دستگاه دستمال کاغذی سازنده ماشین آلات دستمال کاغذی و نایلونی | irandastmalkagaz

حتماً متوجه شده‌اید که وقتی یک دستمال کاغذی را از جعبه خارج می‌کنید، به صورت اتوماتیک دستمال بعدی خارج می‌شود. این دستگاه دستمال کاغذی‌های برش داده شده را به صورت دنباله‌دار روی هم قرار می‌دهد. این دستگاه بسته به تمایل تولیدکننده قادر است دستمال‌ها را به صورت ساده یا برجسته تولید کند. به علت متغییر بودن قیمت ها لطفا برای استعلام قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در خانهبا کارشناسان سایت سایا صنعت تماس حاصل فرمایید.

این خمیر به همراه مواد شیمیایی و سفید کننده گیاهی به سیستم شوینده منتقل شده و رنگ خود را از دست می دهد. این کار از زرد شدن الیاف چوب پارچه دستمال جلوگیری می کند و کیفیت محصول را بهبود می بخشد. Chrome Gut Lobster معتقد بود که استفاده از دستمال کاغذی به بهبود بهداشت و جلوگیری از عفونت کمک می کند. بنابراین، اختراع دستمال کاغذی در منطقه ای که امروزه به نام بادن که به وورتنبرگ معروف است، جایی که مردم گوپینگن در آن زندگی می کردند، مورد استقبال قرار نگرفت. دستمال کاغذی، یک دستمال نرم و مرطوب است که اغلب برای استفاده روی صورت مناسب است.

مخزن آب 10000 عمودی پمپ تانکر منبع باغ باغچه ساختمان تاسیسات

دستگاه دستمال کاغذی سازنده ماشین آلات دستمال کاغذی و نایلونی | irandastmalkagaz

این صفحات مات خشک شده با رطوبت 5 درصد، توسط تیغ های فلزی کریپ می گردندد؛ یعنی نرم و اندکی پرچین و انعطاف پذیر می شوند. در نتیجه قدرت و ضخامت صفحات کاهش یافته و متلاشی گشته، سپس بر روی ریل های بزرگی پیچید ه شده و روی ماشین های مبدل بارگذاری می گردند. بعد از بارگذاری صفحات مات روی ماشین های مبدل، پیچ آن ها باز و دوباره بریده شده و به لوله های مقوایی نازک پیچده می شوند. در نهایت به کار خانه های برش انتقال داده شده و به عنوان محصول نهایی بسته بندی می گردند. دستمال های کاغذی از تکه چوب های بریده شده درختان، که به صورت لایه های نازک در سایزهای برابر برش خورده اند، تولید می شوند.

ساخت سردخانه،چیلر و فروش تجهیزات برودتی و ساندویچ پانل

در سال ۱۹۳۱، اسکات اولین دستمال کاغذی را برای آشپزخانه معرفی کرد و دستمال کاغذی به این ترتیب متولد دستگاه تولید دستمال کاغذی شد. با این حال، سال‌ها طول کشید تا استفاده از این محصول در میان مردم مورد پذیرش قرار گیرد و این دستمال‌های کاغذی تولید شده جایگزی حوله‌های پارچه‌ای مورد استفاده در آشپزخانه افراد شود. به طور متوسط فردی که در یک کشور صنعتی زندگی می‌کند سالانه چندین کیلوگرم ( حدود ۸۰ کیلوگرم) دستمال کاغذی استفاده می‌کند، اینجاست که پی به اهمیت این محصول بهداشتی مهم در زندگی روزمره خود میبریم.

  • دستمال کاغذی نیز از آن دسته کالاهایی است که استفاده از آن زمان خاصی ندارد و سرمایه گذاری در تولید آن، کار بسار هوشمندانه ای است.
  • بعد از این که این تقاضا توسط سازمان بررسی شود، کارشناسان از واحد تولیدی بازدید می‌نمایند.
  • سالها تجربه کاری ما در حوزه ساخت ماشین سازی و ارائه محصولات متنوع در این زمینه، باعث شده تا با مجموعه های زیادی همکاری داشته و خدمات خود را به آنها ارائه دهیم.
  • دستگاه جعبه زن خط تولید تمام اتوماتیک طبق سفارش مشتری دستمال های کاغذی را به صورت برجسته و یا غیر برجسته تولید می کند.
  • شرکت سایا صنعت رستاک تولید کننده دستگاه های خط تولید دستمال کاغذی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، آماده فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی به تولیدکنندگان و فعالان این حوزه می باشد.
  • این دستگاه دستمال کاغذی‌های برش داده شده را به صورت دنباله‌دار روی هم قرار می‌دهد.

که این کار با استفاده از دستگاه شرینک و نایلون شرینک انجام می گیرد.همانطور که اشاره شد این امر برای سهولت در جابجایی بسته های دستمال کاغذی در هنگام فروش در کارخانه ها و یا تحویل به عوامل فروش مورد استفاده قرار می گیرد. • دستمال کاغذی ها از جمله محصولات پر مصرفی هستند که به عنوان کالا و اقلام مصرفی مورد استفاده اند و در تمام امکان، از محیط کار گرفته تا خانه، این کالا وجود داشته و مورد استفاده می شوند. در پایان از این که با مقاله دستگاه دستمال کاغذی تا انتها همراه بودید از شما بسیار ممنون هستیم.

ثبت ديدگاه لغو پاسخ

توسط لاله هلندی

لاله هلندی