خرید اینترنتی و تلفنی کتاب معماری منظر فدک بوک | معماری نواز

داشتن تسلط بر دو جنبه هنر و فن، در علم معماری بسیار مهم و تعیین‌کننده معماری است. درخواست شما با موفقیت ثبت گردید و کارشناسان ما با شما تماس خواهد گرفت. برای به کار گرفتن قابلیت این وب‌سایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکن‌شده باشد. همچنین در صورتیکه وضعیت کتاب خریدار شده از ” قابل تهیه از بازار ” باشد تنها در صورتیکه قابل لغو است که کتاب از بازار کتاب فراهم نشده باشد. در صورتیکه کتاب درخواستی شما در فاکتور ارائه شده ناموجود باشد می توانید با شماره موسسه .تماس گرفته تا برای تهیه آن اقدام نماییم.

  • همچنین یک مهندس معمار موفق، باید بر مباحث اجرایی، عملیاتی و محاسباتی نیز مسلط بوده و از انجام آنها لذت ببرد.
  • این کتاب مجموعه ی 14 گفتگوست که در فاصله ی دسامبر 2013 تا جوالی 2014 با برخی از شاخصترین استادان موسسه ی معماری کالیفرنیای جنوبی انجام شده اند.
  • گفتنی‌ست دانلود کتاب‌های رایگان نیز از جمله بخش‌های پرطرفدار این فروشگاه اینترنتی به شمار می‌آید که آثار متنوعی را دربرمی‌گیرد.
خرید اینترنتی و تلفنی کتاب معماری منظر فدک بوک | معماری نواز

آیا به معماری علاقه دارید؟ آیا دانشجوی رشته معماری هستید؟ قصد دارید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید؟ اگر پاسختان به این سوال‌ها مثبت است، پس به شما توصیه می‌کنیم نگاهی به بهترین کتاب‌های معماری در اپلیکیشن کتابراه بیندازید و با خرید کتاب‌های این فروشگاه خود را ارتقا دهید. هدف از ترجمه این کتاب اشاعه فرهنگ نوین میان رشته ای و اهمیت و ضرورت چنین نگرشی در دنیای معماری امروزیست که جای خالی آن به شدت حس می شود و با کمک آن میتوان رویکردی تلفیقی نسبت به روند طراحی ، انتخاب مصالح، فرم ساختمان و غیره پیدا نمود. طبق آنچه در پیش درآمد کتاب فرایندهای طراحی دیجیتال آمده این کتاب،به شناسایی مسائل مرتبط با فرآیندهای طراحی دیجیتال می پردازد و از منظـر روششناسـی آنهـا را مـورد کاوش قـرار می دهـد. ایـن کتـاب در ادامـه کتـاب پارادایم معماری الگوریتمیک منتشر شده و در تکمیل بیان کیفیتها و ددلایل پدیده ها در آن کتاب، به ارائه روش شـکل گیری آنها میپردازد. کتاب از سـه فصل تشـکیل شـده که هر یک به فراخور داده های مورد نیاز این مطالعه شکل گرفته اند.

عناصر طراحی بصری در منظر اثر بل ترجمه مثنوی

در این کتاب ساختاری واضح و ابتکاری در جهت بحثی جدی تر درباره مقطع معماری ارائه شده است تا پایه های مشترکی برای گفت وگو در پویش‌ها و تجربیات معماری ایجاد شود.با آرل در ادامه همراه باشید…. کتاب‌های معماری تنها برای دانشجویان نیست و اگر سال‌ها پیش از این رشته فارغ‌التحصیل شده‌اید و هم‌اکنون مشغول به کار هستید، بهتر است هر چند وقت یک بار با دانلود تازه‌‌های کتاب معماریخود را به روز کنید و از نسل جدید عقب نماید. فروشگاه کتابراه نیز تمام تلاش خود را می‌کند تا علاوه بر ارائه‌ی موقعیتدانلود کتاب‌های رشته معماری وبهترین کتاب‌های معماری را نیز در اختیارتان قرار دهد. رشته مهندسی معماری، دانشی بین‌رشته‌ای است و ترکیبی است از هنر و فن. معمار در کنار زیبایی‌شناسی، زیباسازی و…، علم مقاومت و ایستایی سازه، مصالح و… را نیز دارد. ماهیت اساسی این رشته بر هنر پایه‌ریزی شده و ایده‌پردازی و نوآوری نقش اصلی در آن را ایفا می‌کند؛ اما در کنار آن، دروس علمی و فنی برای اجرا و ساخت‌وساز نیز کاربرد بسیاری دارند.

به منظور حمایت از نویسندگان و ناشران داخلی و همچنین رعایت کپی رایت از قراردادن کتاب های فارسی بر روی سایت معذوریم. اگر بعد از جستجو در سایت کتابتون رو پیدا نکردید با شماره موسسه تماس بگیرید تا اپراتور بصورت تلفنی درخواست شما ثبت گردد. جهت درخواست کتاب ابتدا بایستی فرم درخواست کتاب را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود توجه داشته باشید بعد از تکمیل نمودن فرم درخواست کتاب, درخواست شما برای ما ارسال می شود و کمتر سه ساعت کاری با شما تماس گرفته خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه (خانه کتاب اسلامشهر) به عنوان توزیع کننده کتاب و محصولات فرهنگی تلاش دارد فاصله میان ناشرین و مصرف کنندگان را کمتر کند و امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات در هر مکان و زمان بدهد. کتابانه فرصت خرید کتاب را به صورت اینترنتی و غیرحضوری فراهم کرده است. دوستداران کتاب و کتابخوانی، می‌توانند آثار مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کتابانه با تخفیف خرید کنند. این کتاب سومین جلد از مجموعه کتاب های منتشر شده از انتشارات Design Reader است که توسط متفکرین پیشگام در حوزه های معماری و نظریه زیبایی شناسی پدید آمده و به موضوعاتی میان رشته ای همچون کاربرد و اشتراکات علوم زیست شناسی، جامعه شناسی ،فلسفه و عصب شناسی با معماری می پردازد.

مجموعه معماری – کنکور ارشد – کتاب چهارم – زبان تخصصی معماری

توسط لاله هلندی

لاله هلندی