ارور پکیج بوتان مستر امداد: 88520173 | parsepackage

هنگام مواجه شدن با این ارور پکیج بوتان حتماً باید با تکنسین های پکیج بوتان تماس حاصل فرمایید و مشکل را با آنها در میان بگذارید. لازم به ذکر است در پکیج های مدل آنالوگ، از روشن و خاموش شدن چراغ های LED روی پکیج می توان به ارورهای پکیج بوتان پی برد و ارورهای جدول بالا مربوط به چراغ LED روی پکیج است. همچنین برای نمونه ای از پکیج آنالوگ شرکت بوتان، کد خطاهای پکیج بوتان مدل کالداونیزیا و اپتیما در زیر آورده شده است. پکیج دیواری بوتان مدل پارما، از جمله پکیج‌های دیواری آنالوگ این برند است. این خطا زمانی به وجود می‌آید که فشار مدار گرمایش به کمتر از 5/0 رسیده باشد. این ارورها به کاربر کمک می‌کنند تا مشکل پکیج دیواری خود را تا حدودی شناسایی کنند و جهت رفع مشکل اقدام نمایند.

ارور پکیج بوتان مستر امداد: 88520173 | parsepackage

در صورتی که مشکلی در قطع و وصل شدن برق ها مشاهده کرده اید بهتر است از یک سرویس بوتان یا ایران رادیاتور ، کدام بهتر است کار کمک بگیرید. وقتی که آب در مدار پکیج گردش نکند، ممکن است ارور E09 رخ دهد که باید به فکر راهکاری برای برطرف کردن آن باشید. سر شیر را بگیرید و بکشید پایین، سپس به صورت پات ساعتگرد بچرخوانید.

  • سرد شدن آب رادیاتور یکی از مشکلات شایع پکیج بوتان است که میتواند دلایلی واضح داشته باشد.
  • تا جایی که امکان داشت، ارور‌های پکیج بوتان را بررسی کنیم تا اگر با این ارور‌ها رو به رو بودید، دلایل به وجود آمدن مشکل را بدانید.
  • قرمز ثابت، هم نشان دهنده‌ی وجود مشکل در سنسور گرمایش می‌تواند باشد، هم می‌توان خرابی ترموستات را از آن متوجه شد.
  • این کد زمانی نمایش داده می شود که NTC آب گرم مصرفی قطع باشد.

این ارور پکیج بوتان، به دلیل وجود ایراد در قسمت‌های نرم افزاری برد، به نمایش در می‌آید. معمولا حل این گونه ایرادات نیاز به تخصص دارد که نیاز است تا آن را به یک تکنسین بلده کار بسپارید. دوستان در بیشتر مدل‌های پکیج بوتان در مواقعی که دستگاه به مشکل برمی‌خورد، چراغ قرمز پکیج بوتان به نشانه ارور پکیج روشن می‌شود. وجود مشکل در کلید حرارتی ناشی از وجود خطا در قطعات دیگر مانند پمپ حرارتی، مبدل ثانویه و شیر موتور می باشد. برای برطرف کردن این مشکل باید از تعمیرکار متخصص استفاده نمود. دلیل بروز این خطاها قطع شدن سنسور NTC در مدار گرمایشی و آب گرم مصرفی می باشد.

کد خطای A04 در پکیج بوتان

در پکیج های دومبدله، بیشترین رسوب در مبدل ثانویه که مربوط به آب مصرفی است ایجاد می شود و اسیدشویی این مبدل باعث می شود آب گرم کافی و یکنواخت تری داشته باشیم. سرویس پکیج دیواری مزایای زیادی از جمله بالارفتن راندمان پکیج، با خبر شدن از احتمال خرابی پکیج بوتان، رفع ایرادهای جزئی پیش آمده و … دارد. در ذیل، آموزشی اجمالی از طریقه سرویس پکیج بوتان خدمتتان ارائه خواهد شد.

به منظور رفع این ایراد ابتدا شلنگ پرشر دود باز شده و در شلنگ آن فوت شود. در صورت وجود مشکل بعد از این مراحل باید پرشر سوئیچ هوا تعویض شود. برای رفع این دو کد خطا باید اتصالات سنسور بررسی شده و در صورت عدم وجود ایراد در آنها، باید سنسورها تعویض شده و پکیج ریست گردد.

✔ دلیل انفجاری روشن شدن پکیج بوتان چیست؟

توسط لاله هلندی

لاله هلندی