بهترین تلویزیونها تا سقف ۴۰ میلیون کدامند؟

اما چیزی در مورد آن وجود دارد که در هیچ لپتاپ دیگری نیست. چیزی که شما ممکن است در دیگر لپتاپها هم پیدا کنید. به راحتی میتوان گفت که حتی قیمت این لپتاپها ممکن است به 90 میلیون تومان نیز برسند. بدنه پلاستیکی با رنگ یکدست خاکستری با پوششی مقاوم در برابر خطوخشهای احتمالی، که در کنار کیبورد مشکی رنگ با کلیدهای مناسب تایپ طولانیمدت و تاچپد بزرگ، لذت کار کردن با این دستگاه را چند برابر کرده است. مگرنه عملکرد این لپتاپ مخصوصاً در زمینه بازی آن را برای کار و گیمینگ به شدت مناسب میکند. برای دانشجوان، لپ تاپ به اندازه کتاب های درسی ضروری است. در نهایت باید سبک، باریک و به اندازه کافی محکم باشند تا براحتی و بدون اینکه به کمر یا شانهتان فشار بیاید بتوانید آن را هرجا که میخواهید با خودتان ببرید. که قطعا شما با سی پی یو AMD رو خریداری کنید چون یک سر و گردن بهتر از اینتل است. اگه پورتهای کارت گرافیک به پورتهای مانیتورتون نخوره باید یکی از اونها رو عوض کنید. دستگاه پیش رو که میتوان آن را بهترین لپ تاپ مهندسی و معماری و همچنین بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان تا ۲۵ میلیون تومان نیز معرفی کرد، با امکانات گستردهای از جمله نور پسزمینه کیبورد، پورتهای USB 3.0 و Type-C و همچنین 1 ترابایت حافظه مکانیکی در کنار 512 گیگابایت هارد جامد به فروش میرسد.

در ادامه با 10 نمونه از بهترین لپ تاپ های مناسب برای بازی ۲۰۲۱ آشنا خواهیم شد. در ادامه مشخصات کلیدی لپ تاپ FX 504 را مرور میکنیم. در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت چند مدل از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران را ارائه کرده ایم، که مجهز به پردازنده های جدید، کارت گرافیک های قدرتمند و نمایشگرهای سریع و باکیفیت با مشخصات سخت افزاری کامل برای اجرای بازی های سنگین و امروزی هستند. وجود سی پی یو قوی اینتل Core i7-9750H در خیلی از مدل های موجود در راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ وب سایت بنچیمو، نشان می دهد که در محدوده های قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان، در بخش پردازنده گرافیکی شاهد وجود کارت گرافیک با مدل GTX 1650 نسخه گوشی به همراه ۴ گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 هستیم که قدرت بسیار بالایی برای اجرای بازی ها و نرم افزار های گرافیکی برای ما دارد.

لپ تاپ جدید لنوو را میتوانید در قالب یک دستگاه نوت بوک با وزن ۲.۲ کیلوگرمی دریافت کنید. در این مورد هیچ سؤالی نیست که شما میتوانید یک دستگاه بسیار منطقیتر نسبت به این لپتاپ بگیرید. در مورد میزان رم و SSD هم یه نکته رو بگم و بعد بریم سراغ معرفی محصولات. این مدل از محصولات باکیفیت برند ایسوس، دارای نمایشگر 15.6 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتزی است. کیفیت ساخت این محصول برای استفادههای معمولی مناسب خواهد بود و حتی میتوانیم بگوییم که کیفیت ساخت آن از بسیاری محصولات دیگر بهتر است. از پردازنده Overclock شده تا صفحه 360 هرتز همگی عواملی هستند که این لپتاپ را بسیار قوی میکند.

با مراجعه به سایت زیر قیمت محصول را مشاهده کنید. اگر به سراغ برند Acer برویم و کمی در بازار جستجو کنیم، به لپتاپ گیمینگی میرسیم که در بازه قیمتی زیر ۴۰ میلیون تومان، قطعا تعجب شما را برمیانگیزد. به دلیل وجود RTX 3080 آن هم نسخه 115وات آن این لپتاپ توانایی اجرای کارهایی را دارد که لپتاپهای باریکتر آرزوی آن را دارند. با افزایش تحریمها و مشکلات اقتصادی و ارزی کشور، کمتر کسی توانایی خرید لپ تاپ های گیمینگ بسیار قوی را دارد. همان طور که میدانید زمانی که به دنبال خرید وسیلهای میروید، در ابتدا لازم است بدانید که چه مقدار بودجه برای خرید خود در نظر گرفتهاید.

امکاناتی که در این محدوده قیمت بسیار کم یافت میشود. اما اصلاً آن را دست کم نگیرید. در حال حاضر بهترین محصولات اپل و مایکروسافت در بازار ایران با قیمتهایی بالای ۶۰ میلیون تومان به فروش میرسند و شاید درصد اندکی از جامعه کشورمان توان خرید آنها را در اختیار داشته باشند. هواوی یک شرکت چینی چندملیتی با محصولات درجهیک است. حالا در اینجا شما باید حتما از یک صفحه نمایشگر بزرگ برخوردار باشید تا بتوانید تمام پروژهّهایتان را بدون کوچکترین مشکلی در آن انجام بدهید. برای خرید لپ تاپ با مناسب ترین قیمت می توانید همین حالا از طریق فروشگاه آنلاین ژینال افدام کنید و یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را تجربه نمایید. حالا کدوم ترکیب بهترین و با صرفه ترین گزینه است رو الان با هم بررسی میکنیم.

البته این رو بگم که منظورم این نیست که کیفیت پایینی دارند. البته این محصول چندان جذاب به نظر نمی رسد و عملکرد کیبورد و تاچ پد می تواند بهتر باشد. نمایشگر رنگ های دقیقی را نشان نمی دهد، اما از نرخ نوسازی 144 هرتز استفاده می کند. حاشیه کوچکتر با صفحه 144 هرتز، طراحی گیمینگ که به شما حس خوبی میدهد همه از عواملی هستند که بهبود یافتهاند. همچنین این استاندارد باعث میشود که دستگاه در برابر گرما هم از خود مقاومت بیشتری نشان دهد. وقتی حرف در مورد بهترین لپتاپ های گیمینگ 2021 میشود به این منظور است که بتواند تجربهای مشابه دسکتاپ را برای شما به ارمغان بیاورد. این مدل تمام امکانات مورد نیاز را برای پردازش بهتر و قویتر، برایتان فراهم خواهد کرد.

اما برای بهترین حالت اجرا شدن بازی ها، بهتره که این میزان به 16 گیگ افزایش پیدا کنه. مشخصات لنوو IdeaPad Gaming 3 خیلی تنوع بالایی داره و صفحه نمایش های زیادی روش گذاشته میشه اما در بهترین حالت دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی و با رفرش ریت 165 هرتزی عرضه میشه که بی نظیره. البته باید در نظر بگیرید که شما تنها این لپتاپ را برای عملکرد نمیخرید. البته باید بگوییم که عملکرد باتری این محصول چندان قوی نیست و این لپ تاپ هیچ ویژگی خاص دیگری ندارد. شما با این دستگاه نرخ فریمهایی را میگیرید که بسیار کم در سیستمهای قابل حمل یافت میشود.

مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ به همراه صفحه نمایش Full-HD و نرخ بهروزرسانی ۱۶۵هرتز شما را هنگام کار با آن مجذوب خود میکند و بهترین تصویر و عملکرد و سرعت را در اختیار شما میگذارد. این موضوع باعث میشه که کار سختی رو در انتخاب داشته باشیم. بیایید صادق باشیم پیدا کردن لپتاپ گیمینگ خوب اقتصادی کاری به شدت دشوار است. البته قیمت پایین این محصول باعث شد در برخی قسمت ها شاهد ضعف هایی باشیم. Asus G14 یک لپتاپ قابل اطمینان 14 اینچی است که برخی سیستمهای رومیزی را نیز به چالش میکشد. باید بگویم که صفحه کلید برای این محصول بسیار نرم و راحت است. بهترین لپ تاپ های گیمینگ با کمترین قیمت بازار (به دلیل خرید مصرف کننده از وارد کننده) و گارانتی معتبر 18 ماهه عرضه میشود و شما میتوانید با خیال راحت خریدی مطمئن و مقرونبه صرفه داشته باشید. در ادامه تعدادی از بهترین لپ تاپ زیر 40 میلیون را برای شما بررسی کرده ایم تا بتوانید به یک نتیجه کلی از سخت افزار این لپ تاپ ها برسید و راحت تر برای خرید لپ تاپ تا 40 میلیون اقدام کنید.

تراشهی M1 اپل، از 8 هستهی پردازشی و یک پردازنده گرافیکی 7 هستهای بهره میبرد و بر اساس آزمونهای منتشر شده، این محصول میتواند به راحتی از پس انواع راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ برنامههای مهندسی برآید. ایسوس امسال نیز یک نسخه به روز شده از این لپتاپ را منتشر کرد. از بین دو نوع حافظه HDD و SSD، حافظه HDD سرعت بسیار کمتری دارد. در برخی از لپ تاپها حافظه HDD نیز در کنار SSD قرار دارد که به این نوع حافظه داخلی، هیبرید گفته میشود و یک نقطه قوت در سخت افزار لپ تاپ به حساب میآید. برخی با کارتهای گرافیکی فول سایز Nvidia GeForce RTX عرضه میشوند، در حالی که برخی دیگر به سراغ طرحهای کارآمدتر Max-Q میروند که شاسی نازکتر و (گاهی اوقات) فنهای ساکتتری دارند. مشخصات DELL G15 خیلی تنوع بالایی داره و صفحه نمایش های زیادی روش گذاشته میشه اما در بهترین حالت دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی و با رفرش ریت 120 هرتزی عرضه میشه که بی نظیره.

G15 Gaming تو این رنج قیمت هم از بهترین لپ تاپ های گیمینگ است و قطعا شما رو جذب میکنه. همچنین، این نسخه سیستم عامل فقط از مرورگر Edge پشتیبانی میکند. از جمله این امکانات میتوان به Whisper Mode 2.0 اشاره کرد که تقریباً لپتاپ را ساکت میکند. پیشنهاد میکنیم که سیستم عامل و اپلیکیشنهای مهم خود را روی حافظه SSD نصب کنید تا سرعت مناسب را همیشه در اختیار داشته باشید. این لپ تاپ دارای 1 ترابابت حافظه SSD است و در صورت نیاز قابلیت ارتقاء نیز دارد. فروشگاههای معتبر زیادی هستند که هم به صورت فیزیکی و هم اینترنتی فعالیت دارند؛ اما شاید در روزهای کرونایی، رفتن به بازار و سروکله زدن با فروشنده کمی دشوار باشد. این دستگاه از ۳ سلول برای باتری استفاده میکند و ظرفیت ۴۱ وات ساعتی هم اثبات میکند که ماندگاری نسبتا مناسبی در اختیارتان خواهد بود. اما زخیم بودن آن کمی به چشم میآید و اگر این موضوع آزارتان میدهد، لیجن گزینه مناسبی نیست. پردازنده مرکزی این مدل Intel Core i7 11800H با فرکانس 2.3 تا 4.6 گیگاهرتز است و یکی از بهترینها به حساب میآید. به دلیل اینکه در این دستگاهها شما نمیتوانید قطعات اصلی مثل پردازنده یا پردازنده گرافیکی را تعویض کنید.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی