راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون بررسی 5 مدل برتر | behtarin-laptop

این لپ تاپ به پردازنده‌ی Core i5-1155G7 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe Graphics مجهز است و در نتیجه می‌تواند اکثر نیازهای روزمره کاربران را به راحتی مرتفع نماید. پاسخ دقیق این سوال به لپ تاپی که شما برای خرید انتخاب کرده‌اید وابسته است. برای مثال لپ تاپ‌های گیمینگ که هم‌اکنون بالای 45 میلیون تومان قیمت دارند می‌توانند به راحتی کاربر را تا 6 یا 7 سال آینده همراهی کنند، اما محصولات ضعیف‌تر و ارزان‌تر طبیعتاً عمر مفید کمتری هم خواهند داشت. به عنوان یک قانون سرانگشتی می‌توان گفت اکثر محصولات الکترونیکی هوشمند حدود 5 سال عمر مفید دارند. افزون بر این، کامپیوترهای شخصی معمولاً نسبت به یک لپ تاپ با همان مشخصات، قیمت کمتری دارند و همچنین قابل ارتقا هستند، در حالی که سخت افزارهای اصلی لپ تاپ مانند کارت گرافیک و پردازنده را هیچگاه نمی‌توان ارتقا داد.

راهنمای خرید و بهترین SSDهای پیشنهادی در بازار ایران (فروردین

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها در رده‌ی قیمت ۲۰ میلیون تومان می‌تواند «تینک‌بوک لنوو مدل 15 G2» باشد؛ چراکه با پردازنده‌ی نسل‌یازدهمی Core i5 اینتل و گرافیک انویدیا MX450 ترکیب مناسبی از قدرت‌ پردازشی و گرافیکی دارد. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی FHD، دو درگاه تایپ C با پشتیبانی از تاندربولت ۴ و DisplayPort و وزن مناسب ۱٫۷ کیلوگرمی از دیگر امکانات این لپ‌تاپ میان‌رده‌ی لنوو است. ناگفته نماند می‌توان با ارتقای رم هشت گیگبایتی و اضافه‌کردن حافظه‌ی SSD سرعت آن‌ را افزایش چشمگیری داد. صفحه ‌نمایش مات (Anti-glare) به پنل IPS مجهز است و دارای روشنایی تا 250 نیت است. اگر بودجه ای بین 30 تا 40 میلیون تومان برای خرید لپ تاپ گیمینگ در نظر گرفته اید ، پیشنهاد های این صفحه مخصوص شماست.

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

بعد از تجربه راه‌اندازی آلوتاپ، تصمیم گرفتم تا سراغ علاقه همیشگی خودم یعنی دنیای فناوری برم و مفتخرم به عنوان موسس و سردبیر آلومگ، قلمم رو پیشکش علاقه‌مندان تکنولوژی و دنیای فناوری کنم. اولویت بندی تحویل خودروهای طرح فروش یکپا…تمرکز دولت چین بر رابط مغز و کامپیوتر ؛ …ساخت هواپیمایی با سرعت 3 کیلومتر بر ثانی…تولید نوعی پلاستیک قابل بازیافت بدون نیا…پرسنل رباتیک پلیس نیویورک به زودی کار خو…

این سری لپ تاپ ایسوس یکی از سریع ترین ، پر کاربرد ترین و بهترین لپ تاپ هایی است که در سال 2021 می توانید خریداری بهترین لپ تاپ بین 30 تا 40 میلیون کنید. این لپ تاپ تنها 1.7 کیلوگرم وزن دارد ، پردازنده آن اینتل Core i5 1035G1 است که 6 مگ کش داشته و یکی از سریع ترین پردازنده های فعلی د دسته سیستم های میان رده به شمار می رود. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 یا 25 میلیون تومان هستید، لپ تاپ ایسوس VivoBook R564JPرا حتما خریداری کنید. این سری لپ تاپ ایسوس یکی از سریع ترین ، پر کاربرد ترین و سریع ترین لپ تاپ هایی است که در سال 2021 می توانید خریداری کنید. برای کارهای صنعتی ، بهترین لپ تاپ گیمینگ را می توانید در لیست قیمت تا 20 میلیون تومان مشاهده کنید.

  • پردازنده Intel Core i H، رم 16GB، حافظه 1TB PCIe با سرعت بالا، حکایت از قدرت یک لپ تاپ جذاب و پرچمدار دارد.
  • همه ما برای خرید وسایل مورد نیاز خود بودجه‌ای در نظر می‌گیریم و سپس اقدام به خرید می‌کنیم.
  • این محصول یکی از تولیدات برند لنوو بوده و از سری میان رده‌های این شرکت با پردازنده‌های AMD ۳۰۲۰e است.
  • لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IMH05-NB یکی از دستگاه‌های خوبی است که باید در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 60 میلیون به آن اشاره کنیم.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون بررسی 5 مدل برتر | behtarin-laptop

توسط لاله هلندی

لاله هلندی