پانل MR کناف قیمت کناف گچ برگ ضد رطوبت و خرید-کناف آوگون

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایده گزین خدمت افزار مانا (خدمت از ما) می‌باشد. اگر ورق کناف غیر اصولی نصب شده باشد، ممکن است باعث سقوط و خرابی قسمت‌هایی از آن شود. این نوع سقف ها دارای دو بخش اصلی و فرعی هستند که قسمت اصلی آن ها از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است. جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است. این نوع سقف در رتبه بعدی قرار دارد، جنس رابیتس از فولاد مشبک می باشد که توسط مفتول یا سیم آرماتور بندی به شبکه فرعی متصل شده است.

دیدگاه دربارهٔ «کناف کاری | اجرای کناف | قیمت کناف کاری | کناف کاری در تهران»

این نوع پوشش دیواری گزینه بسیار مناسبی در جهت رفع مشکلات دیواری اعم از ناصافی دیوار و یا موقعیت نامناسب دیوار برای اتصال پریفلکس می باشد. جالب اینجا است که دفاتر و کارخانه های مختلف این شرکت در اقصی نقاط دنیا راه اندازی شده که هزاران کارگر و پرسنل در آن ها مشغول به فعالیت هستند. از نمونه های بارز آن می توان به ابزارهای ساخت و ساز خشک اشاره کرد که بکارگیری آن در صنعت ساختمان سازی ایران روز به روز در حال توسعه است. چنین مسئله ای موجب شده تا امروزه امورات مربوط به ساخت و ساز و دکوراسیون های داخلی ایمن تر، زیباتر و در نهایت مدرن تر انجام شود. سقف چوبی دوام بیشتری دارد ولی در هر جایی قابل اجرا نیست و در واقع تکمیل کننده برای سقف کناف در طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. زیرسازی سقف کناف با استفاده از مقاطع فولادی F47 و ‌U36 و‌ L25 انجام میشود به این ترتیب که پروفیل F47 سازه اصلی سقف کناف میباشد و پروفیل U36 سازه آویز گیری از سقف اصلی و پروفیل L25 سازه تراز میباشد.

تولید و فروش مستقیم محصولات سقف کاذب :

پانل MR کناف قیمت کناف گچ برگ ضد رطوبت و خرید-کناف آوگون

این محصول در فضاهایی مورد استفاده قرار میگیرد که زون حریق بوده و بایستی در مقابل گسترش حریق و شعله محافظت گردند قیمت کناف سقف . به طور معمول در فضاهی عمومی و فضاهی مشاء مورد استفاده قرار میگیرد . رنگ نارنجی پوشش این پانل گچی به صورت کامل آن را از دیگر محصولات کناف جدا می کند . فرض کنید پیمانکار قیمت هر متر مربع کناف مصرفی رو 100 هزار تومان اعلام کرده و 55 متر مربع از ورقِ کناف در کار مصرف شده. برای دستیابی به حداکثر مقاومت سقف، صفحات گچی باید به صورت عرضی نصب بشن، یعنی راستای طولی پانل‌ها، عمود بر راستای سازه‌های پانل خور اجرا بشه.

با توجه به طرحی که برای کناف کاری سقف، دیوار، آشپزخانه و هر نقطه دیگر از خانه که در نظر دارید، قیمت کناف دستخوش تغییر خواهد شد. برای مثال، قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی با قیمت کناف کاری دیوار متفات است. چون کناف کاری دیوار دارای طرح‌های خاص است و نورپردازی ندارد. در واقع کناف سقف به دلیل یکپارچه و بدون درز بودن و همچنین قابل انعطاف بودن قابلیت این را دارد که طراحی های متنوع روی آن انجام شود و از این رو از بهترین متریال ها برای ایجاد دکوراسیون داخلی متنوع است. از آنجایی که قیمت کناف سقف بسیار کمتر از سایر مصالح ساختمانی است و همچنین زمان نصب و اجرای آن بسیار کمتر است لذا افرادی که به دنبال طراحی متنوع بر سقف منازل و پذیرایی خود هستند معمولا این سازه را انتخاب می کنند.

  • اینکه از کدام نوع سقف کنافی استفاده می‌کنید به شما و نیازهایتان بستگی دارد.‌‎قیمت کناف، بستگی به قطر، وزن پنل و مقدار مصرفی دارد که با توجه به متراژ محیط و مقدارپنل کنافکه مصرف میشود توسطتیم اجرای کنافمتغیر می باشد.
  • در ابتدای کار باید توافق بشه که هزینه‌های درزگیری بر عهده کناف‌کار باشه یا نه.
  • به رایگان درخواست‌تان را در «خدمت از ما» ثبت کنید و مستقیما با کناف کاران در ارتباط قرار بگیرید.

به رایگان درخواست‌تان را در «خدمت از ما» ثبت کنید و مستقیما با کناف کاران در ارتباط قرار بگیرید. با پیشرفت فناوری دنیای معماری نیز دستخوش تغییرات فراوانی شده است. یکی از همین تغییرات ورود عناصر جدید به دکوراسیون داخلی است.

گچ ساتن کناف اسکیم لایت

قیمت کناف یکی از مواردی است که به همین راحتی نمی‌توان آن را برآورد کرد. موارد بسیار زیادی در زمینه پانل‌ها و اجرای کناف وجود دارند که هر یک از آن‌ها در قیمت این کار تاثیرگذار هستند و باعث می‌شوند که قیمت اجرای آن‌ها برای هر پروژه متفاوت باشد. با توجه به اینکه شرکت ساختمانی صاد یک شرکت ثبت شده میباشد و خرید کناف مستقیماً از کارخانه صورت میگیرد کیفیت و اصل بودن کالا مطابق با سازمان ملی استاندارد ایران است. با توجه به اینکه شرکت ساختمانی صاد تامین کننده کالا و مصالح پروژه های بزرگ صنعت ساختمان است و همچنین عاملیت کارخانه کناف را دارد کالا و یا مصالح به قیمت عمده به فروش میرسد. تفاوت هزینه‌ی این دو سقف مربوط به طرح‌دار بودن سقف دکوراتیو هست و این قیمت به دلیل زیاد بودن پرت مصالح، اجرت نصب و بتونه‌کاری افزایش پیدا میکنه.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی