دکوراسیون داخلی منزل کوچک 70 متری چگونه است؟

گرچه ممکن است این سبک شبیه به سبک سنتی به نظر رسد اما در حقیقت همیشه انرژی مدرن و بالایی دارد. دکوراسیون سبک آفریقایی بیانگر تاریخ متنوع این کشور از بافت و هندسه و جزییات می باشد و از این سبک می توانید برای طراحی داخلی خانه های سنتی و مدرن استفاده نمایید همچنین این مدل دیزاین داخلی غنی و لوکس است و در آن از رنگ ها و اشکال برجسته می شود. چوب از لحاظ سختی و رنگ متنوع است و استفاده کننده می تواند از بین رنگ های مختلف آن مناسب ترین رنگ را برای سلیقه خود انتخاب کند. از طرفی هم استفاده از یک مجسمه سنگی بزرگ و یا یک شومینه سنگی در میان وسایل چوبی توازن بی نظیری در دکوراسیون منزل ایجاد کند. تهیه تجهیزات مورد استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی ، از طریق شخص تامین میشود و یا از طریق پیمانکار ؟ در ساختمانهای دوبلکس با نمای سرامیک، شیشهای یا مرمر که در طراحی آنها حیاط و استخر تعبیه شده است نیز بر زیبایی و ارزش این ساختمانها افزوده میشود و بنای شما را مجللتر و ارزشمندتر میکند. طراحی داخلی، ویلا را از یکنواختی خارج میکند و به آن روح میبخشد و باعث میشود بیننده علاوه بر لذت از محوطه و نمای ویلا، داخل منزل هم برایش دلنشین و آرامش بخش باشد.

مهمترین مساله در طراحی خانه ما و یا هر فضای دیگر، بحث رعایت تناسبات و مقیاس است. مهمترین دلایلی که باعث می شوند چوب بهترین انتخاب برای تولید دکوراسیون چوبی باشد را در ادامه بخوانید. بهترین دکوراسیون چوبی همه بخش های منزل را زیبا جلوه می دهد. اتاق خواب دارای فضای بزرگ و خیره کننده ای است و قسمتی از فضای اتاق خواب توسط پارتشین چوبی جدا شده است که این بخش به اتاق کار اختصاص دارد همچنین در بخش انتهایی اتاق کار کمد دیواری با فضایی مناسب نصب شده است که از فضای این کمد برای قرار دادن لباس و سایر وسایل شخصی استفاده می شود. فضای داخلی به قدری کوچک است که آرشیتکت پروژه ، برای بزرگتر جلوه دادن فضای داخلی سعی کرده فضای اتاق خواب و نشیمن را با یک پرده از یکدیگر جدا کند. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، فضاهای خصوصی و عمومی به شکل هوشمندانه ای از یک دیگر جدا شده اند تا علاوه بر یک دکوراسیون مدرن ، شاهد توجه به فضاهای عمومی و خصوصی نیز باشیم . شما می توانید نقطه مرکزی مثل پنجره یا شومینه را زیبا سازی کنید و برخی از وسایل دکوراسیون چوبی را دور آن بچینید تا در واقع آن را تاکید و سفارشی کنید.

به طور مثال یک کاناپه می تواند با دو صندلی در هر دو سویش متعادل به چشم بیاید. در چیدمان آپارتمان 70 متری معمولا از یک سرویس بهداشتی و یک حمام استفاده میشود اما در اینجا از هر کدام دو عدد طراحی شده است. بعد از انتخاب چوب نوبت به طراحی دکوراسیون چوبی می رسد که در اینجا شما نیاز به متخصصین خبره دارید. در اینجا شما به چیزی نیاز دارید که این فضا را از حالت کسل کنندگی خارج کند. هر فرد بنا به شخصیت و وضعیت شغلی و درآمد و خیلی فاکتورهای دیگر ممکن است یک نوع استایل را انتخاب کند. قطعا این دوام و ماندگاری بالا باعث صرفه جویی نیز می شود زیرا هر قطعه چوبی با کیفیت حداقل سی سال عمر می کند و شما مجبور نیستید هر سال مبلمان و وسایل چوبی جدید خریداری کنید. بهترین دکوراسیون چوبی در کنار دیوارهای سفید حس گرما و پاکی را القا می کند.

نکته مهم این است که رنگ دیوار را باید طوری انتخاب کنید که دکوراسیون چوبی را کم رنگ یا پررنگ نشان دهد، اینگونه شما یک ترکیب زیبا از رنگ ها را خواهید داشت که با هم منسجم هستند. بزرگ یا کوچک فرقی نمیکند، آینهها در همهی فضاها به خوبی عمل کرده و میتوانند نور فضای زندگی شما را افزایش طراحی داخلی خانه در تهران دهند. یک پوستر از فیلم، بازیها یا شوهای تلویزیونی موردعلاقه شما در مقیاسی بزرگ روی دیوار باشند. هیچ چیزی پیچیده یا اضافه ای در این نوع استایل نباید وجود داشته باشد. در نهایت هم می توانید یک استایل انتخاب کنید و بهترین دکوراسیون چوبی را با رعایت اصول و استانداردهای آن بچینید و از محیطی زیبا و چشم نواز در منزل لذت ببرید.

رنگ های خاکستری نیز با بهترین دکوراسیون چوبی همخوان هستند. دکوراسیون چوبی قرون وسطایی: دکوراسیون چوبی با الهام از دکوراسیون های قرون وسطا اجرا می شود. و سوای از آن چوب می تواند حس طبیعت بیرون را وارد خانه کند و به همراه حس طبیعت، احساس آرامش و سکون به فرد سرایت می شود. فضای داخلی به سبک شمال غربی هر دو سبک مدرن و سنتی را با هم ترکیب می کند. چهار نوع اصلی دکوراسیون چوبی عبارتند از: دکوراسیون چوبی رسمی، دکوراسیون چوبی غیر رسمی، دکوراسیون چوبی سنتی و دکوراسیون چوبی معاصر و مدرن. این فرمول عبارتند از: باید نسبت کوچکترین جزء به بزرگترین جزء دکوراسیون چوبی مثل نسبت بزرگترین جزء به کل فضای مورد استفاده باشد. حتی اگر اشیا شبیه به هم نباشند و اندازه و شکلشان مثل هم نباشد ولی به دلیل اینکه رنگ زمینه شان مشترک است باعث ایجاد توازن می شوند. به طور مثال شما به راحتی می توانید در دکوراسیون چوبی توازن ایجاد کنید، تنها کافیست زمینه دکوراسیون را یک رنگ انتخاب کنید. کاور کردن شومینه با دیوار آجری بسیار خاص و توجه بر انگیز است؛ به خصوص اگر پذیرایی و شومینه شما دارای طراحی داخلی با آجر سنتی نیز باشد.

البته در بخش های مختلف خانه به میزان کمی از رنگ های متنوع و متفاوت با دکوراسیون داخلی استفاده شده اما این رنگ ها به هیچ عنوان بر فضای داخلی غلبه نمی کنند و به زیبایی تمام با دکوراسیون مینیمالیستی و کلاسیک خانه ترکیب شده اند. طی جلساتی که میان طراحان و کارفرما برگزار شد، طراحان تصمیم گرفتند تا تیغه ها را حذف کرده و سالن پذیرایی را که در نقطه ای کور بود و نور و دید کافی نداشت را تغییر دهند و اتاق های خواب را در این قسمت قرار داده تا بدین ترتیب با افزایش مساحت این بخش کیفیت فضایی را نیز ارتقا دهند. این امر باعث می شود چشم ها ناخودآگاه دور تا دور خانه را نگاه کنند. دقیقا مثل یک موسیقی زیبا با ریتم گوش نواز، بهترین دکوراسیون چوبی باید یک ریتم چشم نواز داشته باشد. رنگ ها را به گونهای انتخاب کنید که چشم را خسته نکند و در عین حال جذاب و چشمگیر باشد. سادگی و زیبایی این مبلمان بسیار ستودنی است و به راحتی میتواند به فضای نشیمن شما حس و حال اصیل و نابی را بدهد. این چنین شما می توانید با خلق یک ریتم زیبا بهترین دکوراسیون چوبی را در منزلتان داشته باشید.

جهت مشاهده تمامی پروژه های مسکونی ، اداری ، تجاری و ویلایی هیرادانا به بخش پروژه ها مراجعه کنید . شرکت معماری و طراحی هیرادانا جز بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در تهران است که با حدود ده سال سابقه، بیش از 180 پروژه با کاربری های مسکونی، اداری، تجاری ویلایی و … تیم معماری خانه طرح ، طراحی پلان خانه دوبلکس شما را بر اساس نیاز های شما ، استاندارد های معماری ، خلاقیت در روابط فضایی و به دور از هرگونه فضای پرتی طراحی می کند. فعالیت شرکت معماری هیرادانا در چه زمینههایی است ؟ به طور مثال یک میز غذا خوری با صندلی های دورش در واقع یک بالانس محوری ایجاد می کند. به عنوان بخشی از طبیعت، چوب می تواند فضای خانه را به محیطی ارگانیک مبدل کند.

به عنوان مثال شما می توانید کنسول را یک رنگ انتخاب کنید و همان رنگ را روی یک تابلو روی دیوار تکرار کنید و دوباره همان رنگ را روی قالیچه منزلتان اکو کنید. ما همینطور برای راحتی شما عزیزان مشاورهی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان اتاق نشیمن در نظر گرفتهایم تا بتوانیم مسیر شما را هموارتر نماییم. کافیست کمی خلاق باشید تا با ترکیب این دو ماده طبیعی یعنی چوب و سنگ یک دکوراسیون بی نظیر و زیبا خلق کنید. چوب یک ماده طبیعی و ارگانیک و زیباست که با هر استایلی جور در می آید. هر فرد در جامعه دارای یک سلیقه مختلف است.

رنگ آبی بسیار کمرنگ مایل به سفید مناسب چنین دکوراسیون چوبی خواهد بود. استفاده از چنین کفپوشی راهی مناسب برای وارد کردن چوب و گرمای آن به دکوراسیون است. در بین متریال های متفاوتی که برای ساخت و طراحی خانه ها و سازه های متفاوت استفاده می شود، می توان گفت که چوب از دیرباز تا کنون در زمره متریال های پر استفاده و بسیار پر طرفدار است و در سراسر دنیا از آن به گونه های متفاوتی در ساخت و دیزاین داخلی خانه ها استفاده می شود. در صورتی که کف و سقف از چوب نباشد می توانید دیوارها را یکی در میان از بالا تا پایین با کاشی های چوبی بپوشانید و از زیبایی و مدرنیته آن لذت ببرید. هنرمندی طراحان در استفاده بجا از تورفتگی های ساختمان (مانند تعریف کمد دیواری در تراس) ، تعریف لابی ورودی و متمایز کردن آن با فضای اصلی سوئیت ، طراحی یک حمام و همچنین آشپزخانه بزرگ و کامل (مطابق درخواست ساکنان) ، چیدمان عالی میزهای مطالعه و کار (با یک ویو عالی و در نظر گرفتن دقیق درخواست پاول و لودمیلا) و در نهایت دیزاین پذیرایی و اتاق خواب با یک مبلمان سفارشی تخت خواب شو در تک تک اجزای این دکوراسیون منزل کوچک و ساده قابل مشاهده و تحسین است.

دکوراسیون های چوبی نیز بنا به سلیقه مردم استایل بندی می شوند. طراحان بهترین دکوراسیون چوبی سلیقه همه افراد را در نظر می گیرند و دکوراسیون چوبی را به چهار استایل مختلف تقسیم بندی می کنند. فندقی، قرمز مایل به قهوهای و سبز کاکتوسی رنگهای موردعلاقه طراحان این سبک به شمار میان. در واقع این نوع خانه ها یک خانه محسوب می شوند و به عنوان دو خانه مجزا به شمار نمی آیند . چوب از قرن ها پیش برای تهیه وسایل منزل استفاده می شده است و به خاطر پایداری و مقاومتی که دارد به عنوان بخش لاینفک تولیدات وسایل منزل به شمار می رود.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی