هودی زنانه و دخترانه چاپی مدل آبرنگی-پوشاک زئوس

در لغت نامه دهخدا در مورد کلمه دورس این گونه آمده است که دورس یک گیاه سمی است که به آن خربق گفته می‌شود. این پارچه از ضخامت بسیار مناسبی برخوردار است، تراکم بالای تار و پود این پارچه موجب شده است که نسبت به پارچه‌های نخی ضخیم و مقاوم‌تر باشد. این پارچه در گروه پارچه‌های تریکو قرار دارد که با ماشین‌های گرد باف از الیاف پنبه بافته می‌شوند. این هودی‌ها اورسایز و بسیار راحت می‌باشند و به عنوان یک آیتم اصلی برای لباس بیرون شناخته می‌شوند.

هودی زنانه و دخترانه چاپی مدل آبرنگی-پوشاک زئوس

توی هر مرحله از خرید، هر سوالی داری، کافیه روی دکمه سبزرنگ پایین صفحه بزنی و توی واتساپ با پشتیبان هیلو گفتگو کنی. کافیه اینستاگرام هیلو رو دنبال کنی تا از جدیدترین محصولات و بهترین تخفیف‌های هیلو باخبر بشی و علاوه بر این جایزه ببری. و این همان چیزیست که ایت ایز به دنبال آن است؛ سادگی، جذابیت و حال خوب.

مدل باتری قلمی و نیم قلمی شارژی و معمولی با قیمت ارزان

تنوع رنگی برای لباس های زنانه هیچ محدودیت و پایانی در سله بن ندارد. با توجه به جنس لباس و نوع مناسبتی که قرار است آن لباس در آن مکان پوشیده شود، رنگ های متنوع و مختلفی با استفاده از طراحان مطرح برگزیده و انتخاب می‌شوند. سله بن مفتخر است که میتواند خریدی مطمئن و متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد . نکته بعدی که در انتخاب یک هودی مناسب به شما کمک می کند سایز این محصول است. خانم ها توجه کنید که هودی از آن دسته لباس هایی است که باید یک سایز بالاتر از سایز نیم تنه خود تهیه کنید، ولی دقت کنید که سرشانه آن دقیقا هم اندازه سرشانه خودتان باشد تا خریدی مناسب به همراه داشته باشید.

کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید.

خرید سویشرت دخترانه و هودی دخترانه در رنگ ها و مدل های متنوع در فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه سارابارا امکان پذیر است. خرید اینترنتی سویشرت دخترانه با کیفیت و با قیمت مناسب را فقط با چند کلیک در سارابارا تجربه کنید. در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 72 ساعت بدون هیچ قید و شرطی مرجوع بفرمایید.

دورس SUN FLOWER کد 5825

دورس دخترانه ، دورس زنانه، هودی دورس، بلوز دورس مجموعه محصولاتی است که با پارچه ی دورس ساخته بهترین کیفیت هودی زنانه می شوند. وب سایت هیلو به عنوان عضوی جدید از دل مجموعه‌ای با قدمت بیش از سی سال، در عرصه فروشگاه‌های پوشاک، لوازم آشپزخانه معرفی شده است. یک بازار برای خرید و فروش محصولات مختلف با کیفیت و قیمت‌های متفاوته.

اگر بخواهیم به ویژگی بارز هودی که وجه تمایز آن با سویشرت به شمار می‌رود اشاره کنیم، بهتر است بگوییم کلاه تنها تفاوت واضح در بین این دو لباس است. پوشیدن هودی در بین افراد ورزشکار و افرادی که از این استایل ورزشی برخوردارند خیلی رایج است. در زمان خرید به احتمال زیاد با طرح‌های متفاوتی از هودی مواجه می‌شوید که نقطه اشتراک همه آنها کلاه است. در فروشگاه اینترنتی پوشاک سلام مامانی تلاش می‌کنیم با فروش اجناس با کیفیت با حداقل سود تجربه‌ای مطمئن از خرید اینترنتی با قیمت مناسب را برای شما به وجود آوریم.

  • این هودی برای افرادی که از یک سبک ساده در لباس پوشیدن برخوردار هستند، گزینه مناسبی می‌باشد.
  • در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 72 ساعت بدون هیچ قید و شرطی مرجوع بفرمایید.
  • در شاهیکالا می‌توانید همه آنچه مرتبط با مد و پوشاک از انواع لباس زنانه، لباس مردانه و لباس بچگانه را با تخفیف ویژه در حراج ها، پیدا کنید و به سادگی یک ست کامل از جدیدترین‌ برندهای معتبر را بخرید.
  • در میان هودی، سویشرت و دورس زنانه و دخترانه با توجه به نوع کاربرد هودی و سویشرت کاربرد بیشتری دارند.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی