فروشگاه خرید انواع لوله فلکسی بل با لیست قیمت و مشاوره فنی

لوله فلکسی یا لوله خرطومی به نوع خاصی از لوله به صورت مارپیچ در هم تابیده گفته شده و برای اجرای صحیح بخش‌های مختلف ساختمان نیاز به انواع لوله لوله فلکسی فلکسیبل خواهد بود. لوله خرطومی در سیستم سیم‌کشی و شبکه هوارسانی ساختمان بسیار پرمصرف بوده و پیش‌برد عملیاتی متکی به استفاده از انواع مختلف لوله فلکسیبل خواهد بود. از لوله فلکسیبل هوا در مواردی که نیاز به تخلیه فشار و هوا دارند استفاده می‌شود، مانند سیستمهای گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات صنعتی و صنایع پزشکی. این لوله‌ها یکی از روش‌های تضمین کیفیت هوا در محیط‌های داخلی و راندمان حرارتی هستند و همچنین به وسیله بست فلزی یا بست عایق دار نصب می‌شوند.

  • از لوله خرطومی PL در مسیر رفت هوای در سیستم دریچه داکت اسپلیت، چیلرها و دستگاه‌های هواساز استفاده نمود.
  • با توجه به آنکه سایزهای بسیار متنوعی از این لوله ها تولید می شود لذا شما هیچ محدودیتی برای انتخاب سایز ایده آل لوله ها نخواهید داشت.
  • لوله‌‌های فلکسیبل در دو حالت توکار و روکار توسط مهندسین برق مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.
  • از این لوله ها برای مخفی کردن و محافظت از سیم ها و کابل های برقی در سیستم های روشنایی، تابلو برق ها، کف و سقف های کاذب، ایستگاه سوخت گیری بنزین و گاز، اتصال بین ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ها، سیستم های نظارتی مثل دوربین های مدار بسته و … استفاده میکنند.
محدوده و دامنه مقاومت دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی بین ۲۰- تا ۱۰۰+ درجه سانتیگراد می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی در محیط های اسیدی و بازی به خوبی کیفیت و میزانِ راندمانِ مفیدِ خود را حفظ می کند. قابلیتِ فشردگیِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی و وزن سبکِ این محصول باعث شده این محصول به خوبی در شاخه های ده متری قابل فروش گردد. به لحاظ خاصیتِ عایق بودن، به راحتی می توان گفت لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی بصورتِ عایقِ نسبیِ نسبت به عواملی چون رطوبت و حرارت از خود کارایی نشان می دهد. عمرِومفید و مقاومتِ بالای این محصول در برابرِ عوامل فرسایشی از جمله صفاتی است که مصرف این محصول را بیشترین میزان افزایش داده است.

سایزبندی لوله فلکسی روکش دار

فروشگاه خرید انواع لوله فلکسی بل با لیست قیمت و مشاوره فنی ۳- انعطاف پذیریِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر pu باعث کاربردِ آن در دامنه و اطرافِ دستگاههای گوناگون با کاربری های متفاوت شده است. ۱-اولین و مهمترین ویژگیِ لوله فلکسیبل صداگیر pu ،ضدسایش بودنِ این لوله خرطومی می باشد. ۸- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف عموما به صورت شفاف و بی رنگ تولید می شود، اما به درخواست مشتری امکان تولید این محصول به رنگ مشکی نیز وجود دارد. ۴- وزن سبک و راحتی در حمل و جابجاییِ لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف از خصوصیات بارزِ این محصول به شمار می آید. ۲- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف دارای انعطاف بسیار خوبی برای حرکت و جابجایی در مواضعِ گوناگون دارد.

لوله های فلکسی روکش دار

کارشناسان ما می تواند بهترین رهنمودها و مشاوره های تخصصی را به منظور داشتن یک خرید موفق ارائه دهند. اما از آنجا که روی سطح فلز به کار رفته در لوله فلکسیبل، از طریق فرایند گالوانیزاسیون پوششی از فلز روی قرار گرفته است، این لوله به مراتب بیشتر از سایر لوله ها در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد. با این حال مقاومت این نوع از لوله های فلکسیبل در برابر رطوبت به نسبت لوله های فلکسیبل روکش دار کمتر بوده و به همین دلیل عمدتا در محیط های سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی اصلی ترین وظیفه لوله های برق محافظت از کابل ها و سیم های موجود در تاسیسات برقی است. اما لوله فلکسی به دلیل ویژگی های به خصوصی که دارد، بیشتر به منظور محافظت از کابل ها و سیم هایی مورد استفاده قرار می گیرد که در محیط های غیر مسقف قرار دارند. به این ترتیب عمدتا از این لوله ها به منظور محافظت از سیم ها و کابل های دوربین های مدار بسته استفاده می شود.

لوله فلکسیبل PG16

توسط لاله هلندی

لاله هلندی