شارژر لپ تاپ ایسوس آداپتور لپ تاپ ایسوس نمایندگی ایسوس نمایندگی Asus-شارژر لپتاپ مستر جانبی

آداپتور لپ تاپ حکم منبع تغذیه لپ تاپ را دارد که باتری لپ تاپ را شارژ می‌کند یا اگر لپ تاپ باتری نداشته باشد، مستقیما آن را روشن می‌کند. تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ از جمله مواردی است که کاربران ممکن است با آن روبرو شوند. معمولا شارژ لپ تاپ ایسوس، لنوو، دِل، ایسر، اپل و اچ پی با هم متفاوت هستند و سوکت شارژ های مختلفی دارند. شارژر لپ تاپ دل، شارژر لپ تاپ ایسوس، شارژر لپ تاپ اچ پی، از جمله این شارژرهایی هستند که می‎توان از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد و در صورت نیاز به استفاده آنها پرداخت. همانطور که گفته شد، شرکت‌های مختلفی هستند که به تولید لپ تاپ می پردازند و در میان آن برای محصولات خود شارژرهایی ارائه می دهند.

شارژر لپ تاپ ایسوس آداپتور لپ تاپ ایسوس نمایندگی ایسوس نمایندگی Asus-شارژر لپتاپ مستر جانبی مجموع هزینه‌­ها شامل دستمزد تعمیرکار و هزینه قطعات و هم­چنین عیب یابی دستگاه است. اگر تعمیر شارژر لپ تاپ در منزل هم منتخب شما باشد، هزینه ایاب و ذهاب نیز اضافه می­‌گردد. در صورتی که تعمیر برای شارژر کارساز نبود، باید شارژر نو تهیه کنید.

شارژر لپ تاپ ایسر (ACER) برند (mm) مدل 19 ولت 3.42 آمپر 19V/3.42A

در صورتی که شارژر لپ تاپ شما خراب شد و می خواهید یک شارژر جدید بخرید حتما به نوع آن توجه داشته باشید. _ از یک شارژر سالم و شبیه به منظور تست شارژ گردیدن باتری لپ تاپ بهره گیرید. این مشکل برای لپ‌تاپ‌های جدید نخواهد بود؛ اما برای افراد قدیمی‌تر، ممکن است موضوع پیچیده شود. به ‌هرحال همیشه می‌توان با استفاده از شارژهای مختلف آن را حل کرد. یکی از راه‌های پیش رو، همانطور که پیش‌تر گفتیم خرید شارژر سازگار است که برای تمام لپ تاپ ها کاربرد دارد.

کیبورد لپ تاپ شما با این میان‌برها، سریع‌تر تایپ می‌کند!

اگر این مشکل همچنان در رایانه شما وجود دارد، نصب یک سیستم عامل جدید (یا Reset Factory) ممکن است برای سری شارژر لپ تاپ شما کارآمد باشد. در غیر این صورت، می‌توانید لپ تاپ خود را برای یک متخصص حرفه‌ای بفرستید تا قسمت شارژ باتری مادربرد را بررسی کند. تنها 1 یا 2 درصد احتمال دارد که شارژ نکردن شارژر لپ تاپ به عنوان یک مشکل سخت افزاری تمام شود.

  • قطعا شما نمی‌خواهید از شارژر یک لپ‌تاپ دیگر برای شارژ کردن لپ‌تاپ خودتان استفاده کنید، فقط به این دلیل که به لپ‌تاپ شما می‌‌خورد.
  • اولین مورد این است که لپ تاپ USB C خود را از طریق پاوربانک شارژ کنید.
  • این سری، همان کانکتور شارژر است که به سوکت لپ تاپ متصل می‌شود.
  • اگر تعمیر شارژر لپ تاپ در منزل هم منتخب شما باشد، هزینه ایاب و ذهاب نیز اضافه می­‌گردد.

یک لپ تاپ با صفحه نمایش 13 اینچ، در مقایسه با صفحه کلید با یک لپ تاپ 13 اینچی که 10 ٫ 1 اینچ و یا بزرگ‌تر است و برای استفاده‌های عادی از آن استفاده می‌کنید، معمولا ارزان‌تر است. HP EliteBook 8420mah ، حتی با بهترین پردازنده های نسل چهارم ، هیچ گاه نمی تواند با دستگاه هایی چون دل ، لنوو و سونی رقابت کند. سیاست گذاری های وب‌سایت شیائومی ۳۶۰ با نهایت احترام به حقوق مشتری ، تحویل محصول با بالاترین کیفیت ، کوتاه ترین زمان و قیمت گذاری منصفانه تنظیم شده است. یکی از مهم ترین فاکتور ها قبل از خرید لپ تاپ استوک یا هر سیستم کامپیوتری دیگری تشخیص نسل پردازنده آن سیستم می باشد.

قیمت‌های روز در یک نگاه

توسط لاله هلندی

لاله هلندی