آموزش جامع صرافی کوینکس از ثبت نام تا معامله به همراه ویدیو کلینیک سرمایه

بریم سراغ قسمت دوم این صفحه که عنوان آن ID اینجا Verification می‌باشد. روی دکمه Verify کلیک می‌کنیم که صفحه زیر با عنوان Personal ID Verification باز می‌شود. در این قسمت از شما می‌خواهد بار دیگر پسورد خود را وارد کنید. این به خاطر این است که می‌خواهد مطمئن شود که شما پسورد خود را شانسی وارد نکرده و احتمالاً در آینده فراموش نخواهید کرد.

  • در ابتدا خوب تحقیق کنید و با توجه به نیاز خود بهترین کیف پول را برای نگهداری بیت کوین های خود انتخاب کنید.
  • کاربران می‌توانند اپلیکیشن موبایل CoinEx را برای دستگاه‌های اندروید و iOS دانلود کنند.
  • موتور تطبیق با سرعت بالا، تراکنش‌های واریز و برداشت سریع؛ معاملات کوین‌ها در این صرافی را از تمام جهات تقویت می‌کند.
  • در نوشته های پیشین درباره صرافی کوینکس به اندازه کافی نوشتیم، از جمله آموزش کامل ترید در صرافی coinex، در اینجا فقط مختصری از خصوصیات آن را بیان می کنیم.
  • این افراد از سراسر دنیا گردآوری شده‌‌اند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.
  • نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که توکن CET تنها در صرافی coinex معامله می شود و جالب است بدانید که کمترین کارمزد معاملاتی به این سایت تعلق دارد.
قبل از آن، باید اشاره کنیم آموزش معاملات فیوچرز این صرافی در مقاله «آموزش صفر تا صد فیوچرز کوینکس» ارائه شده است که برای مطالعه بیشتر می‌توانید به آن مراجعه کنید. مراحل انجام معامله اسپات در صرافی Coinex را در اینجا بررسی می‌کنیم. وارد حساب کاربری خود شوید و در صفحه اصلی سایت از منوی بالا، گزینه Exchange را انتخاب کنید. کوینکس که در سال 2017 راه اندازی شد، یک پلتفرم مبادله ارزهای رمزنگاری شده است که به خاطر ویژگی های فراوانی که دارد، انتظارات معامله گران را برآورده می کند.

این صرافی از ارزهای رمزپایه بسیاری مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و تتر پشتیبانی می کند و علاوه بر این، دارای یک توکن رمزنگاری شده به نام CoinEx Chain هم می باشد. کوینکس یک صرافی جدید است و تاکنون مورد بزرگی از هک و سرقت نداشته است. اگر چه صرافی از وِیژگی‌های امنیتی پیشرفته مانند نظارت آی‌پی و تایید بیومتریک استفاده نمی‌کند، اما احراز هویت دومرحله‌ای در آن وجود دارد.

  • در زیر Deposit To آدرسی به ما نشان می‌دهد که شما باید به این آدرس واریز کنید تا کیف پول تتر شما در کوینکس شارژ شود.
  • البته این صرافی امکان انتقال به کیف پول‌ها و بسترهای دیگر را فراهم‌ کرده است تا مشکلی نیز در این بابت وجود نداشته باشد.
  • کیف پول ارایه شده توسط کوکوین نیز گزینه خوبی برای ذخیره بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها در حجم کم است.
  • اگه بر روی این گزینه کلیک کنید صفحه ای که در عکس زیر هست رو مشاهده میکنید.
آموزش جامع صرافی کوینکس از ثبت نام تا معامله به همراه ویدیو کلینیک سرمایه

حالا گزینه TOTP Authenticator را انتخاب کرده و کد تایید دریافت شده از طریق ایمیل را وارد کنید. صرافی کوینکس جزو پلتفرم‌های محبوب ارز دیجیتال در ایران و سایر کشورهای جهان است. مهمترین مزیت این صرافی برای هموطنان، ارائه رابط کاربری با زبان فارسی و سرویس‌های گوناگون به کاربران ایرانی است. علاوه بر این مبلغ کارمزدها در این بستر معاملاتی بسیار منصفانه و شفاف تعیین می‌شود. لازم به ذکر است آدرس سایت کوینکس هم‌اکنون فیلتر است و شما برای استفاده از خدمات و ثبت نام در صرافی کوینکس باید حتما از یک VPN آی‌پی ثابت استفاده کنید.

کارمزدها در کوینکس

رتبه اول و دوم در این رده بندی متعلق به هات بیت با ۱۶۱۱ و io با ۱۴۰۶ رمز ارز است. شرکت پارس بیت ماین اولین سفیر رسمی کونیکس در ایران کلیه حقوق این سایت نزد پارس بیت ماین محفوظ بوده و باز نشر محتوا با ذکر منبع بلامانع است. همانطور که مطالعه کردید این صرافی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد و در کنار این مزایا دارای یک ضعف نیز می باشد که این ضعف در این صرافی خیلی نگران کننده نیست.

همه‌چیز درباره بازارساز خودکار (AMM) صرافی کوینکس

توسط لاله هلندی

لاله هلندی