آموزش عیب یابی پکیج دیواری عیب یابی تمامی برندهای پکیج | parsepackage

آموزش عیب یابی پکیج دیواری عیب یابی تمامی برندهای پکیج | parsepackage

شما مشتریان عزیز می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. هر چند گاها برخی از این مسائل  مربوط به پکیج را به راحتی و به تنهایی می‌توان حل کرد ولی در صورتی که مشکل از قطعات حساس پکیج دیواری‌تان باشد به هیچ عنوان سعی در برطرف کردن مشکل نداشته باشید چرا که ممکن است هزینه‌های مازاد برای خود بتراشید. در این شرایط بهترین راهکار رفع ارور پکیج ایران رادیاتور ۴۰ ۶۰ ۸۰ استفاده از تجربیات یک تعمیرکار حرفه‌ای خواهد بود. بی توجهی به یک ارور پکیج ایران رادیاتور و عدم رفع ایراد پکیج ایران رادیاتور می‌تواند عواقب خطرناکی را در پی داشته باشد، به عنوان مثال عدم توجه به ارور برد الکترونیک مساویست با وارد آمدن خسارات مالی و یا حتی جانی. برد الکترونیک دستگاه وظایف مختلفی از جمله ایمنی دستگاه را برعهده دارد و در صورت خرابی برد، باید در اسرع وقت اقدام به تعوض یا تعمیر این قطعه نمود. برد اکترونیک دستگاه با قطع کردن جریان گاز در صورت نشتی گاز، از پخش شدن و تجمع گاز جلوگیری می‌کند.

  • عناصر تشکیل دهنده شعله در پکیج گازی 1.گاز 2.اکسیژن 3.جرقه زن میباشد.
  • همانطور که در مقاله اشاره کردیم، در صورت بروز این مشکل کد خطای E88ظاهر می شود.
  • در ادامه راهنمای ارور های پکیج ایران رادیاتور آورده شده است.
  • اگر پکیج شما خطایی را نشان می‌دهد، برای عیب یابی پکیج دیواری با یک مهندس ثبت شده زرین سرویس تماس بگیرید.

این معمولا بدان معناست که مبدل اصلی رسوب گرفته آنرا با اسید مخصوص شرکتی رسوب زدایی کنید. در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید. در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

بررسی ارور e50 پکیج ایران رادیاتور

برای تمامی برندهای بالا بزودی مقاله ای بسیار کامل برای رفع ارورهای آنها خدمتتان تهیه می شود. لطفا اگر دیدگاهی دارید پایین مقالات به اشتراک بگذارید تا با نظرات شما مقاله ای کامل و جامع در اختیارتان قرار دهیم. اگر پکیج در بالکن نصب شده و فضا کاملآ آزاد است می‌توانید سنسور دود را حذف کنید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل Es28ff

در پکیج ایران رادیاتور ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ به بخش فن مربوط می شود که دلیل این مشکل نیم سوز شدن و یا خرابی برد در برق رسانی به به فن اتفاق می افتد که باید تعمیر و یا در صورت عدم تعمیر، تعویض گردد. از دیگر دلایل نمایش این خطا خرابی پرشر هوا می باشد که جزیٔی از سنسور فن به حساب آمده و وظیفه آن اعلام صحت کارکرد فن به برد است که در صورت عدم کارکرد صحیح این ارور نمایش نمایندگی های ایران رادیاتور در کرج داده می شود. شما عزیزان می توانید برای تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور با مجموعه دیجی امداد تماس بگیرید. این اشتباه است اگر فکر کنیم با خرید پکیج می‌توانیم آن را درگوشه‌ای رها کنیم و از گرمای آن لذت ببریم. هزینه سرویس پکیج به مراتب از هزینه تعمیر آن و رفع کد خطای پکیج ایران رادیاتور کمتر است. اگر هزینه‌های کمی برای سرویس پکیج ایران رادیاتور انجام ندهیم بعداً مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری برای تعمیر و سر و کله زدن با لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور خواهیم شد.

ارور پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ

ارور e1 یکی از پرتکرار ترین مسائلی است ک در دستگاه ایران رادیاتور اتفاق می افتد. این خطا  در اکثرموارد مربوط به کمبود فشار آب در مدار گرمایش می باشد که به سادگی برطرف می شود . ارور پکیج ایران رادیاتور  نشان دهنده خراب بودن ترمیستور آب گرم مصرفی می باشد. ارور e50 در پکیج ایران رادیاتور می تواند به دلیل خرابی درپرشر هوا، خرابی برد، وجود مانع در مسیر پرشر و یا خرابی فن رخ دهد. در پکیج ایران رادیاتور ارور e41 به علت ایراد در ترمیستور آب مصرفی رخ می دهد و این مشکل را می توان با تعویض ntc برطرف کرد. البته امکان قطعی سیم های متصل به ترمیستور نیز می باشد.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی