روزنامه دنیای اقتصاد 1390 06 06: مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران تغییر کرد | brassonline

از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته سر شد و سود ناخالص دوره به 866 میلیارد و 947 میلیون ریال رسید. عقد قرارداد با شرکت سارایه اسپانیا از طریق GIC برای اجرای پروژه بلاتکلیف یزد 1 به مبلغ 82 میلیون یورو ( که عدد واقعی 73 میلیون یورو می باشد)که سهم شرکت GIC قبلا گفته شد. این سمینار با حضور بیش از ۴۰۰ متخصص و کارشناس در حوزه‌های مختلف صنعت در محل هتل صفاییه یزد آغاز به کار کرد.

نسخه‌برداری و بازنشر اطلاعات به هر روش، در هر نوع رسانه و با هر هدفی ممنوع و پیگرد قانونی دارد. دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند. پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.

واحد نورد سنگین شرکت فولاد آلیاژی ایران توانست با همت و تلاش پرسنل سخت‌کوش و واحدهای پشتیبان و جانبی خود، در بهمن ماه امسال برنامه‌های تولید را محقق سازد. این شرکت همچنین با دریافت تندیس بنیاد جهانی انرژی، لوح تقدیر جامعهٔ مدیریت سبز اروپا را دریافت کرد. پس از افزایش غبارهای آلایندهٔ هوا، این شرکت ۲۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز غبارگیرها سرمایه‌گذاری کرد و برای نگهداری و تعمیر تجهیزات فوق، ۲۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند. در نشست آیین آغازین پروژه خط تولید وایر در شرکت فولاد آلیاژی ایران در دهمین روز از خردادماه سال ۱۴۰۱ عمده ترین اهداف و برنامه‌های توسعه ای این شرکت تشریح و بر تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های یزد ۱ و احداث خط تولید وایر تاکید گردید. امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان اشکذر ضمن بازدید از روند تولید فولاد آلیاژی، در نشستی با مدیرعامل و اعضای کمیته فرهنگی شرکت فولاد آلیاژی ایران دیدار و گفت و گو کردند. با همت و پشتکار مدیران و کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران اولین ذوب کوره در پروژه یزدیک محقق شد.

یکصد و شصت و هشتمین شماره هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات‌آنلاین منتشر شد

روزنامه دنیای اقتصاد 1390 06 06: مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران تغییر کرد | brassonline کارخانه مشتمل بر چهار واحد اصلی یعنی واحد فولادسازی شامل سه کوره قوس ۴۵ تن، سه LF، خطوط VD و VOD ، دو خط ریخته گری و دو خط ریخته گری تک باری است. به گزارش استیل ایران به نقل از گسترش صمت، اما هم‌اکنون این محصول که از کیفیت لازم برخوردار بوده و با قیمت تمام شده مناسب به مقدار زیاد در کشور تولید می‌شود، سود زیادی برای کشور به همراه می‌آورد. این شرکت در سال گذشته مبلغ 7 هزار و 795 میلیارد و 605 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

اولین ذوب پروژه یزد یک با موفقیت انجام شد

ارائهٔ خدمات فولادی شامل عملیات تخلیه و بارگیری، انبارداری، برش‌کاری عرضی و طولی، سبک‌سازی کلاف، بهینه‌سازی فیزیکی محصولات فولادی، عملیات تبدیلی، پرس‌کاری، شکل‌دهی و سایر خدمات فولادی صنایع مس تبریز توسط سرویس سنترها. این شرکت در راستای سیاست‌های بهبود وضعیت محیط زیستی اطراف خود، مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای طرح جمع‌آوری و هدایت پساب‌های شهرهای مجاور و ارتقا تصفیه‌خانهٔ پساب‌های آن شهرها، با هدف بهبود وضعیت زیست‌محیطی منطقه پرداخت می‌کند. این شرکت برای حفظ محیط زیست، ۱۰٪ حمل نقل محصولات خود را به صورت ریلی کرد.

  • او بر این باور است که در امسال رشد مناسبی نسبت به سال قبل از لحاظ تولید داشته‌اند به گونه‌ای که برنامه تولید سال قبل که۷۰۰هزار تن بود محقق شد و در امسال رقمی بیش از ۸۵۰ هزارتن ورق فولادی در نظر گرفته‌ایم که تاکنون ۲درصد از این برنامه جلو هستیم.
  • جالب است از یک طرف تولید نسبت به سال 93 بالغ بر 20 درصد کاهش می یابد و از طرف دیگر قرارداد (ریومپ) افزایش تولید امضاء می شود به طوری که در اردیبهشت‌ماه امسال گزارشی مبسوط از دور شدن فولاد آلیاژی از مأموریت و اهداف آن در سایت‌ها، روزنامه‌ها و نشریات منتشر شد.
  • وی ادامه داد دانشگاه پیام نور استان یزد شامل10مرکز وواحد ومرکز رشد،مرکز نوآوری وپژوهشکده پوششهای نانو ساختار می باشد.
  • دکتر مهد.وی نژاد رئیس دانشگاه پیام نوراستان یزد،دکتر خادمی معاون مرکز یزد به همراه تعدادی از مدیران ستادی با مهندس چاییچی مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ومهندس علی دوستان عضو هیات مدیره آن شرکت دیدار وگفتگو کردند.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی