انواع نقاشی ساختمان معرفی 9 تکنیک پرطرفدار و جذاب مجله آچاره | alborzpainting

رنگ‌ روغنی به سه دسته مات، براق و نیمه براق تقسیم می‌شود که هر نوع، ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. برای مثال رنگ روغنی مات، ایرادهای دیوار را کمتر نشان می‌دهد. رنگ روغنی نیمه براق هم، ترکیبی از خواص هر دو نوع رنگ روغن براق و مات را دارد و برای زمانی مناسب است که بین انتخاب رنگ روغنی براق و مات، سر دوراهی مانده‌اید. قبل از هرچیز، نگاهی به جدول مقایسه انواع رنگ‌های ساختمانی جدید در این مطلب می‌اندازیم و در آن نکات مهم مربوط به هر رنگ را بررسی می‌کنیم. این جدول به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت و به صورت مقایسه‌ای، اطلاعات مهمی را در مورد هر نوع رنگ در نقاشی ساختمان به دست بیاورید.

  • در این محتوا علاوه بر تکنیک‌ها به بررسی انواع رنگ ساختمان برای تصمیم گیری بهتر شما پرداختیم، اما باز هم بد نیست که با متخصصین مجرب جهت اجرای آن مشورت کنید.
  • بلکا که از متریال درجه یک طبیعی ساخته شده، یکی از گزینه های ارزان برای نقاشی ساختمان به شمار می رود.
  • یکی از نکاتی که در زمان استفاده از رنگ‌های کینتکس باید به آن توجه داشته باشید این است که، هیچگونه نم یا رطوبتی نباید در زیر آن وجود داشته باشد.
  • این تکنیک یکی از زیبارین نقاشی‌های ساختمان به شمار می‌رود زیرا طرحی برجسته به دیوار می‌دهد.
  • در پایان بخشی از شیوه های رنگ آمیزی ساختمان که بصورت کلاسیک، مدرن و پست مدرن هستند را به شما معرفی می کنیم.
  • در این مرحله باید هر قسمتی از دیوارها که آسیب دیده و یا خراش های کوچکی برداشته رو بتونه کاری کنید.

علاوه بر این روش های ایجاد خلاقیت در نقاشی ساختمون خیلی زیاده و می تونید با اندکی خلاقیت دیوارهای خونتون رو خلاقانه رنگ آمیزی کنید. اگر هم شک دارید که ممکنه از پسش برنیاین، کار رو بسپارید نقاشی منزل به کاردان اش. کاتالوگ های رنگ یک ابزار خیلی مناسب برای انتخاب رنگ ساختمانه که می تونید از اون استفاده کنید. شاید وقتی برای اولین بار انبوهی از رنگ ها رو ببینید نگران شده و یا بترسید؛ اما کاتالوگ ها می تونن در انتخاب یک رنگ مناسب به شما کمک کنند. یک روش جالب برای نقاشی ساختمان این است که به جای قلم مو از پارچه استفاده کنید.

اگر خدمات نقاشی ساختمان به صورت اصولی انجام نگیرد باعث شره کردن رنگ و همچنین موج‌دار شدن دیوار می‌شود. در نتیجه، از آنجایی که انتخاب رنگ و عملیات نقاشی سطوح امری تخصصی است باید آن را به متخصصان سپرد. اگر قصد اجرای این مدل رنگ آمیزی را دارید؛ توصیه می‌شود قبل از اقدام به انجام آن، ابتدا با 

آموزش رنگ آمیزی با اسپری آشنا شوید. انواع رنگ ساختمانی مولتی‌کالر پس از اجرا به صورت رنگ زمینه با رگه‌هایی از رنگ‌های مختلف دیده می‌شود.

سنگ اسلب چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

انواع نقاشی ساختمان معرفی 9 تکنیک پرطرفدار و جذاب مجله آچاره | alborzpainting در صورتی که روی دیوارها سوراخ یا شکافی ایجاد شده، می توانید با بتونه کاری و سپس مجددا سنباده زنی آن را برای پرایمر و رنگ آمیزی ساختمان آماده سازید. یکی دیگر از روش های رنگ آمیزی ساختمان، استفاده از اکلیل های مخصوص است. از این روش می توان برای ایجاد جلوه ای کلاسیک در اتاق نشیمن یا پذیرایی استفاده نمود.

چون رنگ روغن نور رو منعکس می کنه و باعث می شه چشم هاتون اذیت بشن. بخاطر همین عموما سقف ها با رنگ پلاستیک نقاشی می شن که خیلی شکیل تر و زیباتر به نظر می رسند. کاربرد دیگه ای نقاشی ساختمان با روغن توو راهروها و مکان های پر رفت و آمده! توو این محیط ها به دلیل رفت و آمد زیاد، خیلی زود غبارآلود میشن.

رنگ پتینه

توسط لاله هلندی

لاله هلندی