دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان

داکت اسپلیت برند گرین به ظرفیت بی تی یو بر ساعت مدل GDS-18P1T1/A گارانتی پشم شیشه پارس کویل … فروش انواع سیستم های تهویه مطبوع ویسمن( چیلر مینی چیلر داکت اسپلیت هایسنس VRFو GHP) برای … داکت اسپلیت ارزانترین قیمت کولرگازی داکت اسپلیت کانالی در توان های مختلف اینورتردار ضمانت … شیر فن کویل و شیر سه راهه با فنر برگشت یک مدل از سیستم های تهویه، سیستم چیلر و فنکویل می باشد، که …

همانطور که از نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت پیداست این محصول از جنس آلومینیوم می‌باشد. البته جنس فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی از پروفیل آلومینیوم و جنس درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت از ورق آلومینیوم ساخته می‌شود. جهت ساخت و تولیدِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت مانند نمونه های دیگر ابعاد تو در توی قاب یا چهارچوبی که قرار می‌باشد دریچه بازدید سن کویل روی آن نصب شود را به دست می آوریم و با توجه به این ابعاد طراحی و ساخت فریم دریچه بازدید آلومینیومی ساده لولایی شروع می‌شود. در نتیجه در ابتدا طول و عرض پروفیل فریم توسط اره برقی برش داده می‌شود و سپس هر یک از گوشه های این اضلاع به صورت ۴۵ درجه گوش زنی خواهد شد. این کار باعث می‌شود که در زمان اتصال هر یک از این گوشه ها زاویه به دست آمده کاملاً گونیا و قائم الزاویه باشد. بعد از گوش زنی نوبت به اتصال اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی خواهد رسید.

در واقع ایجاد پوشش رنگی بر روی ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت هم باعث شیک تر شدن و تناسب نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با محیط می‌شود و هم ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت را در برابر صدمات و آسیب های احتمالی محافظت می‌نماید. برای ایجاد بیشترین تناسب بین نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با نمای محیط از انواع کدرنگ های متنوع می‌توان بهره گرفت. البته رنگ های سفید، کرم، مشکی، قهوه ای از جمله پرکاربردترین کدرنگ ها در این زمینه هستند ولی منعی بر استفاده از کدرنگ های خاص برای پوشش سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت نیست. از جمله نکاتی که در مراحلِ پایانیِ کار از اهمیت خاصی برخوردار است کاور کردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از خروجِ آن از کوره رنگ می‌باشد که در حین انتقال به محل پروژه جهت نصب آسیبی به ساختارِ فیزیکیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت وارد نشود. طول هریک از این شیارهای موازی به بزرگ یا کوچک بودنِ مقیاس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ارتباط دارد.بدیهی و واضح می‌باشد در صورت بزرگ بودنِ سایز درب، این مقدار ۱۸ سانتیمتر و در صورت کوچک بودن مقیاس دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت این میزان به ۹ سانتیمتر کاهش پیدا می‌کند.

دریچه دسترسی و دهش فن کویل داکت اسپلیت

این ابعاد با احتساب دومیل بادخور از هر طرف در نظر گرفته می‌شود که درب هنگام بازوبسته شدن مشکلی نداشته باشد.جنس ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی از آلومینیوم است.ضخامت این ورق نیز از یک میل به بالاواست. در این حالت برای حفظ استاندارد ورودی هوا و حفظ زیبایی ظاهری دریچه بازدید داکت اسپلیت از دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی بهره گرفته می‌شود.به طور مثال روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از شیارهای پره Zدر کناره های طولی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و ورق پانچ در قسمت داخلی درب به کار گرفته می‌شود.درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت هم مانند انواع دیگر دریچه فن کویل به صورت لولایی و وزنه‌ای ساخته می‌شود. در مدل لولایی لزوماً باید از لولا و قفل زیمنس برای بازو بستن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده شود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت پی وی سی

دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان به طور مثال از دریچه های کنافی برای قسمت های لوله کشی شده استفاده می شود که برای بخش های الکتریکی و محل نصب آنتن مناسب هستند. برای دریچه های فاضلاب استفاده از دریچه های چدنی و آهنی گزینه مناسبی هستند و استحکام بیشتری دارند. دریچه های بازدید از جنس پلاستیکی دارای استهلاک بالا و عدم مقاومت و در برابر گرما و رطوبت و طول عمر بسیار پایین هستند به همین دلیل از محبوبیت پایینی برخوردارند. همان طور که از نام این دریچه ها مشخص است، دریچه های بازدید در محل هایی تعبیه می شوند که نیاز به بازدید و دسترسی دارد، به همین دلیل به آن دریچه دسترسی هم گفته می شود. از دریچه های بازدید در محل هایی مانند قرارگیری کپسول آتش نشانی، محل نصب شیرآلات و رایزرهای ساختمان استفاده می شود. با توجه به این موضوع که دریچه فن کویل در خنک‌سازی، افزایش راندمان کاری سیستم تهویه و سیستم گرمایشی از اهمیت به سزایی برخوردار است، بنابراین باید آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنیم.

کلیه مقاطع دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل شامل فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل،در اندازه های دلخواه و سفارشی قابل تولید و عرضه است. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل به دو صورتِ وزنه‌ای و لولایی قابل ساخت است. دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل را هم به صورت پیچ ازرو و هم به صورت پیچ ازتو (پیچ مخفی) در محل خود تعبیه می نمایند. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت به دو صورت وزنه‌ای و لولایی ساخته می‌شود، که در نوعِ لولایی ، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با قفل های زیمنسی که بر روی درب تعبیه شده،باز و بسته می‌شود. سطحِ کلیِ بدنه دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع پوشش داده می‌گردد. تعدادِ قفل های دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت معمولا دو عدد است که بنا به بزرگیِ درب دریچه، این تعداد بیشتر هم می کردد.

لولای درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به طور معمول روی طول درب نصب می‌شود تا مقاومت بیشتری در زمان باز شدن داشته باشد و به راحتی توان نگهداری درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را از این طریق می‌توانیم ایجاد نماییم. این لولا از یک سو به طول درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و از سوی دیگر به‌یکی از دیواره های طولی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت وصل می‌شود و با اتصال بدنه درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت قسمت عمده‌ای از مراحل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی به انجام خواهد رسید. در این مرحله اقدام به تعبیه قفلهای زیمنسی و ایجاد سوراخ های محل تعبیه خواهیم کرد. تعداد قفل های منصوب بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت وابسته است.

جای پیچ را هم می‌توان روی نما و هم در دیواره‌ی داخلیِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت نصب کرد. کیفیت رنگ دریچه بازدید داکت اسپلیت ورقی، از جمله نکات مهم در مراحل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌باشد. ابعاد قسمت فرورونده دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی، باید در حدِ یک سانت کمتر از ابعادِ تودرتوی قاب دریچه بازدید داکت اسپلیت باشد تا دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی در محل خود نصب و تعبیه شود. با ساخت و تکمیل مراحل ساخت فریم و درب دریچه داکت اسپلیت به مرحله ی پوشش دِهی و رنگ آمیزیِ سطوح دریچه داکت اسپلیت می رسیم.جنس رنگ پوشش دریچه داکت اسپلیت از نوع پودریِ استاتیکِ کوره ای می باشد.تنوع کدرنگ های مختلف به کاربر یا کارفرما امکان بهره بردن از بیشترین تناسب محیطیِ نمای محیطی و دریچه داکت اسپلیت را می دهد.با انجام و اتمام عملیات رنگ آمیزی برای جلوگیری از هر گونه آسیب یا صدمه به ساختار دریچه داکت اسپلیت در مراحل انتقال به محل پروژه باید از کاورهای ضخیمِ مشمایی استفاده نمود. جهت اتصال گوشه های دریچه بازدید داکت اسپلیت لولایی آلومینیومی از جوش یا مورد دیگری غیر از کرنر نمی‌توان استفاده کرد. در این مرحله باید جای پیچ ها روی نما یا دیواره داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه گردد، زیرا بعد از عملیات رنگ آمیزی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت دچار خراش و آسیب دیدگی خواهد شد.

علت کار نکردن گریل در مایکروفر چیست؟

برای زیباتر شدنِ ساختار دریچه داکت اسپلیت و نیز هماهنگیِ آن با نمای محیط و همچنین محافظت ساختار دریچه داکت اسپلیت در برابر ضربه یا صدمات احتمالی از پوشش رنگ کوره ای استاتیک بر سطح دریچه داکت اسپلیت استفاده می گردد.کدرنگ های مختلف و متنوع باعث آزادیِ عملِ بهره بردار در انتخاب رنگ مورد نظر برای جلوه ی زیبای دریچه داکت اسپلیت می دریچه بازدید داکت اسپلیت گردد. البته رنگ های معمول برای نقاشی دریچه داکت اسپلیت سفید،کرم،قهوه ای،مشکی،طوسی ،نقره ای و… می باشد. لازم به ذکر است هم در انتخاب رنگ و هم در ساخت دریچه داکت اسپلیت به لحاظ ابعاد و تعداد هیچ محدودیتی وجود ندارد.

  • دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی دارای دو مدل درب بصورت لولایی و وزنه ای می باشد.
  • عرص گریل و تعداد گریل های روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به قدرت مکشِ دستگاه داکت اسپلیت مربوط است، یعنی هرچه قدرت مکش دستگاه بالا باشد تعداد گریل های ایجاد شده در بدنه درب دریچه بازدید بیشتر می شود، گاهی اوقات این گریلها در یک ردیف و بعضی اوقات در دو ردیفِ موازی روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می شود که هوای لازم برای مکش دستگاه به وفور و میزان مورد نیاز در دسترس دستگاه قرار گیرد.
  • پس از آماده شدن فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید جای پیچ های دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی نما یا داخل فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.
  • کانال کشی پلی اورتان یا کانال داکت اسپلیت پیش عایق در سالهای اخیر توانسته با رفع برخی از ایرادات کانال کشی گالوانیزه جای آن را در سیستم کانال کشی بگیرد.
  • در مواردی که از ورق گالوانیزه برای ساخت دریچه بازید فن کویل استفاده شود از رنگ کوره‌ای برای پوشش تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت بهره گرفته می‌شود.
  • سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی با رنگ کوره‌ای در انواع رنگهای متنوع از قبیل سفید، کرم و… قایل رنگ آمیزی است.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی