رز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | atisflower

گل رز نارنجی با رنگ روشن و زنده‌ی خود هر فضایی را روشن می‌کند و به محیط اطراف خود انرژی می‌دهد. دسته گل رز نارنجی برای کسانی که کاری جدید را شروع می‌کنند می‌تواند بسیار انگیزشی و ایده‌آل باشد. به همین دلیل ما تازگی و طراوت و کیفیت محصولات، ظرافت و دقت در طراحی، و به‌روز بودن خدمات و محصولات را سرلوحه کار خودمون قرار دادیم.

تاریخچه گل رز

اسفنج ها به مجله خبری گل و گیاه آتیس ای درون جعبه گل قرار گرفته اند که از روی گل ها قابل مشاهده نبوده و ذره ای از زیبایی آن کم نخواهد کرد. سفارش اینترنتی گل، زیباترین راه برای گفتن «دوستت دارم» است. آیا شما هم به هر دلیلی در کنار محبوبتان نیستید و نمی توانید در مناسبت های خاص همراه او باشید؟سفارش آنلاین گل، انتخابی فوق العاده است. سفیران ما هدیه شما را در زمان مقرر شده به دست عزیزتان خواهند رساند. به صورت سالیانه هرس کردن شاخه و برگ های اضافی گیاه یک عمل ضروری و مفید برای رشد و مراقبت از گل های رز است.

رز سفید و نماد آن

در یک زمان از این نوع گل ده‌ها گونه وجود داشت، اما امروزه فقط تعداد معدودی باقی مانده است. این گل ها دارای ساقه بسیار کمی هستند به گونه ای که برگها از نزدیک گلها روییده اند. آنها عمدتا در تابستان گل می دهند، اما ممکن است گاهی اوقات در پاییز هم شکوفا شوند.

آنها گرمای بیش از حد را دوست ندارند، اما دمای بین 18 تا 23 درجه سانتیگراد را در طول روز ترجیح می دهند. آنها همچنین ترجیح می دهند که دمای هوا در شب به زیر 15 درجه سانتیگراد نرسد. اگر دما به کمتر از 15 درجه برسد، گیاه ممکن است وارد فاز خواب خود شده و تولید گل را متوقف کند. رز زرد نماد دوستی و رز سفید بیانگر خلوص و پاک بودن است. این تنوع مربوط به شکل گلبرگ، تعداد گلها روی هر ساقه، رنگ، قد ساقه و زمان گلدهی است.

http://dekoram.ir

هر گونه کپی برداری از محتوای سایت تاروت رنگی پیگرد قانونی دارد. © تمامی مطالب سایت ثبت شده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت تاروت رنگی به هر نحو غیر مجاز می باشد. رز ارغوانی نشانه بیان شیفتگی و عشق آمیخته با احترام است.

  • گل آن از نوع خوشه‌ای است و در اوج زمان گلدهی بوته با گل پوشانده می‌شود.
  • برای برش زدن از یک قیچی یا چاقوی تمیز استفاده کنید.
  • گل رز صورتی کم رنگ نماد تحسین، شایستگی، ، وقار، ستایش، شادکامی، باورم کن، همدلی و لطافت است.
  • دسته‌ی حجمی گل طبیعی شاخه بریده رز مینیاتوری (Miniature Rose یا Spray Rose).
  • چه این اتفاق بیفتد یا نه، دمای سرد موجب می شود یک دوره خواب برای گیاه فراهم شود و این کار جهت آماده سازی گیاه برای رشد برگ و گل های جدید در بهار ضروری است.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی