسازی ساختمان نیروگستران شیراز-خانه هوشمند آکو

اگر به دنبال بهترین پرده های هوشمند هستید که از یک مارک معتبر تهیه می شوند ، خط کرکره FYRTUR IKEA محصول مناسب شما است. در حال حاضر ، این پرده ها تنها از طریق کنترل از راه دور یا با Google Home قابل کنترل هستند ، اگرچه IKEA قصد دارد به زودی ادغام را برای راه اندازی خانه های هوشمند اپل و آمازون اضافه کند. نصب و راه اندازی این پرده های هوشمند چندان پیچیده نیست ، اما به سطح متوسطی از مهارت DIY نیاز دارید.

پرده برقی

پرده های هوشمند هوشمندسازی ساختمان نیروگستران شیراز-خانه هوشمند آکو میتوانید از طریق لینک زیر پیش سفارش خدمات ما را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. برای مثال دزدها شما چند وقت زیر نظر خواهند گرفت تا وقتی شما به مسافرت می روید یا برای مدتی خانه را ترک می کنید به سراغ منزل شما بروند. به عنوان مثال افرادی که در طول روز بیرون از خانه کار میکنند،قادر به نگهداری از گیاهان خود نیستند. دانلود، سپس از حالت فشرده خارج کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار کنید. پرده ها را بدون اینکه دکور و چیدمان پرده آشفته شود باز و بسته کنید. ریل ها به دو صورت یک طرفه و دو طرفه هستند و نقش آن ها سوار کردن تمام قطعات مربوط به پرده و نگه داشتن آن ها است.

با لمس یک دکمه می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و حریم خصوصی خود را دست نخورده پرده برقی هوشمند نگه دارید. حتی زمانی که در خانه نیستید ، با فشردن یک دکمه می توانید مطمئن شوید که با غروب آفتاب و روشن شدن چراغ ها ، پرده ها پایین می آیند. هنگامی که احساس می کنید از رایانه یا تلویزیون استفاده می کنید ، فقط از دستیار خانه خود بخواهید تا پرده را ببندد تا نور خیره کننده کاهش یابد ، و بدون نیاز به ترک مبل ، پرده های شما پایین می آید. همچنین می توانید پرده های خود را با چراغ های هوشمند و تلویزیون هوشمند همگام کنید تا با هم عمل کنید. به همین دلیل در بسیاری از موارد کاربران ترجیح می‌دهند، هیچ وقت زحمت باز و بسته کردن این پرده ها را متحمل نشوند.

بدین ترتیب بسیاری از اماکن در شهرها و کشورهای مختلف به سیستم های هوشمند و اتوماتیک مجهز شده اند. از مهم ترین مزایای خرید پرده هوشمند ارزان دُر می توان به کیفیت بالا و عملکرد حرفه ای آن اشاره نمود . یک منطقه پر رفت و آمد در داخل خانه ، این جایی است که شما خاطرات خود را ایجاد می کنید.

آنها در حال حاضر با Google Home همگام سازی نمی شوند ، اما در حال کار روی آوردن این قابلیت به زودی هستند. آنها همچنین دارای حالت صرفه جویی در انرژی هستند و دارای پنل خورشیدی هستند که باتری را شارژ می کند تا هیچ وقت کم نشود. آنها در رنگ ها و سبک های مختلفی از خاموشی تا بافت وجود دارند تا بتوانید با دکوراسیون خانه فعلی خود مطابقت داشته باشید. Home Depot دارای مجموعه عظیمی از پرده های پنجره موتور دار از VELUX است. این پرده های سقفی دارای طیف وسیعی از اندازه و رنگ هستند تا بهتر با دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد.

  • شرکت با بیش از ده سال سابقه فعالیت در صنعت هوشمند سازی ریلی، هوشمندسازی ساختمان، خانه هوشمند موسسین خود، قصد دارد برای برندسازی و ماندگاری در این صنعت بهترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان را به مشتریان خود ارائه دهد.
  • انواع پرده برقی مثل پرده برقی رومن، پرده برقی شید و غیره وجود دارند که عملکرد مشابه مثل کنترل در مصرف انرژی، تنظیم نور، باز و بسته کردن پرده و دیگر موارد را دارند.
  • هنگامی که کلید را میزنیم،موتور برقی با وصل شدن به کلید و براساس نوع عملکرد آن شروع به کار میکند .
  • سایه های هوشمند آنها برای نورگیرها یک راه حل زیبا برای خانه هوشمند است.
  • شما با خرید پرده هوشمند می توانید امکانات زیادی را به خود اختصاص بدهید.
این سیستم به شما امکان برنامه ریزی برای پرده های خود را از راه دور یا هر جای دیگری می دهد. پرده متین ارائه دهنده انواع پرده برقی، پرده زبرا، پرده شید، پرده هوشمند، پرده اتوماتیک و… می باشد. باکیفیت ترین پرده ها با مناسب ترین قیمت را اینجا پیدا خواهید کرد.

پرده هوشمند چیست؟ نحوه عملکرد و نصب پرده برقی هوشمند چگونه است؟

قابلیت کنترل هر پرده دلخواه جهت باز و بسته شدن براساس نور شب و روز. خانه هوشمند روز به روز محبوب می شود و در آینده ای نزدیک مردم ترجیح می دهند خانه های هوشمند خریداری یا اجاره کنند. شما می توانید با توجه به نورپردازی طبیعی خارج و همچنین طلوع آفتاب و غروب آفتاب یا در زمان مشخصی از روز، آنها را برای باز و بسته شدن برنامه ریزی کنید. امروزه به منظور درب پارکینگ بسیاری از ساختمان های هوشمند و مدرن از درب سکشنال استفاده می شود. درب سکشنال یک انتخاب بسیار شیک و ایده آل برای افراد مشکل پسند است که با کیفیتی عالی، علاوه بر سهولت در استفاده، نمایی بسیار زیبا و مدرن را برای ساختمان شما به وجود می آورد.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی