بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک

مزیت دیگر پردازنده M1 این است که باعث می‌شود مک بوک ایر بتواند اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد را در سیستم عامل مک اجرا کند. مدل AMD ایسوس زنبوک 13 اولد، از نظر ارزش خرید یکی از قوی ترین مدل های لپ تاپ جهان است. این مدل با نمایشگر زیبای اولد خود در کنار شارژدهی فوق‌العاده و همچنین وزن کم، حدود 35 میلیون تومان قیمت دارد. همچنین خبری از جک هدست هم نیست ولی این موارد در مقایسه با عملکرد بسیار سریع، قابلیت حمل و نقل آسان و باتری که یک روز کامل دوام می‌آورد، خیلی مهم نیستند. این لپ تاپ لنوو از ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD هم استفاده می‌کند که سرعت این محصول را افزایش داده است. دو عدد پورت USB 3.1 و یک عدد پورت USB 3 هم روی این محصول دیده می‌شود.

در این دستگاه، خبری از هارد مکانیکی نبوده و در عوض، سازندگان حافظه حالت جامد با ظرفیت 512 گیگابایت بهره برده‌اند که می‌تواند سرعت کار کردن با سیستم را تا حد بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 زیادی افزایش دهد. ایسوس VivoBook Pro 15، ارزان ترین لپ تاپ مهندسی تا ٢٨ میلیون تیر ۱۴۰۱ هم است که به کارت گرافیک 4 گیگ و قدرتمند GTX 1650 مجهز شده و قادر است بسیاری از بازی‌های روز را با نرخ فریم بالا و بدون کمترین لگ، اجرا کند. اگر به بازی و بازی کردن علاقه دارید، بهتر است بدانید در راهنمای خرید امروز سراغ معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 25، 28، 30، 35، 40، 45، 50، 60، 65 و 70 میلیون در تیر ۱۴۰۱ و سال 2022 رفته‌ایم.

لپ تاپ Victus 16-D0019NIA-A با پردازنده قدرتمند Core i H، رم 16GB و گرافیک 4GB RTX3050TI یک انتخاب بسیار کارآمد برای طراحان حرفه‌ای است. حال در این مقاله جدیدترین لپ تاپ‌های دانشجویی در بازه‌های قیمتی مختلف را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم. نرخ بازسازی تصویر در پنل‌های معمولی ۶۰ هرتز است و کاربران عادی هم نیازی نیست به آن توجه کنند، اما گیمرها به این شاخصه هم به عنوان یکی از ملاک‌های انتخاب در خرید توجه دارند.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UM433IQ – A5023 بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون تومان

این لپ تاپ با پردازنده Core i5 نسل 12 و گرافیک GTX 1650 برای کلیه امور پردازشی سنگین مناسب است. باتری این لپ تاپ نیز تا 3 ساعت هنگام انجام امور روزمره و سبک شما را همراهی خواهد کرد. که پردازنده نسل 11 اینتل Core i3 1115G4 دارد و از یک صفحه نمایش Full HD با پنل WideView بسیار با کیفیت بهره می‌برد. در بخش باتری که یکی از مهم ترین قسمت ها برای دانشجویان به خاطر حمل و نقل است شاهد یک باتری 37 وات ساعتی هستیم. این باتری هنگام انجام امور روزمره و سبک تا 4 ساعت به شما شارژدهی خواهد داد. حافظه داخلی این لپ تاپ نیز 1 ترابایتی می باشد که سبب می شود به راحتی بتوانید اطلاعات حجیم خود را ذخیره کنید.

اخراج های گسترده و توقف تولید محصولات پر امید ؛ در متا چه خبر است؟

افرادی که قصد خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۵۰ میلیون تومان تیر ۱۴۰۱ را دارند، بد نیست نیم‌نگاهی به لپ تاپ شرکت ایسر از سری نیترو 5 داشته باشند. لپ تاپ گرافیکی ایسر به پردازنده هشت هسته‌ای و قدرتمند Ryzen H در کنار 16 گیگابایت رم مجهز شده است و می‌تواند قوی‌ترین لپ تاپ مهندسی برای رشته‌های صنایع، معماری و برق باشد. بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۲۵ میلیون تومان تیر ۱۴۰۱، محصولی از برند لنوو و سری Gaming 3 است که با مشخصات سخت‌افزاری قوی و امکانات جذاب خود می‌تواند تمام نیازهای کاربران، گیمرها و مهندسان را برطرف کند. این دستگاه به پردازنده چهار هسته‌ای Core i H و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز شده و کارت گرافیک 4 گیگابایتی GTX 1650 در آن قادر است تمام بازی‌های روز یا نرم افزارهای سنگین را به آسانی اجرا کند. لپ تاپ لنوو 300e مجهز به یک قلم بوده که کار کردن با آن بسیار جذاب است و یکی از بهترین لپ تاپ ها برای برگزاری وبینار و کلاس های آنلاین می باشد.

اگر لپ‌تاپ «Modern 15 ام اس آی» معرفی‌شده در بازه‌ی قیمتی ۱۸ میلیون تومان را با قدرت پردازشی بسیار بیشتری می‌خواهید، باید حدود ۲۱ میلیون تومان برای آن هزینه کنید. این نسخه از مدرن 15 ام‌اس‌آی از پردازنده‌‎ی AMD Ryzen U بهره می‌برد و در دیگر مشخصات با مدل مجهز به i3 نسل‌یازدهمی اینتل یکسان است. این نکته را نیز فراموش نکنید به‌‌دلیل استفاده از پردازنده‌ی ای‌ام‌دی دیگر از تاندربولت 4 خبری نخواهد بود. «لنوو IdeaPad 3» با داشتن پردازنده‌ی اینتل Core i7-1165G7، گرافیک انویدیا MX450، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی FHD، درگاه تایپ C و وزن ۱٫۶۵ کیلوگرمی می‌تواند جزو انتخاب‌‌های مناسب این رده‌ی قیمتی باشد. همچنین ۸ گیگابایت رم DDR و یک ترابایت هارد و ۲۵۶ گیگابایت SSD از دیگر امکانات آیدیاپد 3 لنوو محسوب می‌شوند.

  • در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر حذف شده و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد.
  • این لپ تاپ همراه با پنل پر زرق و برق خود می‌تواند تک تک جزئیات فیلم‌ها را به نمایش گذارد و مشکل خاصی نمی‌بینیم.
  • اگر خیلی با این بخش آشنایی ندارید به راحتی می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و نمره کارت‌های گرافیک مختلف را مشاهده کنید.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک

توسط لاله هلندی

لاله هلندی