معرفی گل رز و انواع +نماد رنگ ها و نکات مهم آن مجله گل باختر | atisflower

مجله خبری گل و گیاه آتیس رز که نام آن از واژه انگلیسی Rose گرفته شده است، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین گل ها در میان تمام مردم جهان می باشد که به نوعی نماد عشق و محبت نیز می باشد. این گل در شرایط آب و هوایی مختلف پرورش یافته و از تنوع بسیار بالایی از نظر رنگ، تعداد گلبرگ ها، بو، خواص دارویی و غیره برخوردار می باشد. گل بهار ارائه دهنده خدمات خرید آنلاین گل رز در ادامه به معرفی انواع مختلف آن پرداخته و ویژگی های هر یک را معرفی خواهد نمود.

http://dekoram.ir

هر روز یا هر دو روز یکبار، آب را عوض کنید تا مطمئن شوید که رشد باکتری به گل شما آسیب نمی رساند. گلدان را با آب شیرین، غذاهای بیشتر گل و مقدار مناسب سفید کننده پر کنید. گل سرخ شده را از گل فروشی ای که به آن اعتماد دارید خریداری کنید. اگر در حال بریدن گل سرخ خود نیستید، سعی کنید آنها را از یک گلفروشی مشهور بخرید، ترجیحاً از کسی که با او رابطه دارید خریداری کنید. به این ترتیب می توانید دست های خود را روی گل رزهایی که اخیراً برش خورده اید، به دست آورید تا گل رزهایی که ممکن است یک هفته در آنجا نشسته باشند. اگر می خواهید گل رز را از شاخه آن در گلدان یا باغچه جدا کنید در صبح زود زمانی که هوا گرم نشده است و خنک است این کار را انجام بدهید.

با گل استکانی یا زنگوله ای بیشتر آشنا شویم

این مکیدن می تواند منجر به ایجاد برگ ای ضعیف، جوانه های افتاده و رشد کم و قدرت کم رشد در گل ورد شود. این شته ها عسل یا شیره ای ترشح می کنند که ممکن است به شکل کپک دوده ای روی گیاه ایجاد شود و ظاهر گیاه را خراب کند من در گل های رز تو ایران این مشکل و آفت را زیاد دیده ام. شما با فشار آب زیاد می توانید به دقعات هر دو سه روز یکبار این آفات را از بین ببرید.

  • از گل رز میتوان به عنوان کادو و خوشحال شدن فرد استفاده کرد ولی امروزه قیمت ان افزایش داشته است و بعضی ها قادر به خرید ان نیستند.
  • گل رز سیاه یا همان رز مشکی جذاب یکی از کمیاب ترین گل ها است و براحتی در همه جا پیدا نمی شود.
  • لذا كنترل گلخانه و نگهداري آن در شرايط مناسب لازم و ضروري است.
  • به طور کلی در نژاد های گل رز ، بیش از ۳۰۰ گونه گیاه گلدار چوبی وجود دارد که هر کدام از آن در نقاط مختلفی از دنیا یافت می شود.
قلمه ها را در اندازه های ۱۵ الی ۲۰ سانتی متر با کاتر ببرید دقت کنید انتهای قلمه ها باید بصورت مورب ۴۵ درجه با کاتر تمیز برید شود یک قلمه باید حدود ۴ گره داشته باشد. برگهای قلمه ها را جدا کنید فقط قسمت بالایی اگر برگ داشت مشکلی نیست بگذارید بماند. این جدا کردن برگ­ها به ریشه زدن قلمه گل رز شما کمک می کند.

ارسال نظرات (۰

این گل از تیره گل سرخ و از زیر خانواده رزوئیده می­باشد. در دنیای باغبانی و گلکاری گل رز جزو محبوب­ترین درختچه ­های گلدار است که بصورت گلدانی و باغچه ­ای آن را کشت می­کنند. این گل با ترکیب بسیار زیاد رنگ­ ها باعث تنوع بسیار شده که تقریبا” هر طیفی با هر سلیقه ای می تواند آن را بپسندد.

گیاه فلفل زینتی، بامزه ترین گیاه زینتی

توسط لاله هلندی

لاله هلندی