خرید و قیمت کلاهک اچ بخاری 10 ترب

شایان فن بزرگترین تولیدکننده کلاهک‌های دودکش H توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک در کشور است. در کنار این کلاهک‌ها گروه صنعتی شایان فن کانال اسپیرال، لوله فلکسی، هواکش دمنده و تهویه هوا برای رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی را تولید و عرضه می‌کند. ضخامت کلاهک اچ چهارگوش فارغ از نوع جنس در ضخامت‌های ( 0.4، 0.5، 0.6، 0.7، 0.8، 0.9، 1، 1.25، 1.5، 2، 3، 4 و 5 ) میل در ابعاد سفارشی تولید می‌گردد.

خرید و قیمت کلاهک اچ بخاری 10 ترب

این کلاهک از قدیمی ترین انواع کلاهک های بام به شمار می آید.ساختار این کلاهک تشکیل یافته از یک پایه و دو عدد باله که بوسیله یک رابط که برروی پایه قرار می گیرد به هم متصل می شوند. در ادامه مطلب شما را با دو نمونه از پرکاربرد ترین دودکش های پشت بام یعنی دودکچ H و دودکش های کلاهک چینی آشنا کنیم ،با ما همراه باشید. رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان از همه هموطنان عزیز خواست کمال دقت و توجه را در نصب وسایل گرمایشی و استفاده از آنها مد نظر قرار داده و به اطلاع همه اقوام و بستگان خود نیز برسانند. کلاهک گِرد را نیز دقیقاً می‌توان از ورق‌هایی با ضخامت ورق کلاهک چهارگوش بصورت سفارشی تولید نمود. برای جلوگیری از ورود باران به داخل دودکش، ما به سادگی یک کلاهک باران و طوق چشمک زن و طوفان نصب می کنیم تا از قسمت سقف که در آن دودکش نفوذ می کند محافظت شود.

در صورت استفاده از ورق یک میل و پایینتر، جوش نقاط اتصال از نوع نقطه جوش می باشد. در صورتی هم که ضخامت ورق کلاهک کلبه ای بیش از یک میل باشد جهت نقاط اتصال از جوش co2 استفاده می گردد. بله شما با ارسال ابعاد مورد نظرتون در مورد کلاهک دودکش هوا میتونین خرید کنید. بام کلاهک بصورت یک شیب ، دوشیب مسطح و دوشیب قوس دار قابل طراحی و ساخت می باشد. کلاهک پره ای در انواع سقف ها مانند سقف های مسطح و سقف های شیبدار، به راحتی می توان استفاده نمود.

این کلاهک دودکش نیز از کلاهک های قدیمی اما استاندارد می باشد که به تعداد زیاد در بام ها برای حفاظت دهانه خروجی لوله های دودکش از انواع آسیبها و تخریبهای مختلف از جمله آب باران، برف و پرندگان مورد استفاده قرار میگیرد. به همین منظور طراحی و ساخت کلاهک دودکش استاندارد از گذشته مورد توجه مهندسین تاسیسات و نیز سازمان نظام مهندسی می‌باشد. این مدل کلاهک دودکش، از یک پایه استوانه‌ای و تعدادی پره گریلی گرد در بالای پایه و یک کلاه مخروطی شکل ساخته شده و بر اساس محاسبات استاندارد و دقیق تولید می‌شود. سیستم دودکش صنعتی با دیگر دودکش‌ها کمی متفاوت بوده و به‌دلیل وجود حرارت بالاتر و تنوع گازهای سمی باید میزان ضخامت دیواره‌ها بیشتر از حالت عادی باشد. همچنین کلاهک نصب شده در قسمت پایانی دودکش باید از نوع کلاهک H، کلاهک پره‌ای و گردان باشد. کلاهک‌های نام برده به افزایش راندمان خروج گازهای سمی و تهویه جریان هوا کمک بیشتری خواهند کرد.

بیشترین استفاده از این نوع دودکش به صورت روکار و جهت اتصال انتهای بخاری به سیستم خروجی گاز به دودکش اصلی ساختمان خواهد بود. جنس بدنه مقاوم در برابر پوسیدگی، سطح صیقلی و بادوام دودکش گالوانیزه به خروج هر چه بیشتر و بهتر گازها کمک خواهد نمود. کارکرد دست دودکش آهنی سبب افزایش راندمان کاری بخاری شده و به کاهش مصرف سوخت نیز منجرب خواهد شد. گریل ها یا پره های Z شکل این محصول به صورتی طراحی شده که از نفوذ هرگونه آب باران و برف یا تردد پرندگان به داخل آن جلوگیری می شود. در واقع کلاهک کلبه ای علیرغم تخلیه ی دود و آلاینده در برابر نفوذ آب کاملا آببند می باشد و حتی گردوخاک و ریزگرد نیزکاملاً مقاوم است.

انتهای رایزر لوله های دودکش در پشت بام به دلیل نفوذ باد، آب باران و برف، گرد و خاک و حتی لانه ساختن پرندگان تحت تاثیر منفی قرار دارد. در نتیجه وجود پوشش و محافظ استاندارد در محل خروج دود از لوله های دودکش در بام، بطوریکه عملیات تخلیه دود و آلاینده به شکل مناسب انجام بگیرد از الزامات سیستم های تکمیلی تاسیسات ساختمان می باشد. به همین منظور طراحی و ساخت کلاهک دودکش استاندارد از گذشته مورد توجه مهندسین تاسیسات و نیز سازمان نظام مهندسی می باشد. جنس و مَتریالی که برای کلاهک دودکش اچ چهارگوش بکار می‌رود از انواع ورق گالوانیزه، روغنی و رنگی می‌باشد. در مورد ضخامت ورقِ این کلاهک دودکش نیز می‌توان از یک فرمول کلی استفاده نمود که هرچه ابعاد و میزان دودِ خروجی از کانال دودکش بیشتر باشد، ضخامت ورق مصرفی برای ساخت کلاهک دودکش اچ چهارگوش نیز بالا می‌رود. کلاهک دودکش طرح چینی گرد دارای پایه و تاج کلاهک گرد شکلی می باشد که به شکل استوانه ای تو خالی از ورق های گالوانیزه، سیاه، روغنی، آلومینیوم و استیل ساخته می شود.

بخشهای تشکیل دهنده کلاهک های ژاپنی

کلاهک ژاپنی برای خروج گاز دی اکسید کربن حاصل از سوختن گاز انواع بخاری های گازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد . بزرگترین تولید‌کننده ، عمده‌فروش و صادر‌کننده محصولات / خدمات سرمایشی و تهویه‌مطبوع ، با بهترین قیمت و کیفیت در ایران ، دارای بیش از 20 سال سابقه در این زمینه اماده خدمتگزاری به شما عزیزان می‌ باشد. فروشگاه ابزار غفوری (مغناطیس) از سال 1367 شروع به فعالیت کرد که فعالیت آن تا سال 1392 تولید دستگاه های جوشکاری و تعمیرات آن و فروش ابزار بود.از سال 1392 نیز به صورت تخصصی شروع به فعالیت در حوزه ابزار-یراق-رنگ و محصولات ساختمانی کرد. نوع ایستایی پره ها و همچنین فواصل پره ها در محل خود به گونه ای است که از نفوذ آب، گرد و خاک و پرندگان به داخل محفظه ی این کلاهک جلوگیری به عمل می آید و در برابر عوامل فرسایشی و تخریبی مصون می باشد. البته قابل ذکر است که هر یک از این دسته بندی‌های فوق، خود انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در ادامه نیز به بررسی چند نوع از این کلاهک‌های دودکش خواهیم پرداخت.

کانال فلکسیبل کومبی

یکی از لوله‌ها وظیفه خروج گاز سمی به فضای آزاد را داشته و لوله دوم موجب تامین اکسیژن لازم برای تداوم کارکرد تجهیزات کلاهک دودکش گرمایشی خواهد شد. مصرف این نوع از دودکش در سیستم‌های حرارتی پکیج و آبگرمکن‌های نصب شده در محیط داخلی ساختمان کاربرد ویژه و مهمی دارد. سطح ایمنی در مصرف این سبک از لوله به نسبت سایر دودکش‌ها بیشتر بوده و صاحب ملک با خیالی آسوده به کارکرد آن اعتماد خواهد داشت. دودکش آهنی یا گالوانیزه در بین عموم مردم با نام لوله بخاری معروف است.

  • ساده و ساده، دودکش یا شومینه را نبندید زیرا با یک دودکش پر از مشکلات تراکم مواجه خواهید شد!
  • بهترین نوع این دودکش از نوع تمام استیل با درزبندی جوش خورده است.
  • از مزایای استفاده از کلاهک دود کش پکیج می توان به کم کردن غلظت آلودگی ها و جلوگیری از ورود باد و همچنین خاموش شدن پکیج اشاره کرد.
  • اما کلاهک دودکش پشت بام بر اساس میزان گازهای خروجی، نوع سوخت، وضعیت آب و هوایی و اندازه دهانه دودکش متفاوت بوده و باید در انتهای خروجی دهانه دودکش نصب شود.
  • انواع دیگری از کلاهم همچون کلاهک بادی، کلاهک ژاپنی و کلاهک شومینه هم گزینه های مختلفی هستند که کاربرد های مختص به خود را دارا می باشند .

توسط لاله هلندی

لاله هلندی