شیر سوزنی چدنی قیمت شیر سوزنی چدنی نمایندگی شیر سوزنی چدنی | کسری سارانشیر سوزنی چدنی قیمت شیر سوزنی چدنی نمایندگی شیر سوزنی چدنی | کسری ساران

  • شیرآلات صنعتی دارای طیف وسیعی از مشخصات، استانداردها و گروه بندی ها هستند که به شما کمک می کنند تا یک ایده ی اولیه از کاربردهای مورد نظر و عملکرد مورد انتظار آنها بدست آورید.
  • همانطور که می‌دانید شیرآلات صنعتی یکی از اجزا مهم در سیستم پایپینگ هستند.
  • احتمالا بيشتر افراد بارها از انوتع خانگی چک ولو برای باز و بسته کردن جریان گاز در منازل مسکونی خود استفاده کرده اند.
  • شیرهای صنعتی در اکثر سیستم‌های تجاری، نظامی، مسکونی، حمل و نقل و سازمان‌ها به کار رفته است.
  • این شیر های تخلیه دارای قابلیت تخلیه سریع بخار، آب و روغن در حرارت و فشار بالا می باشد.
  • برندهای معتبر دارای استاندارد و ضمانت فروش می باشند و امتحان خود را پس داده اند. ASME B16.5  درجه‌بندی حرارت و فشار، جنس مواد، ابعاد، میزان تحمل، نشانه‌گذاری یا مارکینگ (marking)، آزمایش و روش‌های طراحی نوع اتصالات فلنجی به خطوط لوله را پوشش می‌دهد. (Gate Valve)، شیرهای بشقابی (Globe Valve)، شیرهای سماوری (Plug Valve)، شیرهای توپی (Ball Valve)، شیرهای یک طرفه (Check Valve) و شیرهای پروانه‌ای (Butterfly Valve) را پوشش می‌دهد. همانند شیر های اطمینان، با تخلیه مقداری از سیال، از افزایش فشار بیش از حد آن جلوگیری می­کند با این تفاوت که این شیرها برای مایعات به کار می­روند و شیرهای اطمینان برای هوا و بخار استفاده می شوند.

    طبقه بندی شیر‌های کروی

    در تاسیسات موتورخانه‌‌ای و صنعت کشتیرانی از تجهیزاتی استفاده می‌شود که با توجه به کمبود تولیدکنندگان در بعضی از این اقلام، برای واردات درخواست‌های مشتریان و رفع نیاز آن‌ها، اقدام سریع تولید شیر صنعتی می‌نماییم. KLINGER به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان پیشرو با کیفیت در جهان، مکان‌های تولید و مراکز توزیع و خدمات را در بیش از 40 کشور جهان راه‌اندازی می‌کند. انعطاف‌پذیری، دانش و روحیه پیشگامی ما به گروه ما اجازه می‌دهد تا با هر چالشی در بازارهای سنتی و جدید با اطمینان روبرو شود.

    ویدئوی آموزشی عملکرد سلونوئید ولو

    علاوه بر این هرگاه لازم باشد فشار سیال را در طول مسیر کم کنند از شیر ساچمه ای استفاده می کنند. در شیر ساچمه ای مسیر سیال به اندازه ۹۰ درجه انحراف پیدا کرده و سپس با یک انحراف ۹۰ درجه ای دیگر در مسیر خود جریان می یابد که این انحراف باعث افت فشار می گردد. نوع زاویه ای آن نیز در مکانی که به علت کمبود فضا نمی توان از زانویی استفاده کرد کاربرد دارد. در زمان باز بودن، مجرای مذکور در مسیر حرکت سیال قرار می گیرد و در وقت بسته بودن، طرف دیگر جسم کروی که سوراخ ندارد، محل عبور سیال را مسدود می نماید. شیرهای توپی از نظر ساختمان آسان تر و از نظر قیمت ارزان تر از نمونه های دیگر شیرها هستند.

    این نکته را باید حتما بخاطر داشته باشید که تحمل فشار یک شیر با تغییر دما، تغییر می‌کند. به عنوان مثال همین شیر در دمای ۵۰ درجه سانتیگراد تنها فشاری معادل psi ۴۱ را تحمل می‌کند. بنابراین فشار تحمل شیرهای صنعتی بسته به دمای کارکرد شیر می‌تواند بیشتر، مساوی، و یا کمتر از کلاس شیر باشد.