دمنوش مصفی خون بیز با بهترین قیمت و تضمین کیفیت و ارسال فوری فروشگاه کالااکسیر

همچنین لازم به ذکر است که مصرف دمنوش مصفی خون می تواند حرارت بالای کبد را که یکی از اصلی ترین دلایل برای بروز اختلالات کبدی می باشد را برطرف کرده و منجر به خنک شدن آن بشود. مواد تشکیل دهنده دمنوش مصفی خون بیز کاستی های هم را جبران می کنند؛ مثلا حضور برگ‌ مورد و شیرین بیان به دلیل گرفتن تلخی شاه تره و کاسنی و همچنین دادن تمام خوشایند به دمنوش است. همچنین در صورت بروز واکنش‌های حساسیتی نظیر بثورات پوستی حتما با مشورت پزشک استفاده کنید.

با استفاده از دمنوش مصفی خون (ستین) و بهبود کبد چرب می توانید بسیاری از عوارض پوستی که عاملشان کبد چرب هستند را درمان نمایید. یکی از خواص دمنوش شاهتره مصفی خون تاثیر آن به روی بهبود کبد چرب است. یا Fatty Liver به تجمع بیش از حد چربی در کبد گفته می شود که به دلیل عادات غذایی اشتباه، مضر مانند فسا فود ها و الکل ایجاد می شود.

روزی ۲ نوبت هر بار یک دمنوش به مدت ۳ الی ۵ دقیقه در یک فنجان حاوی آب داغ دم کرده فروشگاه کالایاب و میل نمایید. تمیز بودن خون باعث پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و ناخوشی ها می شود. یک ساشه از دمنوش را در یک لیوان آب جوش بمدت 5 دقیقه دم دهید و مصرف کنید. روزی دو نوبت، هربار یک دمنوش به مدت 3 الی 5 دقیقه در یک فنجان حاوی آب داغ دم کرده و میل نمایید. عدم مراقبت ازکبد می تواندخطر های جبران ناپذیری برای بدن انسان ایجادکند. ترکیبات گیاهی این دمنوش تاثیرات بسیار زیادی برای بدن دارد که در ادامه مفصل به آن می پردازیم.

  • وجود اَشکال مختلف هورمونها، مواد افزودنی و نگهدارنده، روغن پالم، محصولات تراریخته و بسیاری از ترکیبات شیمیایی دیگر موجود در محصولات مورد استفاده ی ما گواه این مدعاست.
  • دمنوش لاغری و مصفی خون دکتر بیز با قیمت مصوب 358 هزار تومان توسط نمایندگان مستقیم شرکت دکتر بیز عرضه می شود.
  • با ثبت نام در خبرنامه ما از آخرین مقالات و محصولات به همراه تخفیف های ویژه باخبر شوید.
دمنوش مصفی خون دکتر بیز ترکیبی از همه ی گیاهانی است که برای تقویت و پاکسازی کبد موثر می باشند. این محصول توسط شرکت دکتر بیز و زیر نظر جهاد دانشگاهی، متخصصین علوم تغذیه و کارشناسان طب سنتی و گیاهی طراحی و تولید شده است به گونه ای که دوز گیاهان موجود در هر بَگ این محصول و مقادیر ترکیب آنها با یکدیگر کاملا اندازه گیری شده و با دقت بالایی در هر بسته قرار میگیرد. همچنین لازم به ذکر است که دمنوش مصفی خون دکتر بیز یک دمنوش کاملا دارویی به حساب می آید و نه یک مکمل غذایی. پس می توان از آن برای درمان کامل بیماریها و اختلالات کبدی استفاده کرد به گونه ای که مصرف هر یک بسته از آن می تواند یک گِرِید از چربی کبد را کم بکند.

خواص دمنوش شاتره مصفی خون ستین

این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی، دمنوش های تخصصی نیز تولید می شوند که میتوان برای تصفیه خون و درمان کبد چرب از این دمنوش ها استفاده کرد. 1- در دوران بارداری و شیردهی, 2- در صورت بروز واکنش های حساسیتی نظیر بثورات پوستی, 3- افراد زیر 12 سال, 4- در صورت استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و وارفارین، داروهای آنتی آریتمی و یا سابقه نارسایی قلبی با مشورت پزشک مصرف شود. در دوران بارداری و شیردهی در صورت بروز واکنش های حساسیتی نظیر بثورات پوستی افراد زیر 12 سال در صورت استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین،داروهای آنتی آریتمی و یا سابقه نارسایی قلبی با مشورت پزشک مصرف شود. تصفیه خون , تصفیه کبد چرب , بهبود بیماری های خود ایمنی اعم از بیماری های پوستی و ام اس , رفع خستگی و خواب آلودگی و .. و زمانی که شما کبدتان پاکسازی شود شما عارضه ها رو از خود دور کرده و بدن خود را واکسینه می کنید .

لیست محصولات

از مصرف الکل، غذاهای سرخ شده، نمک بیش از حد، غذاهای شیرین، کربوهیدرات های تصفیه شده و شیرین کننده های مصنوعی که ممکن است موجب مشکلات کبدی شوند، پرهیز گردد. برای اثربخشی بیشتر همراه میوه‌های خانواده مرکبات، هویج، چغندر، کلم بروکلی، گردو، زغال اخته، آووکادو، کلم و گل کلم استفاده گردد. استفاده از این محصول گیاهی علاوه بر درمان کبد چرب، باعث تسکین بیماری‌های پوستی از جمله جوش و آکنه شده و شادابی را به چهره بازمی‌گرداند. وقتی خون به خوبی تصفیه نشود، ناخالصی‌های موجود در خون که به علت سبک زندگی مدرن، غذای فوری، مصرف الکل و سیگار می‌باشند، منجر به مشکلات مختلفی مانند آکنه، بثورات پوستی، آلرژی و غیره خواهد شد. دمنوش مصفی خون همان طور که از نامش پیداست یک دمنوش کامل و گیاهی برای پاکسازی خون، عروق خونی و از همه مهمتر کبد است که می تواند برای درمان کبد چرب، غلظت خون، چربی خون، کلسترول بالا و … بسیار مفید باشد.

نحوه و مقدار مصرف دمنوش مصفی خون ستین :

دمنوش مصفی خون بیز با بهترین قیمت و تضمین کیفیت و ارسال فوری فروشگاه کالااکسیر

توسط لاله هلندی

لاله هلندی