شرکت آسانسور امیدیار طراح و مجری آسانسور و پله برقی

پله برقی نیمه تجاری در تمام ساعات شبانه روز فعال است و معمولا در مکان هایی نظیر پل های عابر پیاده، مکان های عمومی، قسمت های غیر اصلی ایستگاه مترو، بیرون ساختمان ها و قسمت های عمومی و پر رفت و آمد داخل ساختمان ها نصب می شوند. به طور کلی تمامی پله برقی هایی که طراحی و ساخته می شوند، از یک قانون کلی پیروی می کنند، و زاویه شیب کف تا کف طبقات به صورت عمودی 30 یا 35 درجه می باشد. اما از نظر کاربردی پله برقی به سه دسته زیر تقسیم بندی می گردد. این سری از پله برقی، با تکنولوژی پیشرفته و سیستم کنترل فوق پیشرفته و بر اساس استانداردهای ملی چین و اروپا معرفی گردیده است و مناسب برای اماکن عمومی با ترافیک زیاد همانند مراکز خرید، هتل ها، مترو، فرودگاه و … می باشد.

در صورت رعایت قانون باز گذاشتن سمت چپ برای راه‌روندگان در پله برقی، این پله‌ها می‌توانند جابجایی بسیار سریع افراد اینجا چک کنید را میسر کنند. قیمت پله‌‌‌‌های برقی نسبت به ارتفاع کف تا کف جابجایی تعیین می‌گردد. امروزه آسانسور‌‌‌‌های هیدرولیکی نیز جای خود را در بین کاربران خانگی باز کرده‌اند. انواع پله برقی بر اساس نوع طراحیهنگام نصب پله برقی، المان های مختلفی از قبیل ظرفیت، نوع موتور، ایمنی تجهیزات و روش نصب باید مدنظر قرار گیرند. انواع پله برقی براساس کارکردپله برقی از پرکاربردترین و پرظرفیت ترین وسایل برای جا به جایی افراد در بین طبقات ساختمان است.

  • ۵- هنگامی که در ساختمان آتش سوزی اتفاق افتاده فقط از پله ها استفاده کنید.
  • اخیرا تقاضا برای نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی بسیار بیشتر شده است.
  • به همین خاطر موتور‌‌‌‌های سنکرون با مغناطیس دائم کم کم در صنعت آسانسور پدیدار شدند که بازده نهایی آنها گاهی به 95 درصد هم می‌رسد.
  • ضمناً این شوک در هنگام استارت آسانسور باعث نوسان ناگهانی ولتاژ می‌شود که نه تنها برای آسانسور بلکه برای سایر وسایل برقی مضر است.

خود پله ها جامد بوده و بصورت یکپارچه و طی عملیات دایکاست از جنس آلومینیوم ساخته می شوند. ممکن است یک روکش لاستیکی بر روی سطح آنها کشیده شود تا امکان لغزش مسافرین را کاهش دهد. همچنی ممکن است یک خط نشانگر زرد رنگ جهت مشخص کردن لبه های پله اضافه گردد.لبه های دیواره و کف پله بصورت عاجدار تعبیه شده که این عاجها بگونه ای قرار میگیرد تا با عاجهای صفحه شانه ای در بالا و پائین پلتفرم جفت شود.

شرکت آسانسور امیدیار طراح و مجری آسانسور و پله برقی

طول افقی پله عبارت است از فاصله افقی بین نشینگاه بالا و پایین که بر اساس ارتفاع و زاویه شیب محاسبه می شود. کارخانه ما یک کارخانه بزرگ با بیش از 30 سال سابقه است ، متخصص در تحقیق و توسعه ، ساخت ، نصب ، نگهداری ، تحول و فروش محصولات سری آسانسور و پله برقی. مشخصات شرکت FUJI Global Ltd شامل آسانسور مسافربری سریع ، آسانسور مسکونی ، آسانسور بیمارستانی ، پله برقی عمومی ، آسانسور مشاهده ، آسانسور ویلا ، پله برقی ، پیاده روی متحرک ، دستگاه آسانسور باری بدون اتاق ، آسانسور هیدرولیکی است. برای ساختمان هایی که تردد در آنها به صورت معمولی انجام می پذیرد و ساعات کار آنها در طول شبانه روز 12 ساعت می باشد پله برقی تجاری نصب می گردد. این پله برقی ها معمولا قیمت مناسبی دارد و در مکان های چون مراکز خرید کم رفت و آمد کاربرد دارد.

انواع آسانسور برای ساختمان‌های تجاری

چه زمانی، زمان مدرنیزه کردن آسانسور فرا می‌رسد؟ هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست، حتی آسانسور شما. با خرید اشتراک تصاویر ، وکتور و طرح های psd خارجی را بدون محدودیت روزانه دانلود کنید. 1) برای نصب ، کارخانه راهنمای نصب را برای آشنایی تکنسین های شما فراهم می کند. 3) تولید پس از تأیید قرارداد و پرداخت دریافت شده ترتیب داده شده است. ۴- در هنگام شرایط اضطراری دکمه های توقف اضطراری را که در روی دستگیره ها در طبقات وجود دارد را فشار دهید.

پله برقی با به کار گیری از تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، توانسته تا زمان انتظار و فوت وقت که در سیستم آسانسور وجود داشته را از بین ببرد. نحوه کارکرد پله برقی بدین صورت است که، در یک چرخه تکراری، پلکان پله برقی همواره در گردش هستند، و پله های پنهان دقیقا در زیر پله های بالایی قرار می گیرند. موتوری که برای پله برقی ها در نظر گرفته می شود باید وزن افرادی که بر روی پله برقی می ایستند را تحمل کند. اولین مرحله ساخت پله برقی، تکمیل طراحی مطابق آنچه در قسمت قبلی عنوان شد می باشد. سازندگان پله برقی از اطلاعات جمع آوری شده در بخش طراحی استفاده می کنند تا پله برقی مورد سفارش را با تجهیزات منتطبق بر نیاز هر مشتری تولید نمایند. شرکت های تولید کننده که سازندگان قطعات پله برقی هستند و شرکت های نصاب که عملیات طراحی و نصب تجهیزات را انجام می دهند.

قطعات پله برقی به همراه اصطلاحات پله برقی

توسط لاله هلندی

لاله هلندی