با این روش ها شاخه های رز را به مدت طولانی نگهداری کنید!! | atisflower

برای یکی از عزیزانتان چند گل رز سبز بفرستید تا او را خوشحال یا شگفت زده کنید. این نوع گل های مینیاتوری برای قرار گرفتن روی دیوار و یا سبد بسیار مناسب هستند و برای تزئیین خانه یا راهروها از آن‌ها استفاده می‌شود. در طول مدت زمان پرورش گل هر پنج یا شش روز آبیاری را انجام دهید اما زمانیکه برای اولین بار طبق یک قاعده زمانی خاص آب دادید به آن پایبند بمانید و آن را تغییر ندهید. فاصله‌ی بین هر آبیاری وابسته به نوع خاک، نوع رز و شرایط آب و هوایی متفاوت خواهد بود. دوباره آب دهید و خاک اطراف گیاه را با دست به صورت تپه در آورید تا از گل رز در هنگام ریشه دواندن و جای گرفتن در خاک مراقبت کند. قبل از کاشت گیاه، مخصوصا کاشت آن در باغچه بهتر است ریشه گیاه را حدود 8 ساعت در آب قرار دهید.

انواع رز Damask

انواع مختلفی از گل رز بالا رونده وجود دارد که روش کاشت همه آنها مشابه می باشد و این کار در هر زمانی بین بهار تا پاییز امکان پذیر است. گل های رز رونده در حیاط منزل و اطراف خانه منظره زیبا و دیدنی را ایجاد خواهند کرد. جذابیت رز نارنجی در حد گل رز قرمز نیست اما تقریباً همان معنا و مفهوم را می دهد. به طور کلی و اصولاً رنگ زرد نمادی از شادی، خوشحالی و تقدس است.

http://dekoram.ir

3- در حدود کمتر از یک سانتی متر پایین تر از گره رو شاخه برش انجام دهید. برش ها را تا حد پوست شاخه عمیق کنید و عمیق تر از آن نروید٬‌ این برش ها را به ارتفاع ۲ سانتی متر در امتداد شاخه انجام دهید. هر چند گفته شده که در گذشته به معنی کاهش میزان علاقه یا حتی نفرت به کار می رفته اما امروزه معنی شادی و خوشحالی می دهد. ، به خصوص در زمستان و زیر برف و دلیل دیگرش اینکه دوام این گل روی ساقه نسبت به بسیاری از گل های دیگر بیشتر است. این گل در ده ها کشور به عنوان گل ملی شناخته می شود.

تاریخچه گل رز

این مجله خبری گل و گیاه آتیس باعث می‌شود تا ساقه‌ها را بهتر ببینید و همچنین از بیماری‌های احتمالی برای گیاه خود جلوگیری کنید اما تمام برگ‌ها را نکنید. در مناطق سردسیر باید گیاه خود را از سرمای زمستان محافظت کنید. به‌این‌منظور می‌توانید گیاه را در نزدیکی دیوار یا سرپناهی بکارید تا از شر بادهای بسیار سرد در امان باشد. اگر هم منطقه‌ای بسیار سرد زندگی می‌کنید احتمالا مجبور باشید در طول زمستان، گیاه را با پوشش و محافظ، بپوشانید تا گرم‌تر بماند. ضمن اینکه پاشیدن مالچ روی خاک نیز می‌تواند باعث گرم ماندن ریشه‌ها شود. استفاده از مطالب گل فروشی اینترنتی گُل‌سِتان تنها برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

سفارش گل رز

رز هیبریدی چای یکی دیگر از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین گونه‌های این گیاه که به‌خاطر گل‌های بزرگ‌اش مشهور شده است. بیشتر گل‌های شاخه بریده که در فروشگاه‌ها می‌بینید از همین گونه هستند. اولین نمونه از این گل در سال ۱۹۰۷، از ترکیب رز دورگه چای و رز پولیانتا به وجود آمده‌است. گل آن از نوع خوشه‌ای است و در اوج زمان گلدهی بوته با گل پوشانده می‌شود.

  • این نوع رز گیاهی ترکیبی بوده و بومی منطقه خاصی نمی باشد ، قد ان بین 90 تا 1.20 سانتی متر است و به نور کامل خورشید نیاز دارد.
  • رز هیبریدی چای یکی دیگر از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین گونه‌های این گیاه که به‌خاطر گل‌های بزرگ‌اش مشهور شده است.
  • یادتان باشد که روزهای مهم شما هستند که تقویم ما را می‌سازند!
  • این نوع گل مقاومت بسیار خوبی در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی دارد.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی