قیمت فروش شیشه ساختمانی قیمت انواع شیشه ساده 4 میل رفلکس دوجداره در تهران

قیمت فروش شیشه ساختمانی قیمت انواع شیشه ساده 4 میل رفلکس دوجداره در تهران بطوری که شیشه دمایی به حدود ۳۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل می‌کند. بعد از حرارت دادن شیشه به سرعت آن را با فشار هوای بسیار بالا خنک می‌کنند و بعد از تغییر ساختار آن یک شیشه‌ مقاوم و به اصطلاح نشکن ایجاد می‌شود. کادر مجرب مهندسی طراحی و معماری شرکت از لحاظ نوع کاربری و زیبا شناسی پروژه را مورد تحلیل قرار داده و با توجه به دانش دیتیلینگ متریالهای مورد نظر را رصد کرده بهترین مشاوره را در جهت ماندگاری زیبایی پروژه تقدیم خواهد نمود. طرح‌های بسیار زیبایی برای شیشه وجود داره که‌با مطالعه مقاله می‌تونی باهاشون آشنا بشی.

انواع شیشه میز ناهارخوری و میز شیشه‌ای غذاخوری رو می‌تونی با انواع سایز ، طرح و رنگ در شرکت تولیدی فرکو سفارش بدی. علاوه بر این می‌تونی محصولات مورد نظر خودت رو در مرکز خرید شیشه خم فرکو نیز سفارش داده و با همان قیمت و کیفیت دریافت کنی. شیشه لمینتتولیدی در کارخانه شیشه سپنتا از باکیفیت ترین محصولات ساختمانی می باشد و نوعی شیشه سکوریت به شمار می آید. شیشه های لمینت به گونه ای هستند که با شکستده شدن، قطعات به پوشش طلقی چسبیده و به اطراف پاشیده نمی شوند. شیشه لمینت علاوه بر برخورداری از زیبایی، جهت برقراری امنیت بانک ها، صرافی ها، طلا فروشی ها و مراکز مشابه آن مورد استفاده قرار می گیرند. از مهم ترین محصولات تولیدی کارخانه شیشه سپنتاشیشه سکوریتاست که در اندازه های مختلف با رنگ ها و ضخامت های متفاوت تولید می شوند.

محصولات شیشه ایمنی شرق

به‌دلیل جذابیت شیشه‌های خم ، کیفیت بالا و کاربری متنوع ، محصولات این مجموعه محبوبیت خیلی زیادی داره. و می‌تونی زیبا‌ترین و مدرن‌ترین مدل‌های شیشه خم رو از فرکو تهیه کنی. در این نوع شیشه‌ها معمولا یک لایه پلی کربنات (به جای PVB ) بین دو شیشه معمولی لمینیت می‌شود، پلی کربنات یک لایه پلاستیکی سخت و شفاف است و معمولا با مارکهایی چون Lexo، Tuffak یا Cyrolon دربازاریافت می‌شود . چگونگی عملکرد آن بدین صورت است که گلوله شیشه بیرونی را سوراخ کرده، اما لایه پلی کربنات انرژی آنرا گرفته و آنرا متوقف می‌کند، این شیشه‌ها دارای ضخامت هایی از ۷ تا ۷۵ mm می‌باشند. در این نوع شیشه‌ها از یک ورقه شکننده و یک لایه انعطاف پذیر درکنار هم استفاده می‌شود . با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد تولید شیشه ساختمانی در ایران صحبت کنیم.

شیشه‌های دکوراتیو متالیک شیشه‌هائی رنگی هستن‌که به‌صورت اکلیلی و دارای ذرات ریز براقن. شیشه خم دوجداره محافظی در مقابل عبور صدا و گردو غبار و …است.برای آشنایی کلیک کن. قابل ذکره‌ که‌شیشه خم بدلیل همین خاصیتی که‌داره ، از تمام شیشه‌های تخت سکوریت نشده مقاوم‌تره. هر چه مقدار بیشتری شیشه در طراحی ساختمان به کار رفته باشد، نور وارد شده به داخل ساختمان نیز افزایش یافته و در نتیجه در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد و در حقیقت به جای نور مصنوعی از نور طبیعی استفاده می شود. بر خلاف تصورهای عمومی، پیشرفت های تکنولوژی در ساخت شیشه به تنظیم گرمایش و سرمایش ساختمان ها کمک کرده است. پس از وضع آیین نامه های سختگیرانه در زمینه صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از هدر رفت انرژی در ساختمان های تجاری و مسکونی، شیشه به عنصری حیاتی و ارزشمند تبدیل شد.

درب و پنجره دوجداره UPVC

در حال حاضر شیشه فلوت معمولی و سوپرکلیر در ایران تولید میگردد ولی مابقی وارداتی هستند. مابقی کارخانجات محصولات شیشه ای حتما یکی از مواد اولیه آنها شیشه خام است که بسته به نوع تولید‘ دارای سرمایه گذاری و نوع کاربری متفاوتی هستند. امروزه با توجه به تعدد محصولات شیشه ای در صنعت ساختمان ‘روشهای متنوعی برای تولید این محصولها بوجود آمده است که هر کدام از این روشها دانش و تکنولوژی مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل خیلی ازتولیدکنندگان و صنعتگران در تولید نوعی از محصولات شیشه ای تخصص ‍‍پیدا کرده و امکانات تولید آن را فراهم کرده اند. در هر صورت از شیشه خام به عنوان صنایع مادر این صنعت میتوان نام برد که میتواند بصورت کالای نهایی نیز مصرف گردد. با عضویت در بانک اطلاعات شرکت ها و کارخانجات ایران اطلاعات واحد تولیدی صنعتی و بازرگانی شرکت خود را به اشتراک گذارید.

  • همچنین گاهی ممکن است که شما این نوع از شکستگی را در شیشه‌های خودرو مشاهده کرده باشید.
  • همچنین امروزه به دلیل افزایش انواع شیشه های مختلف ، تشخیص شیشه مناسب درهر زمینه کار نسبتا دشوار و سختی شده است.
  • شیشه‌های منحنی در تولید پنجره‌های کوچک و بزرگ بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرن و نما و جلوه‌ای بسیار زیبا به‌ساختمون می‌بخشن.
  • بله دوست عزیز شیشه خم در انواع تناز رنگی دلخواه شما تولید می شود .
  • شایان توجه است که این گروه توانسته با افزایش مهارت و قابلیت های بالقوه خود محصولات با کیفیت و درجه یک خود را به کشور های دیگر صادر کند.
  • سیستم رباتیک بارگیری و سنجش ضخامت و تست کشش شیشه از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه ها و تجهیزات این شیشه می باشد.

برای اینکه با انواع زیبای میزهای شیشه‌ای اداری آشنا بشی در ادامه در مورد اون‌ها توضیح خواهم داد. شیشه خم با قابلیت لمینت که‌تو کارخانه شیشه خم تولید می‌شه ، شیشه‌ای بسیار مستحکم که‌در مقابل ضربه و برخورد جسم سنگین ،از مقاومت بسیار زیادی برخورداره. این نوع شیشه می‌تونه وزن‌های بسیار سنگین رو هم تحمل کنه و احتمال شکسته‌شدن اون بسیار کمه. یکی از ویژگی‌های شیشه لمینت که‌اون رو به‌شیشه‌ای بی‌خطر و با امنیت بالا تبدیل کرده ، استفاده از ورق‌های PVB در میان لایه‌های شیشه‌لمینت. شیشه ی ساختمانی تولید کننده انواع شیشه های نما، دو و چند جداره، دکوراتیو، رنگی، ضد اغتشاش و ضد گلوله، همچنین تولید کننده شیشه های سکوریت، لمینت، خم و سایر شیشه های فرآوری شرکت زیما شده. شرکت نوآوران شیشه سپنتا با ۳۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید شیشه های ساختمانی میباشد .

علاوه بر این سایر شیشه ها و عملیات پردازش آن ها به وسیله پیشرفته ترین ماشین آلات اتوماتیک تولید می گردند. شرکت تابان یکی از اعضا گروه صنعتی شیشه کاوه می باشد که به تولید انواع شیشه های مشجر و شیشه های مات می پردازد. شرکت تابان در سال 1382 در شهر صنعتی ساوه واقع در اراک احداث شد.

استفاده از شیشه در صنعت معماری و ساختمان سازی معمولا در قسمت هایی از جمله درب و پنجره شکل می گیرد و می توان در دیگر قسمت های ساختمان نیز از شیشه ها استفاده کرد. © تمام حقوق این وبسایت برای شرکت شیشه ساختمانی نیکنام صنعت زیما محفوظ می‌باشد. اگر دنبال خرید شیشه سکوریت قیمت مناسب و با کیفیت هستید پیشنهاد ما خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است. همچنین اگر به دنبال خرید عمده باشید با قیمت کاملا معقول و مناسب خرید خود را انجام خواهید داد.

یکی از تولیدات میز از شیشه خمیده ، انواع میز جلومبلی شیشه‌ای هستش. طراحی‌های مدرن و جذاب میز‌های شیشه‌ای جلومبلی ، هر نوع سلیقه و نظری رو بخود جلب می‌کنه. همونطور که‌گفته شد شیشه لمینت از بهم چسبیدن چند لایه شیشه ساخته می‌شه. زمانی که‌تو ساخت شیشه لمینت از شیشه‌های نشکن سکوریت استفاده بشه، این محصول از مقاومتی چند برابر برخوردار می‌شه. این محصول رو شیشه سکوریت لمینت می‌نامن و از کیفیت بسیار بالایی برخورداره. تو کارخانه شیشه خم در حین تولید شیشه خمیده بدلیل حرارت بسیار بالایی که‌روی اون اعمال می‌شه.

شیشه خم لاکوبل

توسط لاله هلندی

لاله هلندی