همه چیز درباره سئو و انواع سئو + 5 مزیت آن گنجه هاست

همه چیز درباره سئو و انواع سئو + 5 مزیت آن گنجه هاست

برای آنکه به موضوعی مسلط شویم، لازم است تا ابتدا درک درستی از آن داشته باشیم. لازمه درک موضوعی به گستردگی On Page Seo دانستن مفاهیم و اصطلاحات رایج در آن است. به همین منظور ما فهرستی از این مفاهیم و اصطلاحات را برایتان تدارک دیده‌ایم. امتیاز Page Authority نیز با عددی بین 1 تا 100 مشخص می‌شود و هر‌چه این امتیاز به 100 نزدیک‌تر باشد، نشان‌دهنده این است که آن صفحه توانایی بیشتری در گرفتن رتبه در موتور‌های جستجو دارد.

  • آکادمی وبسیما با طراحی دوره جامع سئو این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده است که فرآیند یادگیری را در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا حرفه‌ای به پایان برسانید.
  • قرار دادن کلمه کلیدی هدف در تگ عنوان (و تا حدی در متا دیسکریپشن) بسیار مهم است.
  • حال، تعیین این که چه افرادی وارد وب سایت شما شوند امری است کاملا نسبی و وابسته به تصمیم و استراتژی خودتان.
  • جریمه گوگل پنالتی منجر به حذف یا کاهش رتبه یک صفحه یا کل وبسایت از رتبه بندی گوگل می شود.
  • به همین دلیل گوگل تبدیل به پرطرفدارترین موتور جستجو در اینترنت شده‌است.
  • تصور کنید که در زمینه کاری خود به یک برند معتبر و شناخته شده تبدیل شده اید.

پس برای اینکه از قافله عقب نمانید سریع تلفن همراه خود را برمی‌دارید، گوگل و یا هر موتور جستجویی که دم‌دست باشد را باز کرده و شروع به جستجو می‌کنید. تخصص سئو را که یاد گرفتید می‌توانید سایت خودتان را به رتبه‌های بالای گوگل بیاورید و فروشتان را ده‌ها برابر کنید. یا می‌توانید به عنوان متخصصین سئو در یک شرکت، درآمدی بین 10 تا 30 میلیون تومان داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را حتما ببینید تا آشنایی بیشتری با بازارکار سئو پیدا کنید. می‌دانیم که بهره‌گیری از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است.

اگر می‌خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری روی صفحات وبسایت خود ایجاد کنید، باید از الگوریتم‌های رتبه‌بندی در موتور جستجوی گوگل آگاه باشید. اگر بازدیدهای ویدیویی بیشتری برای کانال ویدیویی خود در یوتیوب می خواهید، باید تمرکز خود را روی سئو ویدیو در یوتیوب و درک الگوریتم‌های رتبه‌بندی در یوتیوب بگذارید. لینک بیلدینگ یا لینک سازی در سئو سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که لینک‌ها می‌توانند مقداری از اعتبار صفحه مبدا را به صفحه مقصد منتقل سازد.

در اکثر موارد، موتور‌های جستجو بهترین Snippet ممکن را برایتان تشکیل می‌دهند؛ اما می‌توانید با افزودن توضیحات متا (Meta Description) به صفحه خود، توضیحات خود را جایگزین کنید. Snippet جزو با ارزش‌ترین چیز‌هایی است که در کسب و کار دیجیتال کاربرد دارد. شما نیاز دارید تا کاربران روی لینکتان کلیک کرده و به سایتتان وارد شوند؛ پس باید تا حد امکان آن را جذاب کنید. به زبان ساده، Link Building (لینک‌سازی) فرآیند واداشتن وب سایت‌های دیگر به لینک دادن به وب سایت خودتان است.

Responsive Design چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. همچنین، گوگل در به‌روزرسانی الگوریتم‌های خود بر این موضوع تأکید بسیار زیادی می‌کند. در الگوریتم‌های جدیدتر گوگل، ابتدا نسخه موبایل وب‌سایت‌ها «ایندکس یا نمایه‌گذاری» (Index) می‌شوند. معماری اطلاعات موضوعی بسیار پیچیده و گسترده است و هرچه وب‌سایت بزرگ‌تر باشد، این موضوع پیچیده‌تر می‌شود.

چرا سایت من به سئو نیاز دارد؟

توسط لاله هلندی

لاله هلندی