با این روش ها شاخه های رز را به مدت طولانی نگهداری کنید!! | atisflower

مجله خبری گل و گیاه آتیس‌های رز زبانه‌ی آتشین، معمولا ساقه‌های سستی دارند و برای چیده شدن یا قرار گرفتن در گلدان بسیار مناسب هستند. این نوع گل به آفتاب کامل نیاز دارد و ارتفاع آن بین 2 تا 4 فوت متغیر خواهد بود. دارای برگ‌های درخشان و رایحه‌ای به مانند شرین بیان می‌باشند.

این گل زیبا در همه مناسبات، جایگاه خاص خود را دارد و جلوه ی زیبایی به آنجا می بخشد. در این مقاله از اکادمی ان را به طور کامل معرفی و اصول مراقبت و نحوه تکثیر آن را توضیح دادیم. چنانچه ذهنیتی در این مورد داشتید با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. در روش قلمه زنی باید یک قلمه که دارای شش برگ می باشد را به شکل زاویه دار با اندازه های 15 تا 20 سانتی متر جدا کنید.

راهنمای کامل گل رز : معرفی گل رز، انواع و نماد های آن

این بیماری به‌صورت نقطه‌های زرد ریز روی برگ گل رز گسترش می‌یابد‌. عدم کنترل بیماری و تکثیر قارچ‌ها سبب خشک‌شدن برگ‌ها و تضعیف درختچه می‌شود. 2- همچنین گل رز هلندی به رطوبت کافی نیاز دارد تا بتواند به خوب رشد کند. همچنین گیاهان پیوند شده قبل از تولید گل های با کیفیت بالا نیاز به دوره پرورش طولانی دارند. در آلمان و هلند تکثیر با پیوند هنوز یک روش تکثیر مهم محسوب میشود.

http://dekoram.irبه شما پیشنهاد می‌کنیم مراسم گلاب گیری کاشان را از دست ندهید. این گل گلبرگ ها و شکوفه های بزرگی دارد و انواع آن شامل رنگ زرد و طلایی است. اگر گل رزی می خواهید که بزرگ تر از گل مینیاتوری اما نه به بزرگی اندازه یک رز استاندارد باشد، رزهای پاسیویی را امتحان کنید. رزهای هلندی دارای خلوص رنگی بالاتری به نسبت سایر گونه های رز می باشند. رزهای بالارونده یا رامبلرها شامل گل هایی کوچکی می باشند، که میتوان آنها را بر روی حصار ها ، نرده ها ، آلاچیق ها و درختان با استفاده از چوب بلند و یا هر محافظی کاشت.

  • برای اینکه شکاف بهتر مسدود شود می توان روی آن را با چسب مخصوص پیوند پوشاند.
  • ته قلمه ها را مي توان براي ريشه زائي بهتر با پودرهاي حاوي هورمون تيمار كرد.
  • لازم به ذکر است در این مرحله بذرها به هیچ وجه توانایی انتقال به فضای باز را ندارند بنابراین بهتر است با رشد کافی گیاه، آنها را به فضای باز منتقل نمایید.
رز آلبا به بیماری‌ها مقاوم است، نگهداری آسانی دارد و می‌تواند شرایط سایه و سرما را به خوبی تحمل کند. انواع گل رز رونده وجود دارند که در نحوه کاشت شباهت زیادی به هم دارند. گل رز رونده برای تزیین حصارهای اطراف یک فضا بسیار مناسب اند. همچنین با کاشتن گل رز رونده در باغچه منزل می‌توانید منظره ای دیدنی ایجاد کنید.

گل رز باغی جدید New Garden Roses

توسط لاله هلندی

لاله هلندی