راهنمای جامع نگهداری از گل رز به زبانی ساده گُل‌سِتان | atisflower

اگر گل رز شما رونده است، با یک داربست آن را حمایت کنید. این گل ها خاک های عمیق، لومی، اما با زهکشی خوب را ترجیح می دهند. PH خاک، برای گل رز باید کمی اسیدی (pH از 5.5 تا 7) باشد. در صورت خرید نهال ریشه لخت ( ریشه ای که در خاک قرار ندارد)، ممکن است مجبور شوید آن را یک شب قبل از کاشت، خیس کنید.

  • در این صورت تا اواخر تابستان شاهد شکوفه دادن گیاه خود هستید.
  • برند های محبوب گل طبیعی به ترتیب الویت عبارتند از آلستر,مریم,سورپرایز,بامبو, …
  • گل‌های رز سبز نمایانگر طبیعت، بازجوانی و باروری هستند.
  • از آغاز تاریخ، گل‌های سرخ، بیش از دیگر گل‌ها در قلب بشر جای گرفته‌اند.
  • این میوه به عنوان یک درمان خفیف برای افسردگی، افزایش میل جنسی و بیماری‌های عفونی استفاده می‌شود.

گل رز یکی از زیباترین و محبوب ترین گل هاست که به پادشاه گل ها هم شهرت دارد. در انواع گونه ها و رنگبندی متنوع و جذاب موجود است. این گل زیبا در همه مناسبات، جایگاه خاص خود را دارد و جلوه ی زیبایی به آنجا می بخشد.

نحوه پرورش و نگه داری از رز مینیاتوری

قبل از مجله خبری گل و گیاه آتیس گل رز جوان در حیاط خلوت خود، خاک باید شخم زده شود تا علف های هرز از بین برود و خاک برای گیاه جدید آماده شود. شرکت رزپک از اواسط سال 1399 شروع به تهیه و فروش عمده‌ی گل و برگ شاخه بریده به همکاران گل‌فروش در سراسر کشور کرده است. اما سختی آن این است که باید دو هفته منتظر باشید تابذر ها جوانه بزنند.

شعر گل

بعضی اوقات هم به آنها رز فرانسوی یا Provins می گویند. انواع گل رز گل های گالیکا به رنگ های صورتی، قرمز، بنفش دیده می شوند و حتی ممکن است راه راه باشند. آنها یک بار در طول تابستان شکوفه می گیرند، و تحمل سایه و سرما دارند و بسیار گل های مقاومی هستند از این رو در میان مردم محبوبیت خاصی دارند. باکس رز هلندی برای سفارش و خرید باکس گل رز هلندی در انواع متنوع با رنگ های متنوع به صفحات مربوطه مراجعه کنید. به عنوان مثال، رز بنفش که در نگاه اول دلربایی و عشق را نشان می‌دهد، درحالی که رز نارنجی نشانی ازشور و اشتیاق دارد.

گل رز آبی

پس از اینکه گل‌ها اولین شکوفه خود را زدند، می‌توانید از کودهای قوی استفاده کنید چراکه در این زمان ریشه به خوبی جای گرفته است. اگر شما در حال پرورش گل رز در باغچه و حیاط خود هستید، تقریبا سه فوت بین هر گیاه فاصله بیاندازید تا فضای کافی برای رشد را داشته باشند و گردش هوا به خوبی انجام شود. چاله کاشت گل رز باید به اندازه‌ی کافی عمیق و عریض باشد تا به ریشه اجازه دهد به خوبی جای بگیرد.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی