دستگاه تولید پیش دستی کاغذی لیوان و پیش دستی کاغذی | ایران کاپ

این می تواند به راحتی با دستگاه شما مناسب باشد و فضای کافی برای ذخیره مواد اولیه و جعبه های مقوایی برای بسته بندی داشته باشد. ظرفیت تولید شما با این دستگاه در بهترین حالت عدد (30 کارتن) در روز می باشد. اگر یک روز زمان تولید و یک روز زمان بازاریابی و توزیع در نظر بگیرید با سود 10 تومان به ازای هر لیوان ماهانه با کسر هزینه های اجاره، 4 میلیون تومان درآمد خواهید داشت. این در صورتیست که شما توانایی توزیع 30 کارتن لیوان و یافتن 30 مشتری در یک روز را داشته باشید. ممکن است کسانی را که تولید لیوان کاغذی داشته اند جهت مشورت معرفی نمایید.

  • در این دستگاه ها کاغذ مخصوص به صورت رول در ضخامت های مختلف به عنوان ماده اولیه وارد دستگاه می شود و بعد از قالب گیری، ضایعات آن برش می خورد و لیوان تولید می شود.
  • اگر به دنبال مشاهده آگهی‌های دستگاه تولید لیوان کاغذی و یا خرید و فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی در شهر تهران هستید، دیوار بهترین پیشنهادها را برای شما دارد.
  • دستگاه تولید لیوان کاغذی در این روزها که لیوان های کاغذی بازار خوبی پیدا کرده اند, توانسته‌اند که مشتریان زیادی را … خرید زیر قیمت یک ملیون امکان پذیر نمی باشد.
  • ارائه نمونه رایگان از خریداران بخواهید آنها را برای چند روز امتحان کنند.
  • در این راستا مجموعه فن آوری تهران اقدام به توسعه برنامه طراحی و تولید اقسام مختلف قالب ها در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان محترم نموده است .

قبل از اینکه تصمیم به تولید انواع خاصی داشته باشید، از فروشندگان محلی بپرسید که آیا خرید خواهند کرد یا خیر. در عین حال سعی کنید آنهایی را انتخاب کنید که تقاضای مداوم در بازار دارند. برای انجام این کار، به مغازه ها، غذاخوری ها، فروشندگان خیابانی، و مشاغل پذیرایی یا مواردی از این دست مراجعه کنید و نمونه های رایگان را نشان دهید. به طور کلی، اگر نیاز کمی دارید و فقط بشقاب های کاغذی معمولی مانند بشقاب های کاغذی سایز 7 اینچی یا کاسه ای 4 اینچی که معمولاً برای سرو پنی پوری یا سوموزا استفاده می شود درست می کنید، می توانید آن را با قیمت انتخاب کنید. شما باید جزئیات فرآیند تولید خود، نوع مواد اولیه ای که قرار است استفاده کنید و سایر جزئیات مانند تعداد روزهای فعالیت واحد شما و ظرفیت تولید آن را ارائه دهید. همچنین مطمئن شوید که تمام مدارک و مجوز لازم برای راه اندازی کسب و کار خود را در آن منطقه به دست آورده اید.

سود کسب و کار تولید لیوان کاغذی چه قدر است؟

دستگاه تولید پیش دستی کاغذی لیوان و پیش دستی کاغذی | ایران کاپ در سیستم بازاریابی امروز خود لیوان ها به عنوان بستر تبلیغات حرفه ای شناخته می شوند. اگر شما بتوانید در حوزه تبلیغات نیز کار بگیرید برای هر لیوان شما می توانید بین 1000 تا 2000 تومان قیمت گذاری کنید. جهت خرید و مشاوره رایگان قبل از خرید میتوانید با شماره های تماس وپل های ارتباطیدرج شده در وب سایت با پشتیبانان شرکت تجهیز فناوری تهران در ارتباط باشید. در بازار آنلاین به روز رسان ( فروشگاه اینترنتی بروزرسان ) محصولات تازه با تنوع بی نظیر با تخفیف،ارسال رایگان،به ارزان ترین قیمت درب منزل تحویل داده می شود.

لیست قیمت دستگاه تولید لیوان پلاستیکی

برای راه اندازی کسب و کار تولید بشقاب کاغذی به زمین بزرگی نیاز ندارید. یک اتاق با مساحت 250 تا 500 فوت مربع به اندازه کافی خوب است. اگر به دنبال ثبت این لحظه با راه اندازی کسب و کار تولید بشقاب کاغذی خود هستید، این زمان مناسب برای شماست. 4-چاپ تبلیغات بر روی ظروف یکبار مصرف کاغذی بسیار آسان می باشند.

بشقاب و پیشدستی کاغذی – تک جام – دستگاه تولید لیوان کاغذی

اصل حرف من اینه که دوستان خودشون در مورد کسب و کار، خیلی منطقی و شدنی، تحقیق کنن و بعد ریسک سرمیه گذاری محدودشون را انجام بدن. در غیر این صورت خیلی از فرصت های سرمایه گذاری رو ممکنه از دست بدن. لیوان های پلاستیکی فقط مناسب نوشیدنی های سرد هستند و اگر از آن لیوان ها برای نوشیندنی های گرم استفاده کنید، خاصیت سرطان زایی خواهند داشت. اما شما می توانید با خیال راحت برای نوشیدنی های گرم نیز از لیوان های کاغذی استفاده کنید.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی