قیمت ساخت آلاچیق و پرگولا، تخمین هزینه ساخت آلاچیق و پرگولا در سال ۱۴۰۲ سنجاق | elitarchgroup

اکثریت این نوع ترمو وود تقلبی است و چوب معمولی روسی است و در زمان تحویل فقط رنگ ترمووود روی آن خورده و ظاهرا ترمووود هست و شما هزینه ترمو را داده اید و چوب روسی رنگ شده تحویل گرفته اید . آلاچیق کلکسیونی متنوع از محصولات درجه یک مورد نیاز هر ویلاست. در آلاچیق، کیفیت در درجه اول اهمیت قرار دارد و محصولاتی با استاندارد اروپا تولید و به فروش می‌رسد. بخش مهم، سقف آن است که بسته به نوع طراحی از متریال‌های مختلف استفاده می‌شود.

طراحی آلاچیق

این نوع آلاچیق به ستون و سازه‌های از جنس دیگر متریال نیازمند لنداسکیپ است. پارچه‌های فایبرگلاس با روکش سیلیکون، پلی استر با روکش PVC5، پلی استر روکش PVC بیشترین استفاده را در ساخت آلاچیق‌های پارچه‌ای دارند. آلاچیق فلزی نسبت به نوع چوبی وزن کمتر و انعطاف‌پذیری بیشتری دارد در نتیجه مقاوم‌تر و ارزان‌تر از نوع چوبی است. تعداد فلز مورد استفاده در پایه و تیرهای آلاچیق چوبی بسته به طرح و مدل آن دارد و هرچقدر از فلز بیشتر استفاده شده باشد و سنگین‌تر باشد قیمت آن بالاتر خواهد رفت. یکی دیگر از سازه های پرکاربرد در ساخت آلاچیق ها, پارچه ها هستند.

  • با گسترش فرهنگ استفاده از آلاچیق، امروزه کمتر کسی می تواند به فکر ساخت یک ساختمان ویلایی یا شهری و آپارتمانی باشد ولی به داشتن آلاچیق فکر نکند.
  • آلاچیق، سازه‌ای است که معمولا به عنوان استراحتگاه یا سرپناه در محوطه ویلا، باغ یا روف گاردن ساخته می‌شود.
  • برای پوشش دیوارهای آلاچیق از شیشه, چوب, پارچه و … می توان استفاده نمود.
  • در زمان ساخت این سازه باید به نکات خاصی توجه داشته باشید و اصول ویژه¬ای را که در ادامه بیان می¬کنیم، رعایت نمایید.
  • آندولین عایق کاملا قدرتمندی در برابر آب و رطوبت است و دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی‌شود به همین دلیل برای مناطق مرطوب و پربارش انتخاب مناسبی است.
سقف های چوبی مشبک، که همه شکل های انتزاعی از طبیعت را به خود گرفته اند نیز با عبور نور خورشید از خود حس و حالی زیبا را به وجود می آورند. شاید یکی از پرطرافدارترین نوع سقف، سقفهایی است که به کمک رشد گیاهان رونده در طول زمان شکل می گیرند. این سقف ها بسیار زیبا هستند و حس طراوت و تازگی را به شما هدیه می دهند.

قیمت ساخت آلاچیق و پرگولا، تخمین هزینه ساخت آلاچیق و پرگولا در سال ۱۴۰۲ سنجاق | elitarchgroup

بتن در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاوم است و به همین دلیل برای استفاده در هر اقلیمی مناسب است. طراحی و اجرای آلاچیق با این سبک نیز از همین قانون و اصول پیروی می‌کند. آلاچیق‌های مدرن ساختار مکعبی، منتظم و اشکال راست گوشه دارند. آلاچیق‌های مدرن معمولا با متریال فلز، شیشه و یا ترکیب این دو ساخته می‌شوند. آلاچیق پارچه‌ای راحت‌ترین و سریع‌ترین شیوه اجرا را در میان انواع آلاچیق دارد.

آلاچیق ویلایی شمال

توسط لاله هلندی

لاله هلندی