دانستنی های زیبا و آموزنده بصورت عکس نوشته

در این مجموعه سخنان زیبای و جملات آموزنده بزرگان جهان را در مورد عشق و زندگی گردآوری کرده ایم که در کنار این جملات عکس نوشته های زیبا هم از سخنان آموزنده بزرگان قرار داده ایم. بنابراین زمانی تاثیر سخنان بزرگان و تجربیات موفق دیگران در زندگی شما مشهود می گردد که به آن ها عمل کنید. برخی از این نکات حتی به عنوان نکات آموزنده می تواند برای استفاده بهینه از موبایل های هوشمند مناسب باشد.

متن شب بخیر بارانی عاشقانه برای همسر و عشقم

ـ زرافه همواره ایستاده وضع حمل می‌کند و نوزادش از فاصله 180 سانتیمتری به دانستنیها در مورد همه چیز زمین میافتد. ـ نور خورشید فقط تا عمق 400 متری آب دریا نفوذ می‌کند. ـ وسعت و عرض کهکشان راه شیری حدود 70 هزار سال نوری است. ـ گربه وسگ هر کدام 5 گروه خونی دارند و انسان 4 گروه. ـ شتر در هنگام تشنگی میتواند 95 لیتر آب را در کمتر از 3 دقیقه بنوشد .

  • 24- از شمع هایتان استفاده کنید، خوشگل ترین ملافه تان را کنار نگذارید، برای روز مبادا و یا روزی خاص نگه شان ندارید، امروز همان روز بخصوص است.
  • 15- این را فهم کنید که زندگی یک مدرسه است و شما اینجائید تا بیاموزید، تا همه امتحانهایتان را بگذرانید.
  • ـ آمریکاییها سالانه 85 میلیون تن کاغذ مصرف می‌کنند.
  • گل لاله– نام زنجبیل که یکی از بهترین گیاهان دارویی می باشد در کتاب مقدس، قرآن مجید و تلمود آورده شده است.
  • ـ شتر در هنگام تشنگی میتواند 95 لیتر آب را در کمتر از 3 دقیقه بنوشد .

14- انرژی پرارزشتان را بر سر شایعه سازی، هیولاهای انرژی خوار، مسائل مربوط به گذشته، افکار منفی و یا آنچه بدان کنترل ندارید هدر ندهید. 8- با افراد بالای 70 و زیر 6 سال اوقات بیشتری صرف کنید. 3- با استفاده از ویدئو برنامه های تلویزیونی آخر شب و مورد علاقه تان را ضبط کنید، و خواب بیشتری کنید. ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

آیا میدانید…بیشتر وزن مغز انسان را آب تشکیل می دهد.مطالب ایجیگا بصورت خودکار از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های منتخب جمع‌آوری می‌شود؛ لطفا در صورت مشاهده مطلب خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران، ما را از طریق ارتباط با ما در جریان قرار دهید. ـ مغز انسان بیش از سایر اعضای بدن کار میکند وبیش از۲۰% از انرژی بدن را مصرف می کند. آیا میدانید…بیشتر وزن مغز انسان را آب تشکیل می دهد. ـ خودرو در سرعت 40 تا 55 کیلومتر در ساعت کمترین سوخت را مصرف میکند. اولین اسمارت فون مجهز به لنز دوربین در سال 2000 در کشور چشم بادامی ها به جهان معرفی شد.

هر چند در حال حاضر میزان فروش موبایل این برند از برخی برندها پایین تر آمده است اما اپلی ها همیشه و همه جا هستند. استفاده از موبایل اپل در ایران نیز بسیار شایع شده است و افراد زیادی در ایران از این مدل از اسمارت فون ها برای پیش برد کارهای روزانه خود بهره می برند. انسان مشتاق دانستن و شگفت‌زده شدن است… جملات آیا میدانید کوتاه و دانستنی‌های مفید و مختصر شما را شگفت زده خواهد کرد. مطالعه دانستنی های علمی سبب می شود که اطلاعات عمومی بالا برود و با حقایق جالبی آشنا شوید . این مطلب از سرگرمی نمناک را از دست ندهید تا با جالب ترین حقایق علمی آشنا گردید.

نارسایی کبد چیست؟ (نشانه ها،علت و روش های درمان)

ـ کره مریخ با سرعت۲۴۰کیلومتردر ساعت به دور خورشید می گردد. ـ دندان انسان چندین برابر از صخره محکمتر و سخت تر است. ـ انسان بالغ روزانه به هنگام کارهای سخت ممکن است تا ۱۵ لیتر عرق کنند. ـ یک چهارم خاک روسیه در طول سال پوشیده از برف است. ـ قاره کوچک استرالیا دارای بزرگترین منبع بوکسیت یا هیدروکسیدآلومینیوم در جهان است. ـ اگر در یک سال هیچ یک از نسلهای یک جفت مگس نر وماده از بین نروند ، حجم مگسهای متولد شده با حجم کره زمین برابر میشود.

دانستنی های زیبا و آموزنده بصورت عکس نوشته

شما آرام می شود به این دلیل که صدای آبی که اطراف نوزاد در شکم مادر است را برایش تداعی می کند، در ضمن این یکی ازدلایلی است که چرا صدای ساحل دریا به انسان آرامش می دهد. تنها قسمتی از بدن که خون ندارد قرنیه و عدسی چشم است. تعداد افرادی که در اثر گزندگی زنبور میمیرند بیش از افرادی است که در اثر مار گزندگی میمیرند. چسبندگی پفک براساس تحقیقات تا هفت بار مسواک هم تمیز نمی شود و موجب بی اشتهایی می شود و آمار مصرف پفک در ایران روزانه هر نفر 2 عدد می باشد. کپی و بازنشر مطالب و یا بخشی از یک مطلب سایت سماتک ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد .

تا سال 2007 برده داری در موریتانی قانونی بود حتی هنوز هم 1 تا 4٪ از جمعیت این کشور به عنوان برده زندگی می کنند. کوچکترین پستاندار جهان، خفاش خوک بینی کیتی است که تقریبا اندازه ی یک سکه آمریکایی است. این خفاش بومی میانمار و تایلند بوده و در معرض خطر انقراض می باشد. استفاده از مطالب مجله آرگا تنها با ذکر نام و درج لینک فعال به مطلب مجاز است. ـ قطب جنوب از طبقات یخ تشکیل شده است وتنها نقطة جهان است که درآن زمین خشکی وجود ندارد.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی