ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست | allescape

اتاق فرارهای فرار از تنگنا، ذهن تاریک و تله مرگ دارای ژانر معمایی، ترسناک و هیجانی هستند. مجموعه اتاق فرار دژاوو دارای ۲ اتاق فرار طالع نحس و آخرین نفر در شهر تهران و ژانر هر دو اتاق فرار ترسناک است. طالع نحس در محدوده شریعتی، بالاتر از میرداماد و آخرین نفر در محدوده فلکه دوم صادقیه قرار دارد.

عید اتاق فرار نفوذ

پس از مواجه‌شدن با این موجودات باید با ترفندهای مختلف آن‌ها را شکست دهید و از دستشان فرار کنید. به‌طور حتم مواجه‌شدن با موجودات فضایی می‌تواند بسیار جالب باشد، حتی اگر این تجربه در تخیل یا محیطی غیرواقعی صورت بگیرد. سناریو این بازی این گونه است که شما وارد یکی از بزرگ‌ترین بانک‌ها برای سرقت می‌شوید.

سناریو اتاق فرار

برای معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق تهران، باید به اسکیپ پلن اشاره کنیم. این اتاق فرار با دارا بودن جذاب‌ترین سناریو‌های معمایی می‌تواند نظر شرکت کنندگان در اتاق فرار را جلب کند. پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده در این اتاق فرار، بهترین سطح از سرویس دهی را دارند. توجه داشته باشید که برای شرکت در این اتاق فرار، نیاز به پیش زمینه قبلی ندارید و همه چیز توسط پرسنل قبل از شروع سانس اتاق فرار برای تیم شما، شرح داده می‌شود.

شما در این بازی ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا با حل معماها و عبور از چالش‌ها، به محوطه باز ساختمان برسید تا از آتش‌سوزی و آوار ساختمان در امان سیستم رزرواسیون اتاق فرار بمانید. تعداد شرکت‌کنندگان در اسکیپ روم اسکیپ مموری ۳ تا ۶ نفر را شامل می‌شود. نمایشی مهیج و دلهره‌آور را دراتاق فرار اسکیپ پیلوت تجربه خواهید کرد. خلاصه داستان به‌ این صورت است که شما ناگهان به خانه‌ای متروک وارد شده و با بخش تاریک خانه مواجه می‌شوید.

  • سرقت از بانک از بازی‌های مهیج مجموعه اسکیپ می با درجه سختی ۸۰ درصد است.
  • بیشتر مجموعه‌های اتاق فرار دارای سایت می‌باشند و شما میتونید از طریق وبسایت آن‌ها به صورت انلاین بازی خودتون رو رزرو کنید.
  • این آزمایش از سال ۱۹۸۰ شروع شده و در تا الان هم ادامه‌دار بوده است.
  • اتاق فرار، این روزها توانسته بسیاری از مخاطبان اهل معما و هیجان را به سمت خود بکشاند و از وجود این افراد برای پیشرفت بیشتر خود استفاده نند؛ در این مقاله قصد داریم تا بهترین اتاق‌های فرار در جهان را معرفی کنیم.
ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست | allescape

این مجموعه بی‌نظیر در منطقه تجریش تهران قرار دارد و در کلی از کشورهای مختلف مثل یونان، قبرس، دانمارک و امارات شعبه دارد. تا همین ­جا باید حدس زده باشید که قرار است با یک مجموعه حرفه‌­ای رو‌به‌رو شوید. بله، اتاق فرارهای مجموعه‌های مختلف بسته به ژانر و سبکشان، محدودیت سنی دارند. شما در این بازی در یک فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید به هدف مشخص شده آن اتاق در زمان مشخص برسید و در نهایت فرار کنید. اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی اولین اتاق از مجموعه بوم اسکیپ با سختی ۶۰ درصد است. اتاق فرار ماموریت غیرممکن یک بازی مهیج با درجه سختی بالا برای کسانی است که خود را در این بازی حرفه‌ای می‌دانند.

اتاق فرار نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک؛ مجموعه اسکیپ روم

توسط لاله هلندی

لاله هلندی