معرفی 23 تا از زیباترین انواع گل رز موجود در بازار + عکس گل من و تو | atisflower

گل رز در کل کم توقع می باشد و یکی از بهترین گلها برای پرورش در گلدان و باغچه می باشد. آنها در زمستان بصورت خفته طی کرده و در بهار شروع به گلدهی می کنند البته بعضی از رزها در تمام فصول گلدهی می کنند حتی در زمان یخبندان! نور و کربوهیدرات از بزرگترین عوامل موثر بر گلدهی گل رز هستند. حتی ثابت شده هورمورن جیبرلین نیز در گلدهی رزها نقش مهمی دارند. این رزها یا گل ورد (نام دیگر گل رز) به سه دسته گل رز بوته ای، گل رز بالا رونده، گل رز درختچه ای تقسیم و همین تقسیم بندی نیز در گلدهی متفاوت هستند. خرید گل رز چهار فصل می تواند به منظور کاشت این گیاه زیبا در زمین و یا نگهداری از آن در داخل منزل و آپارتمان انجام شود.

  • رز داماسکاز انواع گل داماسک میتوان به رز اسپاهان و سلسیانا اشاره کرد، معروف ترین رز داماسک گل رز دوک کمبریج می‌باشد.
  • این نوع گل رز، دارای ساقه های بلندی می باشد و معمولا دارای شکوفه هایی به صورت گروهی در ساقه ها قراردارند، دیده می شود.
  • در صورتی‌ که از گل محمدی یا گالیکا منشأ گرفته باشند، پر عطر هستند.

برش دادن ساقه به صورت زاویه دار از صاف نشستن آن در کف فنجان جلوگیری می کند. بریدن آن در زیر آب از تشکیل حباب های هوا جلوگیری می کند. هر دوی اینها به گل رز کمک می کند تا رنگ را بهتر جذب کند.

معرفی 23 تا از زیباترین انواع گل رز موجود در بازار + عکس

گل رز زیبای فلوریبوندا از پیوند رز دورگه چای و رز پولیانتا به وجود آمده و برای اولین بار دکتر جی. نیکولاس این اصطلاح را به کار برد، این گل از دسته رزهای باغی جدید است که به رنگ های سفید، صورتی، قرمز و زرد دیده شده که هر ساقه آن دارای گل ها و گلبرگ های بزرگ و زیبایی است. بهترین دما برای رشد گل رز دمای بین ۱۸ الی ۲۸ درجه می باشد. شب ها نیز دمای ۱۵ درجه مناسب بوده اگر دمای گلخانه شما بیشتر از این مقدار شود گل های گل رز کوچک و تعداد گلبرگ ها کم و کیفیت آن خوب نخواهد شد. این امر به دلیل کاهش فتوسنتزاست که باعث نرم شدن ساقه نیز می شود. برای گلدهی بهتر، زمستانها گلدان گل رز خود را در معرض هوای سرد مناسب (یخبندان نباشد) قرار دهید این سرمادهی در مدت دو الی سه ماه باعث ایجاد گل های بزرگتر در فصل بهار می شود.

دسته بندی انواع رز :

محصولات مجله خبری گل و گیاه آتیسپک شامل چندهزار قلم کالا با رنگ ها و طرح های مختلف است که از اقصی نقاط جهان گردآوری شده اند. محصولات رزپک را می توانید در فروشگاه بزرگ رزپک در تهران، یا از طریق وبسایت تهیه فرمایید. این رز بالا رونده زیبا برای نرده‌ها مناسب و مراقبت از آن بسیار ساده است. گلدهی این رز از بهار شروع می‌شود و تا پایان تابستان ادامه دارد. هر گل رزی بو و عطر خاص خود را دارد و گل رز قرمز مناسب برای دسته گل عروس است. سادگی و زیبایی گل های رز باعث شده است که به پر طرفدار ترین گل در سطح جهان شناخته شود؛ این گل ها دارای عطر بی نظیری نیز می باشند.

سومین نوع رز باغی قدیمی : رز سنتی فولیا

برای کاشت رز زیبا در گلدان و نگهداری در آپارتمان بهتر است از نوع رزهای مینیاتوری استفاده شود. من عاشق گل و گیاه هستم به همین دلیل برای زیبا تر شدن باغچه ی حیاطم از گل های زیبای رز استفاده کرده ام. گل رز زیبا و بوی خوبی دارد گل رز ها چند نوع و در رنگ های مختلف می باشند. من گل فروشی دارم همیشه گل رز رو از این سایت تهیه میکنم.نمیدونم چرا این گل رز ها دوام بیشتری دارند. با سلام و خسته نباشید یکی از بهترین آفریده های خداوند گل است که امروزه در تمامی گل فروشی ها می توان انواع از گل ها را خریداری کرد.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی