گل رز هلندی گل رز شاخه بریده گلخانه ای-greenhouse-hydroponics | atisflower

مجله خبری گل و گیاه آتیس رز نشانه عشقی است، که شما نسبت به عزیزان و حتی همسرتان نیز می توانید داشته باشید. وقتی صحبت از گل رز می‌شود، هر شخصی آن را به‌خوبی می‌شناسد. گل‌ها فقط گل نیستند، آن‌ها برپاکننده ضیافتی باشکوه در جهان هستند. گل رز میتونه سوزش پوست رو تسکین بده و قرمزی اون رو کاهش بده. همینطور به عنوان درمان بیماری هایی مثل اگزما و صدفک هم شناخته شده ست.

روش های تکثیر و افزایش گل های رز چیست؟

گل های رز به طور کلی متعلق به خوانواده گل سرخیان هستند که انواع بسیار متنوعی دارند اما از گذشته تا الان رنگ سرخ آن ها نسبت به دیگر رنگ های آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. گل رز قرمز در بازار فروش طرفدار بسیار زیادی دارد به همین دلیل این مجموعه به صورت عمده آن را عرضه می کند. گل رز یکی از زیبا ترین گل های جهان است که در رنگ های زیبا و متفاوتی وجود دارند و قیمت های انها هم متفاوت است، برای اطلاع بیشتر موارد سایت را بخوانید کمک تون میکنه.

شرایط نگهداری گل رز

بهتر است بعد از کاشتن گل رز هلندی از مالچ برای اطراف گیاه استفاده گردد تا در مصرف آب نیز صرفه جویی گردد. دقت نمایید که فاصله ی مالچ تا خود تنه ی اصلی باید حدود سه سانتی متر باشد. زمانیکه فصل قلمه زدن نباشد برای زیاد کردن بوته های قسم خاصی از گل سرخ به طریق خواباندن شاخه متوسل می شوند. خواباندن شاخه در اقسام و جورهای پابلند که برای قلمه زدن هم مناسب است و بیشتر در اقسام رونده عملی است.

  • اوایل بهار قسمتی از شاخه هایی را که به اندازه کافی بلند و قابل خم شدن است را نزدیک زمین خم کرده در گلدان یا زمین پای بوته زیر خاک می کنند.
  • کلیه سفارشات بین 1 تا 3 ساعت از نمایندگی گلمون در شهر مقصد به صورت رایگان و تخصصی ارسال خواهند شد.
  • بافت شنی ظرفیت نگهداری بالایی از آب نداشته و رطوبت در آن با سرعت زیادی تخلیه می شود.
  • گل رز برای نگهداری به آب و خاک مناسب و هم چنین نور خورشید نیاز دارد تا به خوبی رشد کند.
این ترفند در نگهداری گل رز شما بسیار موثر و کارآمد است. بخشی از ساقه هایی که در آب فرو می روند باید کاملاً عاری از برگ باشد. این امر به این دلیل است که برگ های زیر آب همچنان پوسیده می شوند و باعث می شوند باکتری ها در گلدان جمع شوند و سبب خراب شدن زودتر گل ها می شوند. می توانید چند برگ بالای ساقه را نچینید، اما هر برگی که در زیر آب رفت، جدا کنید.

http://dekoram.ir

این گل‌ها از انواع بوته‌ای دیوید آستین هستند که معمولا رنگ زرد و به طور دقیق‌تر زردآلویی دارند. این گل‌ها دارای شکوفایی مرتب هستند و خوشه‌های کوچک لبریز، معمولا به اندازه‌ی 4 تا 5 اینچ، دارند. این نوع رز در برابر بیماری بسیار مقاوم است و همچنین ساقه‌های قوی دارد. تا 4 الی 5 فوت رشد می‌کند و حتی در آب و هوای گرم ممکن است بیشتر نیز رشد کند و به آفتاب کامل نیز نیاز دارد و یگ گل رز مناسب برای باغچه است. این نوع گل رز رنگ نارنجی دارد و دارای گلبرگ‌های دو رنگ است و همچنین ساقه‌‌ای بلند و برگ‌های سبز غنی دارد. این نوع رز در برابر بیماری مقاوت خوبی از خود نشان می‌دهد و دارای رایحه‌ای مانند بوی سیب تازه است.

رز سفید و نماد آن

توسط لاله هلندی

لاله هلندی