ویدیو وال، خرید و اجاره انواع ویدیو وال موجود در بازار- دیاکو | asilight

ویدیو وال، خرید و اجاره انواع ویدیو وال موجود در بازار- دیاکو | asilight

ویدئو وال برند Higreen یک نمایشگر در سایزهای متنوع با تکنولوژ ی LED است که، قابلیت استفاده به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته را فراهم می ویدئو وال نماید. امکان نمایش تصاویر از ورودی های مختلف و همچنین قابلیت نمایش همزمان چند تصویر با چیدمان دلخواه از دیگر توانمندی های ویدئو وال Higreen می باشد. اما ویدئو وال ها به دلیل قابلیت پخش نمایش یکپارچه از چندین مانیتور تشکیل شده که یک تصویر عریض واحد را نمایش میدهد، همچنین میتوان از هر مانیتور برای نمایش همزمان چند تصویر یا ویدئو استفاده کرد.

  • به همین خاطر این نوع از ابزار‌ها و نمایشگرها به 3 دسته کلی تقسیم می‌شوند.
  • بدین معنی که تصویر به صورت کلی و کشیده بین تمام نمایشگرهای کنار هم به نحوی تقسیم میشود که همه با هم یک تصویر بزرگ را نمایش میدهند.
  • ویدئو وال LCD برای استفاده طولانی‌مدت طراحی شده‌‌اند و اقدامات ویژه‌ای برای محافظت از آنها اعمال می شود تا اجازه دهد سالها در شرایط بهینه عمل کنند.
  • نرم افزار Video Wall یک رابط کاربری برای کنترل نمایشگر، کنترلر و محتوای دستگاه منبع است.
  • و این افتخار را داشته ایم که در این عرصه اجرای سرشناس ترین پروژه های دولتی و بخش خصوصی را به عهده داشته ایم.

از نقاط قوت این نمایشگرها میشه به شدت نور بسیار بالای اون‌ها اشاره کرد.زیرا بسیاری از نمایشگرها در مجاورت نور آفتاب نمی‌تونن تصاویر رو با وضوح بالا نمایش بدن. صفحه های LED که به آنها ماژول نیز میگویند با قرارگیری کنار یکدیگر صفحه نمایش بزرگتری به نام ویدئو وال LED یا تلویزیون شهری ایجاد می کنند. در حالت نمایش تکی ، هر صفحه جزئی کوچک از یک نمایشگر بزرگتر است و تمامی صفحات در کنار یکدیگر یک صفحه نمایش بزرگتر را تولید میکنن. اما در حالت مولتی ، هریک از صفحاتویدیو وال تصویر جداگانه ای به نمایش میذارن، در ادامه این مطلب هم درباره اجاره ویدئو وال تهران خواهیم گفت. نرم افزار Video Wall یک رابط کاربری برای کنترل نمایشگر، کنترلر و محتوای دستگاه منبع است.

مراکز کاربرد ویدئو وال

میزان تاثیری که محتواها و پیام‌های تبلیغاتی روی ذهن بیننده میذارن، علاوه بر کیفیت تصویر، روشنایی و نبود خطوط بین تصاویر به موارد دیگه‌ای مثل مکان قرارگیری نمایشگر، کانفیگ و کالیبراسیون صفحه نمایش و… بستگی داره. نوع آخر ویدیو وال‌ها، صفحه‌های پرشده از LED‌های ریز که به آنها تلویزیون شهری نیز گفته می شود که با توجه به مقاومت بالای اون‌ها، معمولا در مکان‌هایی با شرایط آب و هوایی نامساعد استفاده میشن. قیمت دستگاه ویدئو وال بر اساس اندازه فیزیکی آن، وضوح صفحه، کیفیت اجزای داخلی و دیگر ویژگی‌‌ها تعیین می‌شود، بنابراین به طور مستقیم مشخصات فنی دستگاه بر قیمت نهایی ویدئووال تاثیر گذار است. این نوع ویدئو وال ها به دلیل طراحیهای نوین و استفاده از تکنولوژیهای جدیدتر، فضای بسیار کمتری را اشغال میکنند و همچنین آلودگی حرارتی و صوتی بسیار پایینی دارند. این ویژگی باعث میشود تا کاربرانی که فضای محدودی را در اختیار دارند، استقبال بیشتری از این محصول داشته باشند. از دیگر ویژگیهای پنل ویدئووال، جلوگیری از جا ماندگی تصویر یا (Screen Burn-in) است.

محصولات مرتبط

معرفی ویدئو وال پلانار Leyard DirectLight MT32ویدئو وال پلانار مدل MT32 اولین ویدیو وال LED تعاملی است که از هر گونه درز و یا ناپیوستگی در ساختار ویدیو وال عاری می باشد. در مورد معرفی ویدئو وال پلانار Planar Leyard DirectLight MT32 می توان گفت که با بهره گیری از تکنولوژی Leyard® PLTS مخفف (P.. معرفی ویدئو وال پلانار Leyard TWA MT32ویدئو وال پلانار مدل PLANAR Leyard TWA MT32 اولین ویدیو وال LED تعاملی است که از هر گونه درز و یا ناپیوستگی در ساختار ویدیو وال عاری می باشد. در مورد معرفی ویدئو وال پلانار Leyard TWA MT32 می توان گفت که با بهره گیری از تکنولوژی Leyard® PLTS مخفف (Pliabl.. اگر مشتری شما می‌خواهد کاری فراتر از نمایش ویدئو، متن و صدا انجام دهد، باید خود را با برخی از برنامه‌های تصویرسازی جدید آشنا کند که با ویدئو وال ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. قابلیت هایی مانند ترسیم سه‌بعدی، دسترسی از راه دور، ادغام با رسانه های اجتماعی و تعامل با صفحه لمسی به ویژگی‌های خاص و نمایش‌های دیجیتالی نیاز دارند که می‌تواند از آن‌ها پشتیبانی کند.

لیست قیمت خرید انواع مانیتور صنعتی ویدیو وال

بنابراین نمایشگرهایی که دارای Bezel 1.8 میلی‌متر بودن، به‌مراتب با قیمت گرون‌تری فروخته میشدن. اخیرا با توجه به پیشرفت تکنولوژی این فاصله به 0.88 میلی‌متر کاهش پیداکرده و در آینده کمتر هم خواهد شد. قیمت ویدئو وال به عوامل مختلفی همچون برند شرکت سازنده، نوع پنل و پس زمینه، ابعاد و اندازه، سایز صفحه نمایش، درگاه های ارتباطی، کنتراست و رزولیشن و … بستگی دارد اما در حالت کلی قیمت انواع ویدئو وال از 20 میلیون تا 170 میلیون تومان می باشد. بر اساس فرمانهایی که از طریق نرم افزار کنترل کننده ایجاد میکنید، دستگاه کنترلر محتوا را به نمایشگرها ارسال میکند و به شما اجازه میدهد که محتوای نمایش داده شده را بنا به سلیقه خود بلافاصله تنظیم و مرتب کنید.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی