با این روش ها شاخه های رز را به مدت طولانی نگهداری کنید!! | atisflower

گل رز را برای نگهداری در منزل بیشتر در باغچه‌ها می‌کارند. اما انواعی از رز هم وجود دارند که می‌توان آن را در گلدان نگهداری کرد. گل رز هلندی و گل رز رونده از گونه‌هایی هستند که در گلدان نگهداری می‌شوند. گل‌های رز سبز نمایانگر طبیعت، بازجوانی و باروری هستند. این می‌تواند بازجوانی در روحیه یا جسم انسان باشد و اغلب گل رز سبز به عنوان نمادی برای ثبات و تعادل استفاده می‌شود.

رز بونیکا (Bonica) :

به دنبال گل رزی با گلبرگ های خوش فرم و خوش رنگ بگردید. برای جلوگیری از پژمردگی گل رز ، حتماً هر چند روز آب آنها را عوض کنید، از یک گلدان بسیار تمیز استفاده کنید و آنها را در نقطه خنک نگه دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تازه نگه داشتن گل رز مراحل زیر را مطالعه کنید. گل های سفارشی شما توسط سفیرهای گل بازار در تاریخ مورد نظر به آدرس عزیزان شما ارسال می گردد.

چه نکاتی را قبل از پرورش گل رز باید دانست

ضمن اینکه سایز مناسب گلدان و وجود سوراخ‌های تخلیه آب در کف آن نیز جزء ملزومات گیاه است. بهترین زمان برای کاشت و نگهداری گل رز البته در باغچه در فصل پاییز و زمانی است که هوا هنوز خنک است و بیش‌ازحد سرد نشده باشد. گیاهی که در پاییز کاشته شده باشد رشد بهتری دارد و 2 الی 3 هفته زودتر از زمان مقرر شروع به گل‌دهی می‌کند. در صورتی که این گل را به عنوان هدیه انتخاب کرده‌اید، می‌توانیم آن را همراه متن دلخواهتان و شیوه‌ی سورپرایز کردنی که مد نظر دارید از طرف شما ارسال کنیم. در گُل سِتان سعی شده، قیمت انواع گلهای رز هلندی در گونه ها،رنگ‌های متنوع وکیفیت بالا با قیمت مناسب نسبت به بازار برای شما تهیه گردد.

http://dekoram.ir

این مجله خبری گل و گیاه آتیس ها تنها گل هایی هستند که می توانند در رساندن پیغام عشق، با رز قرمز رقابت کنند. رز قرمز، احساس واقعی عشق و علاقه و اشتیاق شدید را نشان می دهد و در بیان احترام، تحسین و وفاداری کاربرد دارد. در زمان روم مرسوم بوده که اگر مکالمه‌ای در زیر گل رز انجام می‌شد به معنی آن بود که مکالمه بسیار محرمانه است و برای مخفی نگه داشتنش باید تلاش کرد. این گل که حتی با نام رز استاندارد هم شناخته می‌شود، در هر شاخه، گل دارد و هر گل به بلندی ۱ الی ۶ سانتی متر است. این گونه از رز زمان زیادی برای گل دادن نیاز دارد، به طوری که چرخه خیلی طولانی خواهد داشت.

نیازها و اصول مراقبت از گل رز

این گل عمدتا بومی مناطقِ معتدل نیم‌کره شمالی است و در بیشتر بخش‌های خاورمیانه، اروپا و روسیه به وفور یافت می‌گردد. گل‌های رز هلندی به آفتاب مستقیم نیاز دارند و این مسئله در رشد درست آن‌ها بسیار تاثیرگذار است. بهترین راه سلامت نگه داشتن رزهای خود در همان مراحل اولیه پرورش گل نهفته است؛ یعنی زمانیکه نوع گل خود را انتخاب می‌کنید. به یاد داشته باشید که بعضی از انواع رز در برابر بیماری‌ها و آفت‌ مقاوم‌تر هستند و بهتر است که آن‌ها را برای پرورش انتخاب کنید. اگر شما در منطقه‌ای بسیار گرم و خشک زندگی می‌کنید و تابستان‌های گرمی را شاهد هستید، حتما از سیستم آبیاری قطره‌ای استفاده کنید. اینگونه هم در مصرف آب صرفه‌جویی کرده‌اید و هم توانسته‌اید میزان آب لازم برای پرورش گل رز خود را فراهم کنید.

  • تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • بهترین دما برای گل های رز دمایی در حدود 20 تا 25 درجه سانتیگراد می باشد.
  • رز زرد نماد دوستی و رز سفید بیانگر خلوص و پاک بودن است.
  • هر ساله باید پاجوش هایی که از زیر بوته ها سر می زنند را حذف کنید.
  • دسترسی حیوانات به جوانه ها نه تنها میتواند باعث از بین رفتن گل ها شود بلکه می تواند باعث مسمومیت حیوان نیز شود.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی