بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز -ایران ارز دیجیتال

پس از ورود به حساب کاربری بر روی گزینه “Account” موجود در گوشه بالا سمت راست صفحه بروید. 2. در یکی از بخشهای صرافی کوینکس به ترید و معامله بپردازید (اسپات، فیوچرز…). معاملات فیوچرز در صرافی های ایرانی ممکن نیست و فقط بعضی صرافی های ارز های دیجیتال خارجی امکان معاملات فیوچرز را برای مشتریانشان فراهم کرده اند. در مرحله بعد توکن های CET با توجه به حجم معاملات بین تریدرها توزیع می شود. پیش از آنکه اقدام به حذف یا غیرفعالسازی حساب کاربری صرافی کوینکس خود کنید لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید. پلتفرم OVR دنیای فیزیکی و مجازی را از طریق “واقعیت افزوده” ادغام می کند و بعد جدیدی را ایجاد می کند که در آن همه چیز ممکن است. در وهله اول میتوانیم به امنیت شبکه کوینکس بپردازیم و از جنبه دوم نیز میتوانیم امنیت حساب کاربری کاربران را در این صرافی مورد ارزیابی قرار دهیم.

هر دوی این صرافیها روشهای معاملاتی مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار میدهند. در آخر نیز رمز عبور خود را در اختیار هیچ فرد دیگری قرار ندهید. با در نظر گرفتن تمام موارد بالا، با انتخاب گزینه آبی رنگ “I’ll reconsider it” مراحل غیرفعالسازی حساب کاربری شما تکمیل خواهد شد. در آخر با انتخاب گزینه آبی رنگ “Next” به مرحله بعد بروید. ۱.اندروید: عبارت google authenticator را در گوگل پلی جستجو کنید. برای این کار،.پس از ورود به حساب،.در قسمت «Security» روی فعالسازی (Enable) تایید هویت گوگل کلیک کنید. عوامل مختلف احراز هویت را بررسی می کند. به صورت کلی احراز هویت در صرافی کوینکس برای کاربران از سه مرحله تشکیل می شود. این دو صرافی در سال 2017 تاسیس شدهاند. بازار ارزهای دیجیتال گزینه های متنوعی اعم از خوب و بد را ارائه می دهد بنابراین هر دوگروه مبتدیان و کاربران حرفه ای رمزنگاری ، قبل از هرگونه سرمایه گذاری باید یک صرافی امن و قابل اعتماد انتخاب کنند.

این کد را در فیلد دوم “Email Verification code” تایپ کنید. در این مرحله کد تأییدی از جانب صرافی به آدرس ایمیل شما ارسال میشود. چند روش برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی کوینکس وجود دارد؟ در این صرافی به سه روش Limit، Market و Stop-Limit می توانید به انجام معاملات خریدوفروش ارز دیجیتال بپردازید. او در سال 1391 از دانشگاه پلی تکنیک در رشته ریاضیات و ریاضیات کاربردی فارغ التحصیل شد همچنین او قبلاً در Tencent TEG ، Weibo و FutuSecurities به فعالیت داشته و از سال 1392 به انجمن بیت کوین پیوست. در کادر بعدی باید قیمت بیت کوین را وارد کرد. تمام درخواستهای برداشت در انتظار (Pending) موجود در حساب کاربری شما، کنسل خواهند شد. تمام سفارشات باز موجود در حساب کاربری شما، کنسل خواهند شد. پس از تأیید ایمیل، در گام بعدی به صفحه مربوط به انتخاب رمز عبور جدید خواهید رفت.

خود کنید لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید.

یک موتور پردازش پرسرعت، تراکنش های سپرده گذاری و برداشت سریع و ارائه امکان رزرو کامل از جمله مزایایی هستند که به واسطه آن ها کوینکس می تواند رمزارز ها را در ابعاد مختلف مبادله کند. میتوانید با وارد کردن کد تخفیف «ghx3r» در قسمت ریفرال «referral» هدیه کاهش هزینه کارمزد معاملاتی دریافت کنید. توجه داشته باشید که با تکمیل این مرحله اکانت شما حذف شده و تنها در صورت برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی کوینکس میتوانید حساب کاربری خود را صرافی coinex برای ایرانیان مجدد فعال کنید. سپس در فیلد دوم “Confirm password” مجدداً رمز عبور انتخابی خود را عیناً تایپ کنید.

پس از ورود به صفحه Sign in، بر روی گزینه “Forget password” کلیک کنید. پس از ورود به این صفحه، بر روی گزینه “Sign in” موجود در گوشه بالا سمت راست صفحه کلیک کنید. ابتدا باید براساس نسخه گوشی که می تواند (IOS) یا (اندروید) باشد، (Google Authenticator) را دانلود کرده و بعد آن را در گوشی موبایلتان نصب کنید. در این مرحله باید ابتدا کد کشور و سپس شمارهتلفن خود را وارد نمایید سپس دکمه Send Code را بزنید و کد ارسال شده به موبایلتان را در کادر مربوطه وارد نمایید.

در کادر بعدی باید قیمت بیت کوین را وارد کرد.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی