شیائومی چه محصولاتی تولید میکند؟

وقتی به خوبی مطمئن شدید که چسب دورتا دور قاب گوشی باز شده، پیک را از لبه فوقانی گوشی به سمت بالا بچرخانید تا قاب گوشی باز شود. از تأسیس در سال ۲۰۱۰ تا ثبت این رکورد شگفتانگیز در سال ۲۰۱۵. یه رکورد جهانی که تو گینس ثبت شد و تا امروز هم هنوز پا بر چاست. یه پنل امولد می بینیم که 120 هرتزیه. اما شیائونی یه شعار دیگه هم داشت. اینم یکی دیگه از اون شرکتهایی که شعار میدن و مردم رو سر کیسه میکنند. وقتی روز اول خودش رو با شعار «فقط برای هوادارن» معرفی کرد، همه گفتن که خب! شیائومی در دوماهه دوم توانست جایگاه اپل رو از آن خود کند و عنوان دومین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان را تصاحب کند. چنانچه به دنبال بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون تومان هستید میتوانید شیائومی ردمی نوت 9T مدل 5G را مورد استفاده فونر سایت خرید گوشی سامسونگ قرار دهید.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو در یک جعبه سفید رنگ قرار دارد. با این حال، اس 22 به دلیل داشتن پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی به طور خودکار در یک نقطه ضعف قرار دارد دو مدل بزرگتر دارای شارژ 45 واتی هستند که بسیار سریعتر است. قابلیت پشتیبانی از 5G یکی از ویژگیها و استانداردهای اصلی این گوشی به شمار میرود. شیائومی برای تاریخسازی، برای تبدیل شدن به یکی از عظیمترین کمپانیهای تولید گوشی موبایل هوشمند، و برای کسب لقب اپل شرقی، تنها به ۵ سال زمان احتیاج داشت. شیائومی تو محصولات گوناگون و با کیفیتی که تولید میکنه به دنبال تنها ۵ درصد سود خالصه. بازار خرید گوشی شیائومی در کشورهای هند و چین طرفداران بسیاری دارد پیدا کرده است و شیائومی خط تولید خود را در هند نیز راه اندازی نموده است.

شیائومی از ابتدای تأسیسش تا امروز سیاستهای جالبی داشته. از ابتدای انتشار اولین گوشیهای هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱،کمپانی شیائومی سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد. هم اکنون شیائومی به تولید پرچمدار نیز روی آورده است. تمام گوشی های پرچمدار را می توانید از طریق صفحه قیمت گوشی مشاهده کنید. اگر از طرفداران برند شیائومی هستید و به دنبال یک گوشی پرچمدار با امکانات بالا میگردید شیائومی Mi 11 Ultra 5G انتخاب بسیار مناسبی است. مدلهایی که در این مقاله به آن اشاره میشود به هیچ عنوان گوشیهای با کیفیت پایین نیستند؛ چراکه شیائومی در ابتدا به کیفیت قطعات خود میاندیشد. قیمت در برخی از موارد شاید بخاطر کیفیت پایین محصول برآورد شود؛ اما برندهایی مانند شیائومی که همیشه کیفیت را در قطعات خود لحاظ میکنند صددرصد به خاطر توجه به توان اقتصادی مردم است که قابلیتهای عالی را با قیمت پایین روانه بازار میکنند.

بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون را میتوانید از وب سایتهای اینترنتی معتبر که جزء سایتهای مطرح هستند با یک قیمت بسیار مناسب و نازل خریداری کنید. تمامی تغییرات فوقالعادهای نسبت به نسخه قدیمی، باعث شده است که به صورت حائز اهمیت این گوشی بتواند در بازار موبایل شیائومی حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. شاید. شما از کدام لوازم جانبی موبایل استفاده میکنید؟ گوشی موبایل شیائومی POCO M3 نیز از جمله گوشیهای با کیفیت شیائومی است که شما میتوانید از قابلیتهای بینظیر این گوشی استفاده کنید. فقط و فقط ۵ درصد سود خالص به علاوهی کیفیت فوقالعادهای که همهی ما از تولیدات پکننشینهای هوشمند سراغ داریم یعنی تحقق پیدا کردن شعار عامهپسند شیائومی. البته امکان آپدیت رابط کاربری این گوشی به نسخه جدیدتر یعنی MIUI 12.5 وجود دارد.

اما نکته مهم و کلیدی توجه به قابلیتهای هر کدام از گوشیهای عنوان شده است؛ شما میتوانید علاوهبر قیمت پایین از قابلیتهای ویژه آن بهرهمند شوید. اما نکته بسیار مهم و کلیدی توجه به این مسئله است که بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون با چه امکاناتی به فروش میرسد؛ چرا که قابلیت، کارایی و کیفیت نیز از جمله عوامل مهمی است که نباید آن را نادیده بگیرید. فروش دو میلیون و صد و دوازده هزار و ده عدد گوشی موبایل هوشمند فقط در ۲۴ ساعت توسط یک کمپانی نو ظهور. اجرای متوالی آسفالت ۹ روی فولد ۳ باعث میشود تا هر ساعت ۳۲ درصد از شارژ باتری کم شود که یعنی حدودا سه ساعت و ۱۰ دقیقه شارژ گوشی تموم میشود. این محصول دارای گواهینامهی IP67 است و این به معنای آن است که ایرتگ در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1 متر و برای مدت 30 دقیقه مقاوم خواهد بود.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

و همهی اینها در کنار هم، شیائومی رو رسوند به همون رکورد عجیب و غریبی که اول مطلب بهش اشاره کردم. تنها پس از یک سال از تاسیس شرکت گوشی می وان را عرضه کرد که یک محصول منحصر به فرد با ویژگی های برتر و قیمت گوشی شیائومی ارزان بود و این روند را برای خرید گوشی شیائومی پیش گرفت. قیمت این گوشی جذاب ۴ میلیون تومان برآورد میشود و به خاطر ساختار ویژهای که دارد خرید شما نمیتواند یک خرید بیهوده به حساب آید. آیا شیائومی ردمی نوت 8 پرو ارزش خرید دارد؟ اما فکر میکنین این صعود هیجانانگیز و خارقالعاده برای شیائومی چطور به دست اومد؟ البته قابلیتهای بالاتر آن مانند ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه بیشتر از ۵ میلیون تومان برآورد میشود؛ اما شما هم اکنون این مدل خاص را میتوانید با قیمت مناسب ۵ میلیون تومان از سایت های اینترنتی آنلاین و اینترنتی خریداری نمایید.

لوازم جانبی گوشی

چنانچه شما به دنبال گوشی با کیفیت و البته قیمت پایین هستید ما به شما خرید گوشیهای شیائومی را پیشنهاد میکنیم، تا در طولانی مدت از انتخاب خود پشیمان نشوید. کیفیت متریال به کار رفته در تولید گوشی سامسونگ زد فولد 3 سبب شده است تا این گوشی استاندارد IPX8 را داشته باشد که تا عمق ۱.۵ متری و به مدت ۳۰ دقیقه میتواند دوام بیاورد. برای خرید بهترین گوشی شیائومی تا ۵ میلیون صددرصد مدل پرفروش شیائومی ردمی نوت S10 میتواند انتخابی معقولانه باشد. اگر دوربین پریسکوپی با زوم ۵ برابری P30 پرو برای شما بسیار جذاب بوده، پس بدون شک زوم ۱۰ برابری اپتیکال هواوی P40 پرو پلاس هم میتواند نظر شما را جلب کند. این خطوط تا جایی که ممکن بوده، باریک و همرنگ با پنل پشتی طراحی شده است. میکروفونHD، یک دسته دوطرفه دارد که مانند جوی استیک عمل می کند و به شما امکان می دهد تا برنامه Solocam را از راه دور مدیریت کنید.

شما می توانید این گوشی ها را که دارای یک صفحه نمایش OLED و دوربین سه لنز است، در کنار 8 گیگابایت رم و آخرین پردازنده کوالکام با قیمتی مناسب خریداری کنید. گوشی شیائومی ردمی 9T جزء بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون است و میتواند یک گوشی با کیفیت و کاملا کاربرد باشد؛ به این دلیل که به واسطه نوع نمایشگر، پردازنده و مهمتر از همه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی شما میتوانید این گوشی را به خاطر نوع باتری، نسبت به ردمی نوت ۹یک گوشی مدل بالاتر در نظر بگیرید که با داشتن دوربین و باتری قدرتمند توانسته قیمت ۵ میلیون تومان را برآورد کند. ازجمله دیگر مشخصات مهم گوشی گلکسی 7S میتوان به این موارد اشاره کرد: حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی با رم 4 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، فیلمبرداری 2160p با سرعت 30 فریم در ثانیه، فیلم برداری 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه، فیلم برداری 720p با سرعت 240 فریم در ثانیه، دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی، تراشههای اگزینوس 8890 یا Qualcomm MSM8996 Snapdragon 820، پردازنده مرکزی هشت هستهای (4 هسته 1.6 گیگاهرتزی Cortex-A53 و 4 هسته 2.3 گیگاهرتزی Mongoose) و باتری 3000 میلی آمپری.

گوشی سامسونگ سری اس

ما در این مقاله به شما نحوه ی راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل به صورت مرحله به مرحله را ارائه خواهیم داد. شیائومی امیدوار است به زودی لقب بزرگترین تولیدکننده موبایل را تصاحب کند. برند شیائومی از جمله برندهای با کیفیت بازار است که صددرصد به خاطر توجه به توان اقتصادی مردم همیشه قیمتهای مقرونبهصرفه را معرفی میکند. قیمت بسیار پایین تنها به خاطر جلب مشتری و توان اقتصادی مردم است، در صورتی که قابلیتهای ویژهای برای این گوشی در نظر گرفته شده. در صورتی که بخاطر نوع نمایشگر فول اچ دی، یک تراشه مناسب و با قدرت و همچنین برای بالا بردن توان اقتصادی کاربران است. تراشه های مورد استفاده در گوشی های شیائومی کوالکام و مدیاتک هستند.تراشه هایی که دیگر سازندگان موبایل نیز استفاده می کنند. یکی از دلایل خرید گوشی شیائومی در سال های اول,قیمت مناسب گوشی شیائومی بوده است. گفته می شود ، ویژگی های آن برای همه مناسب نیست و برای بسیاری از آنها بسیار بزرگ و گران خواهد بود.

شاید. شما از کدام لوازم جانبی موبایل استفاده میکنید؟

توسط لاله هلندی

لاله هلندی