نقش وکیل مهاجرتی در مهاجرت به کانادا رامین میرزادگان-بیات گروپ

نقش وکیل مهاجرتی در مهاجرت به کانادا رامین میرزادگان-بیات گروپ

به خصوص در زمینه مهاجرت، مشاوران، آژانس های مهاجرتی و افراد دیگری هستند که بدون درک کامل پیچیدگی های قانونی فرآیند مهاجرت، تضمین صد در صد می گروه حقوقی بیات دهند. در حالی که گواهینامه های قانونی، تحصیلات و تجربه از ویژگی های مهم وکلای مهاجرت است، تعهد شخصی و دلسوزی نسبت به پرونده متقاضی نیز در موفقیت آن نقش دارد. بهترین وکیل مهاجرت باید تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق موکل خود انجام دهد و برای موفقیت پرونده از هیچ چیزی دریغ نکند. سعی کنید با موکلین قبلی آن‌ها ارتباط بر‌قرار کرده و میزان رضایت آن‌ها از همکاری با وکیل را بسنجید.

  • دریافت این مجوزها منجر خواهد شد تا وکیل حقوقی به قوانین مورد نظر نیز مسلط شود و بین بهترین متخصصان مهاجرتی و در لیست وکلای مهاجرت در تورنتو قرار بگیرد.
  • وکلای حرفه ای ما در تیم تراست تا کنون سابقه به نتیجه رساندن بیش از هزار پرونده مهاجرتی را دارند که بسیاری از آن ها دارای شرایط پیچیده بودند و یا در ابتدا شانس به ظاهر کمی برای موفقیت داشتند اما توانستند به راحتی پذیرش خود را اخذ نمایند.
  • از جمله مزایای داشتن یک وکیل مهاجرت خوب می‌توان به انتخاب بهترین راه برای مهاجرت، سریع‌تر و راحت‌تر شدن پروسه مهاجرت، جمع‌آوری مدارک و اسناد لازم به‌صورت کامل و صحیح، بالا رفتن احتمال مؤفقیت پرونده و اخذ پذیرش و صرفه‌جویی در هزینه‌ها اشاره کرد.
  • وکلای مهاجرت بین الملل با درک کامل اهمیت موضوع تلاش دارد تا به شما کمک کند با اطلاعات کامل و در فضایی بی طرف بهترین وکیل مهاجرت را برای برنامه ریزی آینده تان انتخاب کنید.
  • در این روش شما می‌توانید خانواده، همسر و فرزندان خود را نیز به کشور هدف منتقل کنید.
  • مهاجرتی MIE، علمی و تخصصی و کاملا قانونی است و البته دارای غنی‌ترین اطلاعات مهاجرتی اعم از تمامی روش‌های مهاجرت مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می‌باشد.

سابقه 14 ساله ایشان در زمینه های وکالتی، باعث به وجود آوردن پرونده های موفق خصوصا پرونده های مهاجرتی شده است و در بین مردم به عنوان بهترین وکیل مهاجرت شناخته می شود. می تواند با سنجیدن تمامی شرایط متقاضیان، بهترین راه مهاجرتی را برای این افراد را تعیین نماید و به آنها در این زمینه کمک شایانی کند. وکیل مهاجرتی باید با تمامی قواعد و قوانین کشور مبدا و مقصد آشنایی کامل داشته باشد و به همین دلیل است که می تواند با داشتن مجوز به متقاضیان خدمات بسیار زیادی را ارائه دهد.

برای به موفقیت رساندن پرونده خود، بهتر است این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در رزومه متخصصان و مشاوران مهاجرت بیان شده است. وکیل مهاجرتی موظف است صرفا در چارچوب قرارداد مهاجرتی منعقده اقدام نماید و صرفا هزینه هایی که برای انجام مهاجرت لازم است را انجام داده و هزینه اضافه تری از موکل خود مطالبه ننماید. وکیل مهاجرت موظف است موکل را از تمامی اقداماتی که در خصوص دریافت پذیرش جهت مهاجرت موکل انجام داده مطلع نماید و در تمامی اقدامات خود، طبق مصلحت موکل رفتار کند. هزینه های مربوط به وکلای مهاجرتی بسته به اقدامات منظور شده در قرارداد متفاوت است و البته هزینه های مهاجرتی در برخی از موسسات با سایر موسسات و وکلا نیز متفاوت خواهد بود که برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله را ملاحظه نمایید . در کل می توان گفت حق الوکاله وکیل مهاجرت ممکن از 1500 تا 6000 دلار متغیر باشد . طبیعتا در خصوص هزینه های وکیل مهاجرتی ، میان وکلا ، کارشناسان مهاجرت و موسسات مهاجرتی تفاوت هایی وجود دارد که بسته به تخصص ، مبالغ متفاوتی در ازای پذیرش مهاجرت درخواست می کنند .

نکات وکیل مهاجرتی برای ترکیه

در بدترین حالت ، حتی یک اشتباه کوچک می تواند صدمات جبران ناپذیری به بار آورد. حتی اگر بتوان خطا را اصلاح کرد ، ممکن است پرونده شما را به تأخیر بیاندازد و زمان بیشتری را در پی داشته باشد. یکی از ویژگی های وکیل مهاجرت خوب ، داشتن تجربه در پرونده های مهاجرتی می باشد.

پیداکردن وکیل مهاجرتی

مردم به دلایل مختلفی مانند مشکلات اقتصادی یا نبود کار به ترکیه مهاجرت می‌کنند تا بتوانند به کمک اقتصاد آزادتر آن با دنیا در ارتباط باشند و پیشرفت کنند. اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران مهاجرتی ما سریعا برای مشاوره با شما تماس بگیرند. پریسا عزیز سلام، ICCRC باید وکیل رسمی مهاجرت را استعلام بگیرید که دارای چندین وکیل مختلف در لاین های متفاوت هستیم و موسسه دارای مجوز رسمی از وزارت کار می باشد. بعضی هم باتوجه‌به شرایطشان بهتر است حتما وکیل بگیرند مانند افرادی که سابقه ریجکتی ویزا دارند. این مجموعه در راستای اعاده حق و اجرای عدالت در کشور عزیزمان ایران تاسیس شده و بصورت تلفنی و آنلاین مشاوره حقوقی می دهد.

ویژگی‌های یک وکیل مهاجرت خوب و قابل‌ اعتماد چیست؟

اگر در ایران هستید، شماره ثبت موسسه مورد نظر را از دفتر وکیل بگیرید و در سامانه ای نماد بررسی کنید تا از صحت آن مطمئن شوید. لطفا بهترین کشور که برای مهاجرت میتونیم اقدام کنیم رو معرفی و راهنمایی بفرمایید. شما باید برای بسیاری از کارهای مهاجرتی شخصاً زمان بگذارید و اگر بخواهید مطالعه درمورد مدارک موردنیاز را نیز به خود محول کنید، تنها جز سردرگمی و نگرانی نصیبتان نخواهد شد.

یکی از مهم ترین مسائلی که باید با بررسی لیست وکلای مهاجرت در تورنتو به آن دقت کنید، توجه به هزینه و دستمزد است. ممکن است اعداد و ارقام مختلفی از سوی مشاوران و متخصصان این حوزه پیشنهاد شود اما نکته اساسی معقول بودن این مبالغ است. باید گفت، اداره مهاجرت کانادا یا مراجع قانونی این کشور نیز مبلغ خاصی را از این نظر تعیین نکرده اند اما این انتخاب با شما است که زمان انتخاب خدمات موسسه مورد نظر باید بررسی دقیقی از هزینه ها داشته باشید.

متقاضیان برای مهاجرت به کانادا نیاز دارند که در اداره مهاجرت به کانادا تشکیل پرونده دهند و یا اینکه در دانشگاه مورد نظر خود کارهای اداری را انجام دهند که همه اینها از طریق این وکیلان می تواند انجام شود. در صورتی که تصمیم به سپردن پرونده مهاجرتی خود به یک وکیل خوب گرفته اید، بیشترین تاثیر در پروسه موفقیت شما انتخاب گزینه خوب است. لیست وکلای مهاجرت در تورنتو مشاوران تخصصی و حقوقی متعددی را به شما پیشنهاد خواهد داد که شما با صرف چند دقیقه می توانید بهترین گزینه را برای به سرانجام رساندن پرونده خود انتخاب کنید.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی