شماره تلفن مجازی آسان تماس شماره تلفن مجازی ایران نرخ تماس ارزان ایران | ariabooking

وارد سامانه 118 می‌شوید و نام، نام خانوادگی، آدرس و اطلاعات دیگری که سامانه از شما می‌خواهد را وارد می‌کنید؛ درصورتی‌که شماره تلفن به‌درخواست فرد از سامانه حذف نشده باشد شماره تلفن مورد نظرتان را خواهید دید. در این بخش از سایت می توان کدهای شهرستان های کشور که به خاطر طرح «هم کد» به پیش شماره های استانی را مشاهده نمود. در این مواقع بهتر است خود دست به کار شده و در سایت اطلاعات مشترکان مخابرات، شماره مخاطب یا سازمان مورد نظر خود را پیدا نمایید. پیش شماره‌های کشوری، پیش شماره‌هایی هستند که برای تمام نقاط کشور یکسان بوده و به شهر صدور سیم کارت بستگی ندارند. به پیش‌شماره تلفن شهرهای اراک، تفرش، آشتیان، خنداب، میلاجرد، جاورستان و کمیجان عدد ۳ و به شهرهای مامونیه، نیم ور، محلات، دلیجان و نراق عدد ۴ اضافه می‌شود.

با استفاده از این مقاله، می‌توانید پیش شماره مورد نظر خود را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. شما می‌توانید در قسمت نظرات، ما را از سوالات، انتقادات یا پیشنهاداتتان مطلع کنید. از بین این سه پیش شماره، ۰۹۲۲ محبوب‌ترین و فراوان ترین پیش شماره رایتل است. اگر برنامه «تلفن» را ندارید، آن را از «فروشگاه Play» بارگیری کنید. نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که دیدگاه ارسال می کنم در این مرورگر ذخیره کنید. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است.

  • برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز مشاوره رایگان در این زمینه لطفا اینجا را کلیک بفرمایید.
  • با رشد روزافزون فناوری، استفاده از تلفن ابری به عنوان یک ابزار قدرتمند در مراکز بهداشتی و درمانی به عنوان یکی از راهکارهایی که می‌تواند کیفیت ارائه خدمات به بیماران را بهبود بخشد، به تدریج شماره تلفن هتل فردوسی تهران رواج یافته است.
  • اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.
  • مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول که مزاحم تلفنی دارند می توانند به مراکز تلفن ثابت (در تهران) و ادارات مشترکین (سایر استانها) مراجعه، و با ارائه اصل کارت ملی، سند خط و تکمیل فرم مربوطه جهت پیگیری اقدام نمایند.
  • تلفن ابری با ارائه خدمات ارتباطی از طریق اینترنت، به شرکت‌ها و کسب‌وکارها در این صنعت کمک می‌کند تا عملکرد خود را بهبود بخشند و بازدهی بیشتری داشته باشند.
شماره تلفن مجازی آسان تماس شماره تلفن مجازی ایران نرخ تماس ارزان ایران | ariabooking در فهرست دوم نیز می‌توانید به راحتی کد مرکز هر استان را مشاهده کنید. در طرح همکدی استان گلستان، شماره تلفن ثابت مشترکین از هفت رقم به هشت رقم تغییر یافت. آشنای اول نام تجاری شرکت ارتباطات ثابت ایران است که زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران می‌باشد. شرکت مخابرات ایران که بیش ۹۸ درصد شماره‌های تلفن ثابت ایران را در اختیار دارد، در سال‌های اخیر نام تجاری آشنای اول را برای خود برگزید. هرچند که نام تجاری آشنای اول در میان مردم چندان شهرتی پیدا نکرد و مردم این شرکت را با نام خودش یعنی مخابرات ایران می‌شناسند.

شماره تماس : 91001664- ۰۲۱

همه ی افراد می توانند با این شماره ها تماس داشته باشند و همچنین برای مشترکین درون استانی شماره گیری بدون نیاز به پیش شماره است؛ اما برای مشترکین خارج استانی گرفتن پیش شماره الزامی است. شماره گیری این خطوط با تلفن همراه چه برای مشترکین درون استانی و چه خارج از استانی با پیش شماره امکان پذیر است. پیش شماره استان + شماره تلفن هشت رقمی و با تلفن ثابت کافی است شماره تلفن هشت رقمی را بگیرید. امروزه شماره تلفن های ثابت در دسته ها و شکل های مختلفی ارائه میشوند. بعنوان مثال از نظر ملی یا استانی بودن،تعداد ارقام (3،4،5،8 رقمی بودن) و شرکت های ارائه دهنده آنها متفاوت میباشند که در ادامه به توضیحات هر یک خواهیم پرداخت.

انواع شماره تلفن های موجود در ایران

یکی از این تکنولوژی‌ها که در صنعت بانکداری و مالی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند، تلفن ابری است. تلفن ابری، یک سیستم مبتنی بر اینترنت است که به شرکت‌ها و سازمان‌ها امکان می‌دهد تا از طریق شبکه اینترنت به صورت مرکزی و از راه دور ارتباط برقرار کنند. تلفن های ثابت اینترنتی بر مبنای تکنولوژی Cloud یا ابری نسل جدید مراکز تماس را بوجود آورده اند. مراکز تماس ابری در برگیرنده تمام مزایای ذکر شده در این مقاله هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز مشاوره رایگان در این زمینه لطفا اینجا را کلیک بفرمایید.

فهرست کد تلفن شهرستانهای کشور

توسط لاله هلندی

لاله هلندی