تخصصی ترین راهنمای انتخاب بروکر فارکس برای ایرانی ها کانون بورس-بروکر آمارکتس

یعنی تا به امروز حدود ۳۳ سال است که در حال خدمت رسانی می باشد و خدمات قابل قبولی را ارائه داده است. این گروه تحت نظارت رگولاتوری معتبر CySEC و IFSC دسترسی مناسب و آسان را به بازارهای مالی جهانی برای کاربران ایران ایجاد کرده است. با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی، بونوس نوعی طرح تشویقی بوده که بروکرهای مختلف به منظور جذب مشتری بیشتر، آن را در اختیار مشتریان جدید خود، قرار می دهند. حال میزان و مبلغ بونوس پرداخت شده در هر بروکر متفاوت است که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، این موضوع را از طریق پشتیبانی بروکر مورد نظر خود پیگیری بفرمایید. معمولا از طریق بونوس دریافتی، قادر خواهید بود سرمایه و توان معاملاتی خود را افزایش دهید و حتی بعضا در برخی بروکرها مبلغ بونوس نیز قابل برداشت می باشد.

۹. جفت‌های ارزی

تخصصی ترین راهنمای انتخاب بروکر فارکس برای ایرانی ها کانون بورس-بروکر آمارکتس

هر چه حجم معاملات جفت ارزها در بازار فارکس بالاتر باشد، میزان اسپرد کمتر است. زمانی که شما می خواهید یک بروکر را انتخاب کنید حتما باید به نظارتی که بر آن می شود توجه ویژه ای نشان دهید. اگر شما می خواهید پول خود را در جایی مانند شرکت های مالی سرمایه گذاری کنید، بهتر است در درجه اول از نهاد های نظارتی که بر آن ناظر هستند اطلاعات کافی به دست آورده باشید.

موارد تکمیلی برای انتخاب Forex Broker

همانطور که می‌دانید داشتن گواهی های معتبر و یا همان رگوله بودن برای سنجش اعتبار یک بروکر بسیار اهمیت دارد. بروکر فارکس تایم هم به علت گواهی های معتبر بسیار زیادی که کسب کرده است از جمله قابل اعتماد ترین بروکر ها در دنیا به حساب می آید. با سلام و احترام، به طور کلی جهت افتتاح حساب در بروکرهای مختلف، نیازی به سرمایه گذاری اولیه نخواهید داشت. از این رو صرفا کافی است تا اطلاعات اولیه شامل ایمیل و رمز عبور را تنظیم نموده و سپس با ورود به پنل کاربری، نسبت به ایجاد حساب دمو اقدام نمایید. آنگاه در این صورت می توانید پیش از سرمایه گذاری، میزان اسپرد، کمیسیون و شرایط معاملاتی حساب را مورد بررسی قرار دهید.

از آنجایی که معمولا انسان‌ها موجوداتی مادی پسند هستند، تلاش می‌کنند تا کمتر ریسک کنند. برای ثبت نام در این بروکر علاوه بر مدارک هویتی مثل کارت ملی نیاز به تاییدیه آدرس سکونت الزامی می‌باشد. برای اطلاع از جدیدترین آموزش ها و فروش های ویژه ایمیل خود را وارد کنید.

بروکر ارانته یکی از کارگزاری های به نسبت جدید است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده است. در همین مدت کوتاه که شروع به فعالیت کرده، جایگاه بسیار خوبی در بین معامله گر ها و تریدرر های ایرانی به دست آورده است. از با سابقه ترین و معتبرترین بروکر های آنلاین فارکس می توان به بروکر فیبوگروپ اشاره کرد. در واقع می‌توان گفت که ۲۲ سال سابقه فعالیت موفق در حوزه فارکس دارد.

  • قبل از انتخاب کارگزاری مناسب نیاز های خود، در مورد آنها به صورت آنلاین تحقیق کنید و آنچه دیگران در مورد خدمات آنها می گویند را سایت amarkets بخوانید.
  • امکان واریز و برداشت ریالی از طرق مختلف و حتی امکان استفاده از خدمات شرکت های معتبر برای این منظور.
  • بروکر ارانته یکی از بروکرهایی است که در میان این همه بروکر قدیمی پا به عرصه گذاشته است و قدمت این بروکر به 3 سال است.
  • برای ما ایرانیان اینکه بتوانیم در بروکری که ثبت نام می‌کنیم به یک پشتیبان فارسی زبان دسترسی داشته باشیم بسیار نکته مهمی است.
  • به عبارت دیگر، هنگام انتخاب بروکر فارکس، بایستی حوزه فعالیت بروکر را مورد بررسی قرار دهیم.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی