آموزش نصب دوربین مدار بسته و پخش فروش عمده دوربین مداربسته،دزدگیر و درب اتوماتیک

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تیک Enable ـن را فعال کرده و بعد از آن اندازه بلندی صدایی که برای شما مهم است را بر روی نمودار تعیین کنید . دلیل حرفم هم چند تا مورده که مهم ترینش اینکه که اگه این دوربین ها خوب بودند برندهای مطرح دنیا میومدن و به جای دوربین سیمی این دوربین ها رو در سطح انبوه تولید می کردند(شاید سالها بعد این اتفاق بیفته) . جالبه تمام سایت هایی که بالا آمدند ، ادعای بهترین، با کیفیت ترین، ارزون ترین، بهترین گارانتی، فنی ترین و … در اکثر برندهای متوسط، دوربین هایی که میکروفون روی خودشان دارند، رو بی خیال دادن صدای خوب بشید. همچنین به کاربران و مشتریان پیشنهاد میشود که قبل از خرید دوربین مداربسته حتماً با کارشناسان دوربینهای مداربسته مشورت کنند.

در واقع سنسورها ادواتی هستند که بنا به نحوه عملکرد می توانند تغییرات و یا حرکت را در محیط تشخیصدهند. شاید در روز ۲ تا ۳ نفر هستند که میگن چی بخریم ؟ پیش خودش میگه برم ببینم که این چی میگه. آقای محمدی میره سر وقت تلگرام و میگه دیگه از این طریق میشه بفهمم که چی بخرم. یکیشون که میگه هدف ما خدمت به جامعه IT کشوره (الله اکبر). به نظرم اگر دیدید که در کاتالوگ دوربین زده این دوربین تا ۴۰ متر IR اش متراژ داره، شما روی حدود ۲۰ متری حساب کنید. فیلم ها در دستگاه ضبط تصاویر بر روی یک هارد اینترنال یا هارد های کامپیوتر ضبط می شود و در زمان نیاز شما می توانید این تصاویر را توسط دستگاه بازبینی کنید و یا از آنها خروجی یا بکاپ بگیرید.دستگاه های ضبط تصویر یا سیستم دوربین مدار بسته قابلیت انتقال تصاویر را بر روی بستر اینترنت دارند و شما با این قابلیت می توانید تصاویر و فیلم های خود را از هر جای دنیا از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر ببینید.

پکیجی از وسایل مورد نیاز جهت نصب دوربین مداربسته را تهیه کنید. ماکزیمم طول کابل دوربینهای مداربسته حدود 400 متر توصیه شده، به علاوه بهتر است از کابلهایی با کیفیت مناسب جهت انتقال تصاویر به دستگاه استفاده شود. فرض من اینه که شما کمترین هزینه رو میخواهید انجام بدین در حالی که کیفیت تصاویر خوب باشند. بودجهای که برای هزینه نصب دوربین مداربسته در نظر گرفتهایم، چقدر است؟ مشخص کردن تیپ دوربین از لحاظ پایه داری یا سقفی بودن هم در هزینه تاثیر گذار است. یکی از ابزارهایی که در تامین امنیت محیط اطراف ما تاثیر به سزایی دارد دوربین مدار بسته است. دزدگیر سیم کارتی از به روزترین سیستم های ضد سرقت است که متناسب با امکانات و فناوری های روز طراحی شده است.

در طی روز بارها و بارها طی تماس تلفنی مشتریان و درخواست مشاوره با من گفته میشه . سپس با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا و البته مشاوره از نصاب ماهر دوربین مدار بسته، می توانید برآورد دقیقی از تعداد دوربین مدار بسته مورد نیاز داشته باشید. ولی اگر سوالی در مورد مطالب بالا داشتید در پایین همین مطلب بپرسید. اگر قصد نصب بهترین دوربین مداربسته در فضای داخلی دارید، حتما دام بهتره و اگر قصد نصب دوربین در فضای خارجی دارید که دوربین بولت یا بالت گزینه ی بهتری هست. دوربین های مداربسته با توجه به اختلافی که در لنزهای خود دارند، زاویه دید های مختلفی هم دارند ( که برخی بیشتر و برخی محدود و کمتر هستند) و هنگام نصب حتما باید از زاویه دید دوربین خود باخبر باشید تا محاسبات شما در پوشش دوربین ها نسبت به محیط خطا نباشد. زمانی که در هنگام تنظیم و فعال بودن زنگ هشدار، حرکتی در مکان مورد نظر حس شود، سیستمهای هشدار سرقت با به صدا درآوردن زنگ هشدار کار میکنند. در ضمن برای پروژههای بزرگ و کوچک در داخل و خارج ایران از این برند استفاده میکنند. دوربینهای این برند برای پروژههای کوچک و بزرگ مناسب هستند. از این مدل اغلب برای پروژههای کوچک استفاده میشود.

جل الخالق – پیش خودم میگم که چه خبره و همه دارن تخفیف میدن – چقدر همه خوبن – همه نوشتن داهوا با گارانتی فراگستر با بیشترین تخفیف ، هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط با بالاترین تخفیف ، AHD با بهترین تصویر و پایین ترین قیمت را از ما بخواهید با ۱۲ ماه گارانتی … فروشنده لوازم الکتریکی جوری در مورد دوربین مداربسته صحبت میکنه و کارتش رو برای نصب میده که آقای محمدی توی دلش میگه چرا همه توی این صنف متخصص هستند و … همه DVR ها فیلم های گرفته شده را روی یک هارد دیسک داخلی ضبط می کنند. پلکو از منابع و پروتکلهای این صنعت به حساب میآید؛ به گونه ای که دیگر شرکتها باید قوانین پلکو را رعایت کنند. این شرکت نیز مانند دیگر شرکتها، ارائه دهنده سیستمهای نظارتی میباشد. در آخر اطمینان حاصل کنید که دوربین مداربسته، تصویر تمام ورودیها و خروجیهای موجود در اتاق را پوشش داده و نزدیک به یک منبع انرژی برق مانند پریز برق است. با نصب دوربین در منزل با قابلیت Motion Sensing، دوربین فقط وقتی شخصی در اتاق یا محیط است فیلم میگیرد.

در این صورت شما میتوانید بهترین دید دوربین را داشته باشید و بهترین نتیجه را بگیرید. با توجه به نوسانات بازار قیمت محصولات جهت نصب یا تعویض در صورت خرابی قطعات دزدگیر یکی از عوامل مهم در هزینه نصب دزدگیر اماکن می باشد. مشتریان زیادی هستند که همیشه برای خرید به صورت خانوادگی به مراکز خرید میروند. در فروشگاه اینترنتی هایک لوک پکیج های اقتصادی آماده دوربین مدار بسته با تعداد دوربین های متفاوت با تخفیف های فوق العاده و برای نیاز های شخصی مشتریان آماده شده است . دارند و آقای محمدی گیج شده که چه خبره که همهی این سایتها میگن ما بیشترین تخفیف رو داریم و نماینده رسمی و اصلی شرکت فلان هستیم. ۴۰ درصد تخفیف … این برند ۱۵ درصد از درآمدش را صرف تحقیق و توسعه میکند. طبق آمار، بازدارندگی و پیشگیری این سیستمها سبب شده است تا در محیطهای مجهز به سیستمهای مداربسته وقوع جرم و بزهکاریهای اجتماعی تا ۶۰ درصد کاهش یابد.دوربین مداربسته چیست؟ برای راهنمایی جهت انتخاب تعداد دوربین مدار بسته , انتخاب استراتژی حفاظتی مناسب محل خود , نصاب دوربین مداربسته برآورد تعداد دوربین مداربسته جهت حفاظت منزل و نکات مهم در انتخاب دوربین مداربسته برای منزل مقاله انواع دوربین مدار بسته برای منزل را مطالعه بفرمایید.

از بین تکنولوژی های HDCVI – HDTVI – IP – AHD کدام بهتر است ؟ HDCVI داهوا را با گارانتی فراگستر یا داهوا ایران و HDTVI هایک ویژن را با گارانتی پارس ارتباط تهیه کنید. از نظر قیمتی به ترتیب دوربین مداربسته IP بعد HDTVI بعدش HDCVI و نهایتا AHD می باشند. شرکت نصب دوربین مداربسته در تبریز با داشتن تجربه و دانش کافی، می تواند در این زمینه به شما مشاوره دهد. اینکه دوربین های امنیتی خود را در چه اماکنی قرار دهید، بسیار حائز اهمیت است، لذا برای انتخاب آنها، حتما از متخصصان این زمینه کمک بگیرید. لنز این دوربین ها ثابت است، اما شکل های دوربین پین هول متنوع می باشد. یونی ارک نیز زیر مجموعه محصولات یونی ویو است، اما مقرون به صرفه هستند و پیچیدگی کمتری دارند. برند یونی آرک (Uniview) زیر مجموعه برند یونی ویو است که دوربین های مداربسته را در جهت رسیدن به اهداف شرکت و توسعه آن تولید و به بازار عرضه کرده است. ولی با این همه این کار با مجموعه ای از چالش ها همراه است. برای اطمینان از پرداخت قبضها همه چیز را تماشا کنید و همچنین هر مشتری که بدون پرداخت قبض رستوران را ترک کرد هم دیده میشود.

دقت کنید که فقط برای اعضای سایت و هم چنین در صورت موجود بودن کالا. تمامی نصابان برای پشتیبانی دوربین مداربسته پس از عقد قرارداد نگهداری دوربین مداربسته به صورت ماهانه بازدید و عیب یابی و بروزرسانی دوربین مداربسته و تعمیر آن را انجام میدهند . پس از آن، خرید دوربین ها و سایر وسایل و تجهیزات مورد نظر باید انجام گیرد که این کار می تواند توسط نصاب یا مشتری انجام شود. تیم نصب الرت ایران به صورت دوره ای پس از نصب نیز از پروژه شما سرکشی و در صورت وجود ایراد برای رفع آن تلاش می کنند. ۸٫ برد صدا (میکروفون) این وسیله وظیفه ضبط کردن صدا را دارد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

در صورتی که نیازی به اتصال تلفن ثابت ندارید، آن را از طریق منوی تنظیمات تلفن کننده غیرفعال کنید. برای وارد شدن در این شغل نیازی نیست تا تحصیلات دانشگاهی خاصی در رشته خاصی داشته باشید. برخلاف گنبد ، دوربین برجک نیازی به باز کردن محفظه دوربین جهت حرکت جهتی که دوربین به آن اشاره دارد نیست. پس از وارد کردن مقادیر دقیق زمان و تاریخ کلید ↵ENTER MENU را جهت ذخیره فشار دهید. برای مثال از طریق تلفن ثابتی که به دزگیر متصل است با شمارههای ذخیره شده تماس میگیرد و یا برای آنها پیامک ارسال میکند و به آنها حرکت مشکوک را گزارش میدهند. کار دستگاه DVR یا NVR این است که تصاویر دریافت شده از دوربینها را ذخیره میکنند. دوربینهای امنیتی در کنار صندوق میتوانند تمام لحظهها را ثبت کنند و اگر پولی کم شود با استفاده از تصاویر میتوانند متوجه موضوع شوند. که اضافه کردن یا کم کردن هر کدام از اینها می تواند بر قیمت دزدگیر اماکن تاثیر بگذارد . دیگه کم کم داشتم دیوونه می شدم که این چه بازاریه که همگی توش نظر میدن و حتی از مسائل سیاسی کشور که همه منتقد هستند هم ، صاحبنظر بیشتری داره. جالبه هر چی کانال شرکت ها رو JOIN میشه همه یک حرفی میزنن، بیشترین تخفیف رو از ما بخواهید …

این حسگر قابلیت ردیابی گرمای تشعشعی از بدن انسان را دارد. انواع مختلفی از سنسور یا حسگر برای سیستم دزدگیر اماکن وجود دارد که اتصال آنها به پنل مرکزی اهمیت بالایی دارد. در این ویدیو به شما آموزش میدم که چطور یک سنسور سونی اصل و فیک رو از همدیگه تشخیص بدید. صاحبان ویلا در هادی شهر چطور؟ گزارش کامل عملکرد دزدگیر منزل برای صاحبان آن بسیار مفید و اطمینان بخش خواهد بود . همچنین اگر دوربین شما از فناوری دامنه دینامیکی گسترده (WDR) برخوردار باشد ، می تواند مفید باشد. معایب دستگاه:1- ارتباط پنل تماس گیرنده دستگاه با قطع تلفن از بین میرود 2- در بعضی موارد امکان کنترل از راه دور وجود ندارد 3- از امنیت پایینی برخوردار است.

از اینجای مقاله به بعد نظرات شخصی من رو در مورد انتخاب یک دوربین مداربسته خوب برای یک پروژه و نصب کوچک تا حدود ۱۰ دوربین هست و براساس تجربیات چندین ساله ی من هست. ۳- تا اینجای کار برای انتخاب دوربین مداربسته برای کارها و پروژه های کوچک مثلا مسکونی، تجاری تا حدود ۱۰ تا دوربین کافیه. این دزدگیر ها در ساختمان ها م مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری نصب و مورد استفاده قرار می گیرند. همان طور که از نام آن پیداست می توانید از تلفن کننده سیم کارتی یا همان دزدگیر اماکن سیم کارتی با بهره گیری از موبایل در کنار خط ثابت نیز استفاده نمایید . طراحی این دزدگیر بهگونهای است که بتوان آن را در هر مکان نصب کرد و ایمنی محیط منزل یا هر مکان دیگر را بالا برد. این دوربین ها دو مدل رنگی و سیاه و سفید دارند که نمونه ی رنگی آن نسبت به دوربین های دیگر قیمت بالاتری دارد. اگه می خواهید که تصویر شبتان رنگی باشه از دوربین هایی که میگن دید در شب رنگی یا استارلایت یا دارکفایتر و … دوربین های آنالوگ به دلیل قیمت ارزان تر و نصب و راه اندازی آسان تر نسبت به دوربین های دیجیتال از محبوبیت بالاتری برخوردارند و مناسب مکان هایی هستند که قرار است در آن از تعداد کمی دوربین استفاده شود یا در بودجه پروژه محدودیت داریم.

با توجه به نصب دزدگیر در محیط های مسکونی ، اداری ، تجاری یا محل های خاص واستفاده کاربر از سیستم ، دستگاه هایی با سطح کارایی های مختلف در بازار موجود می باشد. اگر بخواهید مراحل نصب را به تکنسین های حرفه ای آس بسپارید ، بسته به نوع دوربینی که انتخاب می کنید و فاکتورها و سایر خدمات دیگری که انجام می شود ، هزینه های نصب متغیر خواهد بود. اولین گام: برای خرید دوربین مداربسته چقدر میخوای هزینه کنید؟ خوشبختانه در این زمینه گزینه های بسیاری وجود دارد که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید. محصولات این شرکت در زمینه دوربین حرارتی و دوربین با تکنولوژی هوش مصنوعی و …

توسط لاله هلندی

لاله هلندی