راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت آبان 1401 زومجی

لازم به ذکر است هم‌اکنون سری لپ تاپ های Omen این شرکت در لیست بهترین لپ تاپ های جهان برخی وب‌سایت‌های تکنولوژی حضور دارد. همانطور که گفته شد اکثر مارک های لپ تاپ معتبر حاضر در ایران محصولات قابل قبولی ارائه می‌دهند، اما با توجه به محبوبیت برندهای ایسوس و ایسر می‌توان انتظار بالاتری از محصولات این دو برند بزرگ داشت. در حالت کلی برندهای ایسوس و ایسر همیشه در رده بندی بهترین لپ تاپ های جهان حضور دارند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر، بسیاری از مشاغل به صورت «دور کاری» تبدیل شدند و اکثر آموزش‌ها هم به صورت آنلاین در آمدند، از این رو خرید لپ تاپ و دیگر دستگاه‌های هوشمند من این را خواندم هم رونق گرفت. این دستگاه ۱ ترابایت حافظه SSD و ۱۶ گیگابایت حافظه رم دارد که آن را به یک غول بزرگ تبدیل کرده است. از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ لنوو لیجن ۵ می‌توان به ۸ گیگابایت رم DDR همراه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD اشاره کرد. رقابت در این بخش که میتوان گفت پرطرفدارترین بخش بازار لپ تاپ های گیمینگ هست، به قدری زیاد بود که نتوانستیم لپ تاپی از برند پرطرفدار ایسوس را در بین گزینه های نهایی انتخاب کنیم. اپل اخیراً به استفاده از پردازنده‌های خود روی آورده است که منجر به بهبود عملکرد کلی در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر مبتنی بر اینتل شده است. اما، قدرتمندترین لپ تاپ این شرکت، مک بوک پرو 16 اینچی، هنوز به سیلیکون اپل آپدیت نشده است.

  • این مدل که سال گذشته معرفی شده از پردازنده گرافیکی RTX 2070 Max-Q بهره می‌برد و با طراحی زیبایی که دارد تفاوت قیمت قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود نداشته است.
  • از طرفی هر رشته نکات ظریفی دارد که برای انتخاب لپ تاپ مناسب رشته کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله اختصاصی آن را مطالعه کنید.
  • این لپ تاپ ترکیبی خاص از قدرت، استقامت و طراحی را به‌همراه دارد و شامل نیرویی است که هر گیمر حرفه‌ای می‌تواند روی آن حساب ویژه باز کند.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت آبان 1401 زومجی

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که مدل مورد نظر بازی های جدید را چطور اجرا میکند. این صفحه به صورت 24 ساعته کنترل و بروز رسانی می شود.ما همواره بازار را رصد کرده و در صورت وجود محصولات برتر ، آن ها را جایگزین می کنیم. توجه داشته باشید که این فروشگاه‌ها، محصولات را به صورت کاملا پلمپ و آکبند با ضمانت معتبر و البته قیمت مناسب عرضه می‌کنند. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. چنانچه هنوز نیاز به مشاوره دارید،بودجه و نوع استفادهخود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان شهرسخت‌افزار در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند. بهره می‌برد و همچنین با یک طراحی جذاب و منحصر به فرد تولید شده است که می‌تواند کاربران بسیاری را مجذوب خود کند.

بهترین پرینترهای سه بعدی + معرفی مدل های برتر

در لیست محصولات راهنمای خرید لپ تاپ، پنج محصول بسیار قدرتمند و با کیفیت ساخت بالا در محدوده قیمت مورد نظر وجود دارند که به معرفی آنها می پردازیم. مورد قابل توجه در مورد بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس در سال 1401، نمایشگر بسیار باکیفیت 15.6 اینچی با وضوح 2K و نرخ تازه‌سازی تصویر 165 هرتز است که تجربه‌ای متفاوت از اجرای بازی‌ها را برای خریداران رقم خواهد زد. به علاوه، وزن این دستگاه در مقایسه با محصولات قبلی تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و فقط 1.9 کیلوگرم وزن دارد که فوق‌العاده است. کاربران همچنین می‌تواند ویندوز 10 این دستگاه را به صورت رایگان به ویندوز 11 ارتقا دهند. برای افرادی که می‌خواهند بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۵ میلیون تومان را تیر ۱۴۰۱ خریداری کنند، بهترین گزینه لپ تاپ دل است.

به طور کلی یک لپ تاپ مناسب حسابداری باید نمایشگر بزرگی داشته باشد و صفحه کلید آن نام پد داشته باشد؛ نام پد به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت اعداد را در جداول وارد کنید. همانطور که می‌دانید سری لپ تاپ‌های ROG ایسوس مربوط به قدرتمندترین محصولات این شرکت است و شاید بتوان گفت در لیست بهترین لپ تاپ های دنیا هم حتماً تعدادی از این محصولات حضور دارند. لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15 GA503RS – AA یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران است و از هر نظر می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف کند.

انتخاب دوم در این بازه نماینده خوش نام شرکت ایسر و از خانواده Predator می‌باشد که بجز در بخش پردازنده و رم، قدرت بیشتری را نسبت به لپ تاپ لنوو در اختیار شما قرار می‌دهد. گرافیک RTX GB این لپ تاپ در کنار کیفیت ساخت بسیار بالا و فن های حرفه ای، باعث گردیده تا کسانی که میخواهند لپ تاپ آنها از پردازنده شرکت اینتل بهره برده باشد، در خرید این لپ تاپ تردیدی نداشته باشند. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ صفحه نمایش آی پی اس با نرخ تصویر 144Hz آن است.

این لپ تاپ پردازنده AMD رایزن ۷ مدل ۶۸۰۰H را به همراه کارت گرافیک RTX 3070Ti به دست شما می‌رساند. چرا لپ تاپ‌های قدرتمند را با نام لپ تاپ‌های گیمینگ می‌شناسیم؟ چراکه سخت‌ترین کار در دنیای دیجیتال اجرای بازی‌های مدرن با گرافیک پیچیده است. شما می‌توانید از لپ تاپ‌های ساخته شده برای بازی برای هر کاری استفاده کنید. اگر برای ویرایش ویدئو یا تصاویر به یک رایانه همراه و قدرتمند نیاز داشته باشید، لپ تاپ گیمینگ یک گزینه فوق العاده خواهد بود. با فرکانس کاری بین 2.5 تا 4.7 گیگاهرتز بهره‌مند بوده و از این نظر در میان تعدادی محصول انگشت‌شمار مجهز به CPU پرچمدار 14 هسته‌ای اینتل است. این دستگاه از نظر سخت افزاری یکی از قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ های موجود در بازار محسوب می‌شود و در نتیجه می‌تواند تمام انتظارات کاربر از یک سیستم قدرتمند را برآورد نماید.

این لپ تاپ با قیمت ۱۸۰۰ دلار، بهترین مدلی است که می‌توانید از این دستگاه دریافت کنید. صرف نظر از این موضوع، لپ تاپ‌های مدل پایین این سری هم ارزش بسیار بالایی دارند و می‌توانند نسبت به گزینه‌های دیگر بازار، صدها دلار ارزش بیشتری پیدا کنند. لپ تاپ Dash F15 قیمتی حدود ۱۴۴۹ دلار دارد و در مقایسه با ۱۷۹۹ دلار لپ تاپ ROG Zephyrus G15، یقینا فاصله چندانی محسوب نمی‌شود. هر دو آن‌ها از یک پردازنده گرافیکی RTX 3070 استفاده می‌کنند، اما لپ تاپ ارزان‌تر ایسوس، از پردازنده Core i H بهره برده و لپ تاپ ROG Zephyrus G15 هم دارای Ryzen 9 است که عملکردش را تا حد زیادی بهینه‌تر خواهد کرد. لپ تاپ ROG Zephyrus G15 ایسوس یکی از بهترین پردازنده‌های همراه به‌نام Ryzen 5900HS را به همراه دارد و آخرین پردازنده گرافیکی همراه به‌نام RTX 3060، RTX 3070 یا RTX 3080 را می‌توانید همراه با آن دریافت کنید. جدیدترین لپ تاپ Omen 17 از بسیاری از جهات نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت کرده است.

بااین‌حال، برخی می‌گویند که باتری این دستگاه کمی ضعیف است و باتوجه‌به قیمت بالایی که پرداخت می‌کنید، این باتری می‌توانست بهتر هم باشد. لپ‌تاپ Alienware x17 R2 را خریداری کرده و تجربه متفاوتی از گیمینگ کسب نمایید. برای شروع بازی‌های ویدئویی، بهتر است که از لپ‌تاپ‌های به‌خصوصی استفاده کنید تا بتوانید دسترسی بهتری به قابلیت‌های بازی داشته باشید. لپ‌تاپ‌هایی که برای گیمینگ استفاده می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که از تمام ویژگی‌های بازی بهره‌مند شده و بهترین بازی خود را ارائه دهید. به همین دلیل هم اگر می‌خواهید بازی خوبی داشته باشید، بهتر است از لپ‌تاپ‌های مخصوص به این کار استفاده نمایید.

لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion 7-CB

توسط لاله هلندی

لاله هلندی